Darkest Dungeon 2: Stained Item i inne bibeloty Darkest Dungeon 2 poradnik, porady
Na tej stronie poznacie wszystkie bibeloty możliwe do założenia przez bohaterów w grze Darkest Dungeon 2.
Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2023
Rozgrywając kampanię w DD2 otrzymujecie wiele bibelotów (trinkets). Korzystając z ich bonusowych modyfikatorów możecie zwiększyć statystyki swoich bohaterów, dzięki czemu Wasze wyprawy staną się choć trochę przyjemniejsze. Na poniższej stronie zapoznacie się ze wszystkimi bibelotami dostępnymi w grze Darkest Dungeon 2.
Terminologię wszystkich użytych efektów znajdziecie pod stroną Co znaczą ikony, token, skróty?.
Bibeloty niezapomniane (Unforgettable Trinkets)
Niezapomniane bibeloty to specjalne akcesoria, które można znaleźć tylko podczas spotkania kultystów w każdym z regionów. Mogą być używane przez każdego z bohaterów. Najważniejszym niezapomnianym bibelotem jest Ciemny Impuls (Dark Impulse).
Zabarwiony bibelot (Stained Trinkets):
Ikona | Nazwa | Efekt |
Ciemny Impuls (Dark Impulse) [stained] | Założenie odblokowuje drzemiący potencjał w okultystycznych bibelotach. Ciemny impuls występuje w różnych wariantach, od których zależą różne efekty |
Warianty dla Ciemny Impuls (Dark Impulse):
Wariant | Effekt |
Odporność na krwawienie | +50% odporność krwawienie Na start tury: Jeżeli krwawi, +1 stres |
Odporność na zarazę | +50% odporność zaraz Na start tury: Jeżeli zarażony, +1 stres |
Odporność na podpalenie | +50% odporność podpalenie Na start tury: Jeżeli podpalony, +1 stres |
Odporność na przesunięcie | +33% odporność przesunięcie Na start tury: Jeżeli przesunięty, +1 stres |
Odporność na chorobę | +33% odporność choroba Na start tury: Jeżeli chory, +1 stres |
Odporność na osłabienie | +20% odporność osłabienie Na start tury: Jeżeli osłabiony, +1 stres |
Odporność na ogłuszenie | +25% odporność ogłuszenie Na start tury: Jeżeli ogłuszony, +1 stres |
Odporność na stres | +25% odporność stres Jeżeli otrzyma stres: 1 punkt obrażeń (25%) |
Leczenie | +20% otrzymywanego leczenia -20% leczenia otrzymywanego z umiejętności |
Okultystyczne Bibeloty:
Efekty statusu dla tych bibelotów są aktywne tylko i wyłącznie wtedy, gdy Wasza postać jest wyposażona w przedmiot z kategorii Stained Item (zabarwiony przedmiot). W aktualnej wersji gry jedynym przedmiotem z tej kategorii jest Ciemny Impuls (Dark Impulse).
Ikona | Nazwa | Efekt |
Błąd (Misstep) [niezapomniany(unforgettable)] | +75% Maksymalne życie -50% zadawane obrażenia | |
Raniące Słowa (Wounding Words) [niezapomniany(unforgettable)] | +50% zadawane obrażenia -33% Maksymalne życie | |
Okrutny Zamiar (Cruel Intent) [niezapomniany(unforgettable)] | Start tury: oślepienie x2 Jeżeli oślepiony: +66% trafienie krytyczne | |
Zahartowane Serce (Hardened Heart) [niezapomniany(unforgettable)] | +200% odporność krwawienie +200% odporność zaraza +200% odporność podpalenie Zmiana odporności wyżej wymienionych: otrzymanie 2 punkty obrażenia | |
Próżna Myśl (Idle Thought) [niezapomniany(unforgettable)] | +100% zadawane obrażenia -30% zadawane obrażenia co rundę (efekt kumuluje się) | |
Zazdrosny Szept (Jealous Whisper) [niezapomniany(unforgettable)] | Kiedy sam zmienia pozycję: otrzymuje 1 pozytywny token Kiedy przesunięty przez sojusznika: otrzymuje 1 pozytywny token Kiedy przesunięty przez przeciwnika: Usuwa wszystkie pozytywne tokeny, +1 stres | |
Zablokowana szczęka (Locked Jaw) [niezapomniany(unforgettable)] | +66% odporność krwawienie +66% odporność zaraza +66% odporność podpalenie -100% odporność osłabienie | |
Egoistyczna Motywacja (Selfish Motivation) [niezapomniany(unforgettable)] | Start tury: otrzymuje 1 negatywny token +50% zadawane obrażenia na każdy posiadany negatywny token | |
Obrzydliwa Cisza (Sickening Silence) [niezapomniany(unforgettable)] | Jeżeli przeciwnik posiada chorobę: nakłada x6 zaraza -100% odporność na chorobę | |
Ciche Leczenie (Silent Treatment) [niezapomniany(unforgettable)] | Start rundy: 66% ukrycia Jeżeli ukryty: +50% obrażeń krytycznych Jeżeli nieukryty: +50% otrzymywanych obrażeń | |
Szybki Wyrok (Snap Judgement) [niezapomniany(unforgettable)] | Start tury: +1 szybkoś Jeżeli więcej szybkości niż 7: dodaj jeden pozytywny token. Jeżeli więcej szybkości niż 11: Usuń efekt Combo, 10% dodatkowa czynność. Na konieć tury: Jeżeli ostatni w kolejności tury: dodaje negatywny token. | |
Ostra Wypowiedź (Spoken Sharply) [niezapomniany(unforgettable)] | Na każde otrzymane uderzenie: leczenie +4 -33% Maksymalnego życia | |
Pokusa (Temptation) [niezapomniany(unforgettable)] | Start tury: Dodatkowa czynność lub otrzymane obrażenia -1 -100% odporność na śmierć |
Bibeloty podstawowe
Ikona | Nazwa | Efekt |
Zakotwiczający Urok (Anchoring Charm) | Poziom 1: +15% przesunięcie +10% ogłuszenie -10% śmierć Poziom 2: +25% przesunięcie +20% ogłuszenie -10% śmierć Poziom 3: +50% przesunięcie +25% ogłuszenie | |
Pas Bramkarza (Bouncer's Belt) | Poziom 1: +15% otrzymywane leczenie z umiejętności -15% przesunięcie Poziom 2: +20% otrzymywane leczenie z umiejętności -15% przesunięcie Poziom 3: +25% otrzymywane leczenie z umiejętności | |
Oczyszczająca Kadzielnica (Cleansing censer) | Poziom 1: +15% choroba +10% osłabienie -10% ogłuszenie Poziom 2: +25% choroba +15% osłabienie -10% ogłuszenie Poziom 3: +50% choroba +25% osłabienie | |
Krzepnięcie Krwi (Clotting Cruor) | Poziom 1: +20% krwawienie -10% podpalenie Poziom 2: +33% krwawienie -10% podpalenie Poziom 3: +66% krwawienie | |
Pozłacany Umysł (Gilded Mind) | Poziom 1: +15% stres +7% śmierć -10% osłabienie Poziom 2: +20% stres +10% śmierć -10% osłabienie Poziom 3: +25% stres +15% śmierć | |
Dobry Projekt (Hale Draught) | Poziom 1: +10% maksymalne zdrowie -3% trafienie krytyczne Poziom 2: +15% maksymalne zdrowie -3% trafienie krytyczne Poziom 3: +20% maksymalne zdrowie | |
Poszukiwacz Serc (Heartseeker) | Poziom 1: +3% trafienie krytyczne -10% otrzymywane leczenie z umiejętności Poziom 2: +5% trafienie krytyczne -15% otrzymywane leczenie z umiejętności Poziom 3: +10% trafienie krytyczne | |
Osłona Termiczna (Heat Shield) | Poziom 1: +20% podpalenie -10% zaraza Poziom 2: +33% podpalenie -10% zaraza Poziom 3: +66% podpalenie | |
Protektorat (Protectorate) | Poziom 1: +10% leczenie drużyny -10% zadawane obrażenia Poziom 2: +15% leczenie drużyny -15% zadawane obrażenia Poziom 3: +20% leczenie drużyny | |
Ofiarny Gospodarz (Sacrificial Host) | Poziom 1: +20% zaraza -10% krwawienie Poziom 2: +33% zaraza -10% krwawienie Poziom 3: +66% zaraza | |
Urok Ostrości (Sharpness Charm) | Poziom 1: +10% zadawane obrażenia -2 szybkości Poziom 2: +15% zadawane obrażenia -3 szybkości Poziom 3: +20% zadawane obrażenia | |
Wełniana Krew (Wolfsblood) | Poziom 1: +2 szybkości -10% maksymalne zdrowie Poziom 2: +3 szybkości -15% maksymalne zdrowie Poziom 3: +6 szybkości | |
Pobudzający Pył (Adrenalizing Ash) | Koniec tury: szybkość (25%) przy chybieniu: oszołomienie (20%) | |
Opaska Bastionu (Bulwark's Band) | Start tury: Unik (15%) przy chybieniu: oślepienie (15%) | |
Tajna Peleryna (Clandestine Cape) | Start rundy: Skradanie (15%) przy chybieniu: wrażliwość (15%) | |
Rękawica Obronna (Guarding Gauntlet) | Start tury: blok (15%) przy chybieniu: osłabienie (15%) | |
Sobowtór (Dead Ringer) | Nałożenie przy ataku: oszołomienie (15%) Nałożenie przy chybieniu: szybkość (20%) | |
Rozbrajający Sztylet (Disarming Dagger) | Nałożenie przy ataku: osłabienie (15%) Nałożenie przy chybieniu: siła (20%) | |
Rozpraszający Pył (Distracting Dust) | Nałożenie przy ataku: Oślepienie (15%) Nałożenie przy chybieniu: Trafienie krytyczne (15%) | |
Dziwny Saper (Strange Sapper) | Nałożenie przy ataku: Wrażliwość (15%) Nałożenie przy chybieniu: Blok (20%) | |
Mocne Kajdany (Strong Shackles) | Nałożenie przy ataku: Unieruchomienie x2 (33%) Nałożenie przy chybieniu: Ogłuszenie (5%) | |
Opaska Wzmacniająca (Buttressing Band) | Start tury: trafienie krytyczne (15%) Nałożenie przy chybieniu: Osłabienie (20%) | |
Zmieszana Tabaka (Stirring Snuff) | Start tury: Siła (15%) Nałożenie przy chybieniu: Osłabienie (20%) | |
Sękate Knykcie (Gnarly Knuckles) | Umiejętności walki wręcz: +20% zadawanych obrażeń | |
Zasięg Kruka (Raven's Reach) | Umiejętności walki dystansowej: +20% zadawanych obrażeń Umiejętność dystansowa: +1 stres | |
Wróżbita Losu (Fate's Foreteller) | Jeżeli zwiększona odporność na krwawienie / zarazę / podpalenie: Leczenie 20% | |
Śmiertelny Pupilek (Mortal Ward) | Gdy otrzyma status Wrota Śmierci: Trafienie krytyczne Unik Stres -2 | |
Kuszący Wisiorek (Prodding Pendant) | Gdy otrzyma stres: leczenie 33% (10%) | |
Wzrok Szkieletu (Skeleton's Sight) | Jeśli zwiększy odporność na krwawienie / zarazę / podpalenie: Stres -2 | |
Ekscytujący Tablet (Thrilling Tablet) | +100% zadawanych obrażeń za każdego brakującego bohatera +100% maksymalnego zdrowia za każdego brakującego bohatera | |
Obojętne znaki (Inert Indicia) | Jeżeli posiada ogłuszenie podczas gdy otrzymuje obrażenia: regeneracja zdrowia x2 Jeżeli zwiększa odporność ogłuszenie / oszołomienie: +1 pozytywny token | |
Błyszcząca Kula (Sparkleball) | Nałożenie przy ataku: Oszołomienie (15%) oślepienie (15%) osłabienie (15%) wrażliwość (15%) unieruchomienie (15%) | |
Porywający Rejestrator (Rousing Recorder) | Losowy sojusznik na początku tury: +1 pozytywny token (33%) Jeżeli pochodnia > 75: -10% odporność osłabienie | |
Przeminięta Próżność (Vanished Vanity) | Nałożenie przy ataku przeciwnika na przeciwnika: Combo (33%) Jeżeli pochodnia > 75: -15% odporność śmierć | |
Specyficzne Strąki (Peculiar Pods) | Nałożenie na siebie przy ataku: Usuwa chorobę (5%)<br>+25% szansa na osłabienie Jeżeli pochodnia > 75: -2 szybkość | |
Sztandar Skradacza (Sneaker's Standard) | Każdy bohater na początku walki: Ostrożność (33%) Jeżeli pochodnia > 75: drwina (33%) | |
Prowokujący Gargulec (Goading Gargoyle) | Na start tury: zmienia oślepienie na siłę (66%) Jeżeli pochodnia < 40: +4 szybkości | |
Porywający Dzwonek (Rousing Ringer) | Nałożenie na przeciwnika podczas ataku przeciwnika: Jeżeli pochodnia < 40: oszołomienie (66%) | |
Ukryty Płaszcz (Covert Cloak) | Na start rundy: Jeżeli pochodnia < 40: ostrożność (66%) Atak dystansowy ignoruje 66% odporności na śmierć | |
Niesamowity Napastnik (Staggering Striker) | Nałożenie podczas ataku: Jeżeli pochodnia < 40: combo (33%) Atak wręcz ignoruje 66% odporności na śmierć | |
Obładowana Latarnia (Laden Lantern) | +25% szansy na podpalenie Start tury: jeżeli szybkość mniejsza od 3: oślepienie (10%) | |
Parowanie Patriarchy (Parrying Patrarch) | Koniec tury: Zmienia unik na unik+ Start tury: jeżeli szybkość mniejsza od 3: osłabienie (10%) | |
Krzesiwo (Tinderbox) | Nałożenie przy ataku: jeżeli jest założony przedmiot łatwopalny: podpalenie x2 (66%) Jeżeli jest założony przedmiot łatwopalny: szansa na podpalenie 33% Przy chybieniu: nabywa podpalenie x2 | |
Przyspieszająca Historia (Hastening History) | Losowy sojusznik na start tury: szybkość (33%) Start tury: Jeżeli szybkość poniżej 3: ogłuszenie (10%) | |
Święte Pisma (Sacred Scribblings) | Podpalenie trwa 2 tury dłużej Start tury: jeżeli szybkość poniżej 3: wrażliwość (10%) | |
Element Oświecający (Enlightening Element) | Nałożenie przy ataku: podpalenie (33%) Start tury: jeżeli szybkość więcej niż 7: unik (50%) | |
Szybki Łyk (Snappy Swig) | +1 obrażeń od podpalenia Start tury: jeżeli szybkość więcej niż 7: trafienie krytyczne (50%) | |
Genialny Napar (Brillant Brew) | Zaraz trwa 2 tury dłużej Jeżeli chory: -20% odporności na przesunięcie | |
Niszczący Tasak (Corrupted Cleaver) | +25% szansy na zarazę Jeżeli chory: -15% odporności na ogłuszenie | |
Utwardzona Filiżanka (Curing Cuppa) | Nałożenie przy ataku: zaraza x3 (33%) Jeżeli zdrowie > 75%: +50% odporności na zarazę | |
Cynkowany Puchar (Galvanizing Goblet) | +1 obrażeń od zarazy Jeżeli zdrowie > 75%: +50% odporności na zarazę | |
Skarb Wiedźmy (Hag's Hoard) | +10% otrzymywanego leczenia za każdy pozytywny token Jeżeli chory: -10% maksymalnego zdrowia | |
Pierścień Trucizny (Poison Ring) | Jeżeli jest założony przedmiot z kategorii szkodliwy: nakłada x2 zaraza przy ataku (66%) Jeżeli jest założony przedmiot z kategorii szkodliwy: +33% na zarazę Nałożenie przy chybieniu: 2x zaraza (15%) | |
Odrobina Domu (Hint of Home) | Nałożenie przy ataku: X2 regeneracja (15%) Jeżeli chory: -10% zadawanych obrażeń | |
Klucz do Zbrojowni (Armory Key) | Jeżeli założony pancerz: +15% maksymalnego zdrowia Jeżeli założona broń: +15% zadawanych obrażeń | |
Bulgocząca Trąbka (Blistering Bugle) | Start tury: drwina (50%) Start tury: Jeżeli pierwszy w kolejności tury: wrażliwy (33%) | |
Kalibrująca Kadzielnica (Calibrating Censer) | Nałożenie przy chybieniu: siła Nałożenie przy trafieniu: jeżeli szybkość poniżej 3: blok (66%) | |
Izolowane Insygnia (Insulating Insignia) | Losowy sojusznik na start tury: blok (33%) Nałożenie przy chybieniu: Jeżeli pierwszy w kolejności tury: combo | |
Zaciskane Pazury (Clenching Claws) | Nałożenie na przeciwnika podczas ataku przeciwnika: osłabienie (20%) lub wrażliwość (20%) lub ogłuszenie (10%) Start rundy: Jeżeli szybkość poniżej 3: unieruchomienie (66%) | |
Kamienny Wierzchowiec (Stone Mount) | Koniec tury: zmienia blok w blok+ Nałożenie przy chybieniu: jeżeli pierwszy w kolejności tury: stres | |
Niezmienny Sztandar (Unwavering Stardard) | Każdy bohater na start walki: blok (33%) Nałożenie przy chybieniu: jeżeli pierwszy w kolejności tury: osłabienie | |
Składany Nóż (Clasp Knife) | +25% szansy na krwawienie Jeżeli krwawi: -5% trafienia krytyczne | |
Skórzany Strop (Leather Strop) | Krwawienie trwa 2 tury dłużej Jeżeli krwawi: -15% odporności na chorobę | |
Nieskazitelna Przynęta (Pristine Lure) | Nałożenie przy ataku: drwina (50%) lub drwina x2 (25%) Nałożenie przy chybieniu: krwawienie x2 | |
Rękawice Rybaka (Fishmonger's Gloves) | Nałożenie przy ataku: jeżeli założony przedmiot z kategorii poszczerbiony: krwawienie x2 (66%) Jeżeli założony przedmiot z kategorii poszczerbiony: +33% szansy na krwawienie Nałożenie przy chybieniu: krwawienie x2 (15%) | |
Buty Marynarskie (Seamen's Boots) | Kiedy przesunięcie: jeżeli szybkość poniżej 3: blok (66%) Kiedy przesunięcie: jeżeli szybkość poniżej 7: unik (66%) | |
Żyłka Rybaka (Fisherman's Line) | Nałożenie przy ataku: jeżeli założony przedmiot sieć rybacka: ogłuszenie (15%) Nałożenie przy ataku: Jeżeli założony przedmiot z kategorii poszczerbiony: krwawienie x3 (50%) | |
Kompas Żeglarski (Nautical compass) | Koniec tury: Blok / trafienie krytyczne / unik / siła / +1 stres |
Bibeloty bohaterów
Oprych:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Czaszka Szczura (Rat Skull) | Start tury: Jeżeli pierwszy w kolejności tury: trafienia krytyczne (66%) -90% otrzymywanego leczenia z umiejętności | |
Dręczący Medalion (Tormenting Locket) | Ataki wręcz: +15% trafienia krytyczne Po użyciu ataku dystansowego +1 stress (25%) | |
Przeklęta Moneta (Cursed Coin) | +5% zadawanych obrażeń na każdy pozytywny token Jeżeli relikt > 100: -15% trafienia krytyczne |
Zbrojny:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Cena Dumy (Price of Pride) | Otrzymuje podczas ataku: blok+ (33%) Start tury: Jeżeli pierwszy w kolejności tury: oślepienie | |
Standard dziewiąty (Standard of the Ninth) | Każdy bohater na start walki: blok+ Nałożenie przy chybieniu: Jeżeli poziom 1: osłabienie | |
Niezasłużone wyróżnienie (Undeserved Commendation) | Jeżeli przesunięcie: jeżeli poziom 1: stres +1 Jeżeli poziom 2: +25% maksymalnego zdrowia |
Hiena Cmentarna:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Zawiadomienie o Wykluczeniu (Foreclosure Notice) | Nałożenie przy ataku: jeżeli poziom 4: combo (33%) | |
Jego Pierścienie (His Rings) | Nałożenie przy trafieniu krytycznym: zaraza x2 Jeżeli poziom 1: +75% otrzymywanych obrażeń | |
Mocny Napój (Stiff Drink) | Start tury: zmienia ostrożność w trafienie krytyczne (80%) Koniec tury: zmienia szybkość w oszołomienie (80%) |
Badaczka Zarazy:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Adnotowana Książka (Annotated Text Book) | Umiejętności walki wręcz: +10% krytyczne Jeżeli założone zioła lecznicze: +50% otrzymywanego leczenia Otrzymuje na start tury: jeżeli pierwszy w kolejności tury: wrażliwość | |
Wczesny Eksperyment (Early Experiment) | Jeżeli założony granat zarodnikowy: +66% obrażeń zarazy | |
Klucz do Magazynu (Storage Room Key) | Umiejętność leczenia podczas walki: -50% otrzymywanego leczenia |
Awanturniczka:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Zakrwawiona Gałąź (Bloodied Branch) | Nałożenie przy trafieniu krytycznym: umiejętności walki wręcz: siła (66%) Jeżeli przesunięcie: Jeżeli poziom 4: stres +2 | |
Zgniły Pomidor (Rotten Tomato) | Jeżeli poziom 2: +30% obrażeń Jeżeli poziom = 1: -20% odporności na chorobę | |
Pusty Kufel (Empty Stein) | Jeżeli otrzyma odporność na krwawienie: osłabienie (25%) Jeżeli krwawi:+25% obrażeń |
Uciekinierka:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Rzeźbiona Zabawka (Carved Toy) | Start tury: jeżeli ostrożność: krytyczne (50%) Wychudzenie: -4 szybkość | |
Stos Popiołu (Pile of Ash) | Jeżeli przesunięcie: unik+ (50%) Wychudzenie: stres +1 | |
Dzianinowy Koc (Knitted Blanket) | +100% odporności na podpalenie Wychudzenie: -25% zadawanych obrażeń |
Arlekin:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Odcięty Palec (Severed Finger) | Jeżeli przeciwnik krwawi: +25% zadawanych obrażeń +33% otrzymywanego krwawienia | |
Wezwanie Królewskie (Royal Summons) | Jeżeli przesunięcie: krytyczny (10%) Koniec tury: jeżeli poziom 4: drwina x2 | |
Łup Buckera (Bucker's Haul) | Losowy sojusznik na koniec tury: jeżeli poziom 1: +1 pozytywny token Jeżeli relikt < 25: -25% zadawanych obrażeń |
Trędowaty:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Zwykły Kwiat (A Simple Flower) | Podczas otrzymania odporności na przesunięcie: regeneracja x2 Podczas otrzymania odporności na ogłuszenie: blok+ Otrzymuje podczas zadania obrażeń krytycznych: atak wręcz: -1 stres | |
Nieuchronny Koniec (Inevitable End) | Podczas otrzymanych obrażeń: jeżeli szybkość < 3: usuwa osłabienie i wrażliwość | |
Niezwykła Muszla (Uncommon Seashell) | Podczas otrzymywanych obrażeń: krwawienie (15%) -10% otrzymywanych obrażeń za każdy negatywny token |
Okultysta:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Widząca Sfera (Seeing Sphere) | Koniec tury: zmienia wrażliwość na niekontrolowaną moc Jeżeli przesunięty przez przeciwnika: +1 negatywny token (33%) | |
Oparzona Czaszka (Scalded Skull) | Losowy sojusznik na start tury: jeżeli niekontrolowana moc > 1: podpalenie (33%) Jeżeli przeciwnik podpalony: +50% otrzymywanego leczenia Atak dystansowy: +25% szansa na osłabienie | |
Oko Szaleńca (Shambler's Eye) | -10% zdanych obrażeń na każdy stres -10% leczenia na każdy stres |
Łowca Nagród:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Zęby Pana Zbrodni (Crime Lord's Molars) | Ignoruje 50% odporności na przesunięcie Jeżeli przeciwnik posiada combo: +20% zadawanych obrażeń Jeżeli przeciwnik posiada ogłuszenie: +5 trafienia krytyczne | |
Mściwa Lista Zabójstw (Venegeful Kill List) | Za zabójstwo: +3% zadawanych obrażeń (kumuluje się do następnej karczmy) Ignoruje 20% odporności na śmierć | |
Pasek Narzędziowy (Utility Belt) | Umiejętność granat błyskowy oślepia przeciwnika. Atak wręcz nakłada osłabienie |
Kapłanka:
Ikona | Nazwa | Efekty |
Ikona Światła (Icon of the light) | Jeżeli poziom 4: 2 tury dłuższa regeneracja nakładana na sojuszników Atak wręcz: -50% zadawanych obrażeń | |
Bluźnierczy Zwój (Profane Scroll) | Jeżeli poziom 1: +25% maksymalnego zdrowia Jeżeli poziom 2: +25% zadawanych obrażeń Jeżeli poziom 3 lub 4: -2 stres | |
Tlące się Drewno Opałowe (Smoldering Firewood) | Jeżeli założony przedmiot z kategorii łatwopalny: +25% zadawanych obrażeń Otrzymuje podczas ataku przeciwnika: podpalenie (15%) |