Hotel - pierwsze piętro (2) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls poradnik Dark Fall 3: Lost Souls
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Po kliknięciu aktywnych punktów w takiej kolejności, w przeciwległej ścianie pojawia się przejście do pokoju obok #1 - 1C. Przejdź przez dziurę - znajdziesz się w ciemnym pokoju. Obróć się w prawo - obok drzwi znajduje się włącznik światła #2.
Rozejrzyj się po pokoju i zbadaj drzwi - w zasuwce brakuje elementu #1. Pokój jest pełen różnych obrazów oraz kokonów. Pięciokrotne przekręcenie obrazu motyla na szafce daje kolejny bonusowy przedmiot. Wyłącz światło - zauważysz, że kokony świecą w ciemności. W kokonach są paskudne larwy, ale jeden z nich zawiera interesujący cię element. Stojąc twarzą do drzwi obróć się w prawo i spójrz do góry - jeden z kokonów ma ciemny kształt w środku - tego właśnie szukasz #2. Jeśli nie uda ci się i kokony przestaną świecić włącz ponownie światło na pewien czas aby je naświetlić.
Znaleziony element #1 wstaw w zasuwkę #2 i trzymając wciśnięty LPM przeciągnij na prawo. Wyjdź na korytarz. Dostaniesz kolejny SMS
- SeeK sIght unDer royal gaZe (SKIDZ).
- i See from bEnEath the cathoDe rayS... (SEE D S).
- sHiny littlE paRcels oF delIGHT (HER FIGHT)
Patrz pod królewskie spojrzenie - rozejrzyj się i zauważ obraz na przeciwległej ścianie przedstawiający matronę z królewskiego rodu #1. Zauważ, że patrzy ona nieco w dół na przeciwległą ścianę - znajduje się tam dziura. Za pierwszym kliknięciem tylko obudzisz karaluchy. Drugie kliknięcie przynosi w prezencie brązowe oko #2. Dostajesz kolejnego SMSa
Cathode rays może oznaczać kineskop, tak więc wróć do pokoju 1A. Zbadaj podłogę przed telewizorem #1 i zauważ oko pomiędzy deskami #2. Niestety, nie ma jak go wyjąć ale to za chwilę ulegnie zmianie.
Wróć do pokoju 1C, wyjdź na korytarz i wejdź do pokoju 1D. Spójrz przez okno #1 - usłyszysz krzyki. Po lewej stronie widać szafę #2. Zbadaj ją i otwórz - trzymając wciśnięty LPM na prawym skrzydle szafy, przesuń kursor do siebie. W szafie jest szpara - spójrz przez nią #3. Zauważysz zagracony/zawalony pokój #4. Po powrocie do pokoju usłyszysz huk - coś blokuje tył szafy.
Zerknij w dół i otwórz lewą szufladę #1 (wciśnięty LPM i przeciągnij do siebie). Znajdziesz książkę opisującą wygląd drzew Ash (jesion) i Rowan (jarzębina) #2.
Po powrocie do pokoju usłyszysz kogoś przebiegającego za plecami i śmiech. Zauważ, że możesz teraz zbadać materac na ścianie #1. Przesuń go i przez otwór w ścianie wejdź do pokoju 1B, gdzie jak pamiętasz było pełno nożyczek. Słyszysz "here" więc włącz latarkę. Pokój jest pełen Mrocznych #2 więc nic dziwnego, iż znowu masz atak paniki.
Podejdź do łóżka widocznego pod ścianą #1 i weź nożyczki. Spójrz w dół - podłoga pełna jest foliowych zawiniątek #2. Niestety, zawierają one wyłącznie karaluchy.
Uzbrojony w nożyczki wróć do pokoju 1A, gdzie pod telewizorem znajduje się niebieskie oko #1. Użyj nożyczek aby je wyjąć (trzymając wciśnięty LPM poruszaj kursorem góra-dół). Jeśli nożyczki się złamią, wróć do 1B po następną parę. Udaj się do pokoju 1D - tam gdzie przez szafę można było podejrzeć zawalony pokój. Otrzymujesz kolejną wiadomość.
Prawdopodobnie chodzi o folie, które widziałeś w pokoju 1B - przejdź do niego i przeszukaj folie jeszcze raz. W jednej z nich (blisko butelek u góry ekranu) #2 znajdziesz zielone oko.