Stacja Dowerton - sygnał STOP | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls poradnik Dark Fall 3: Lost Souls
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Stacja Dowerton - sygnał STOP
Wejdź ponownie do damskiej toalety. Zbadaj zlew - w środku znajduje się pijawka #1, która wydaje paskudne dźwięki i wysysa energię życiową. Kliknij na niej LPM. Po chwili usłyszysz kobiecy płacz z prawej, zamkniętej kabiny. Rozpoczynasz konwersację z kobietą - musisz wybrać wszystkie opcje dialogowe. Po rozmowie otwórz drzwi do kabiny - mała chwila strachu i możesz dokładniej zbadać sedes #2. Znajdziesz tam kolejne puzzle - stronę z gazety do złożenia. Jest to kolejne wydanie Dowerton Messenger z artykułem o zaginionej Amy. Zwróć uwagę na numer telefonu - 6813. Spójrz ponownie do sedesu - na dnie znajdziesz klucz z przyczepioną do niego kością.
Wyjdź z toalety i skieruj się na stację. Skieruj się w stronę dworca - słychać dzwoniący telefon. Jak pamiętasz z poprzedniej scenki przerywnikowej, telefon znajduje się wewnątrz dworca - mówi o tym neon na peronie jak również znak na planie stacji. Wejdź do środka przez okno. Słychać telefon, duch naczelnika zniknął. Skieruj się do tylnej części pomieszczenia #1. Na lewo widać kabiny telefoniczne - jedna z nich jest otwarta. Odbierz telefon #2 - odbędziesz krótką rozmowę z Amy. Wspomni o urodzinowym przyjęciu na które zostajesz zaproszony - impreza odbędzie się w dworcowym hotelu, ale najpierw należy znaleźć zaproszenie.
Odwróć się w prawo - pośrodku korytarza widać otwarte okienko kasowe. Usłyszysz "here" - użyj latarki #1. Na blacie leży list napisany przez naczelnika stacji - zanotuj godzinę, o której został napisany. Pod spodem jest również podręcznik stacji #2 - porównując godzinę napisania listu (16:00) widzimy, że naczelnik pisał zielonym atramentem. Do jego obowiązków należało zarządzanie stacją oraz odbieranie i wysyłanie poczty.
Przy budkach telefonicznych na ławie leży tabliczka z zapiskami #1. Na górze znajduje się numer stacji - są to 3 cyfry (losowe), z których 2 są zamazane #2. Szukamy również 5 cyfrowego numeru pisanego zielonym numerem - widać, że takie wpisy są dwa. Należy wybrać ten, przy którym jest zarządzanie stacją bądź odbieranie/wysyłanie poczty.
Obróć się - na krześle leży kolejna tabliczka #1. Spisz z niej cyfrę z numeru stacji. Wróć do sali głównej - na środku pomiędzy rzeczami #2 znajduje się kolejna tabliczka - zanotuj cyfrę z numeru. Teraz już masz numer stacji jak również osobisty numer naczelnika stacji. Tak złożony kod posłuży do otwarcia drzwi do pomieszczenia służbowego.
Zbadaj drzwi #1 - pojawi się zamek szyfrowy #2. Za pomocą pokrętła ustawiamy kolejne cyfry szyfru - po każdej należy kliknąć Enter pośrodku zamka. Jeśli się pomyliłeś, wciśnij Reset. Po poprawnym wpisaniu kodu zyskujesz dostęp do pomieszczenia służbowego.
W pokoju jest kilka aktywnych punktów - zbadaj widoczne po lewej okienko biletowe #1 - znajdziesz tam książkę. Jest to kolejna część Opowieści o czterech siostrach - dowiesz się, iż Rowan utopiła się oraz że miała zielone oczy. Spójrz w dół #2 - znajdziesz książkę z kodami sygnalizacyjnymi - przyda się nam ona za chwilę.
Na ścianie widzisz wiszącą szafkę #1, w której należy wprowadzić odpowiedni kod. Kod ten należy wyczytać właśnie ze znalezionej przed chwilą książki #2. Potrzebny jest nam literowy symbol stacji (losowo wybierany). Stacja to Dowerton, DT - czyli w tym wypadku litera E. Teraz lampy - Dowerton należy do Great Western Railway - przejdź na tę stronę w książce. Teraz przyda się nam numer, który widziałeś z mostku - DT666. Znajdź obrazek z odpowiednim podpisem i zanotuj ustawienie pól jasnych i ciemnych #3. Otwórz szafkę, na górze wciśnij odpowiednią literę oraz zaświeć odpowiednie lampy. Teraz przesuń przełącznik po prawej stronie #4. Jeśli poprawnie wprowadziłeś dane, zostaniesz poinformowany, że pociągi zostały zastopowane oraz zauważysz czerwone światło na drugim peronie. W płocie zobaczysz również przejście w stronę wieży.
Teraz możesz porozglądać się jeszcze chwilę po pokoju. Na podłodze zauważysz pudełko #1 - zbadaj je. W środku znajdziesz magnetofon. Zbadaj również fotel - znajdziesz kolejny numer gazety. W lewym górnym rogu fotela leży moneta #2.