Hotel - pierwsze piętro (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls poradnik Dark Fall 3: Lost Souls
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hotel - pierwsze piętro
Znajdujesz się w recepcji. Kliknij 6 razy na dzwonek - otrzymasz bonusowy przedmiot. Kliknij książkę gości. Jest tam jeden wpis, 5 listopada 2010, a gościem który się zameldował byłeś ty #1. Dostajesz też klucz do pokoju 3F. Niestety, drzwi na górę, w stronę pokoi hotelowych jest zablokowane. Rozejrzyj się po recepcji - na lewo widać zegar #2, który po zbadaniu bije godzinę - słychać również śmiech Amy. Na lewo od zegara jest kolejny obszar do zbadania - po usłyszeniu "here" włącz latarkę #3. Znajdziesz strony do czerwonej książki (automatycznie dodane) oraz klucz. Obróć się w lewo - zobaczysz drzwiczki do piwnicy #4. Użyj na nich znaleziony właśnie klucz.
Ponownie skorzystaj z latarki. Rozejrzyj się - na jednej ze ścian zobaczysz wiszącą szafkę #1. Otwórz ją - w środku zobaczysz coś w rodzaju ciśnieniomierza oraz 6 zaworów zmieniających ciśnienie #2. Twoim zadaniem jest ustawienie strzałki w zielonym polu. Kombinacji jest kilka - przykładowo lewy zawór i lewy dolny zawór. Usłyszy, że na górze w hotelu coś się otworzyło. Wyjdź z piwnicy. Otrzymasz kolejną wiadomość.
- you CORRUPTED the evidence.
- SHE liKes to play gAMEs, as YOU KNOW (She k ame you know).
- I caN play gaMEs too (IN ME).
- joIN uS IN room 1a (IN SIN).
W hotelu pojawiło się zasilanie. Podejdź do recepcji i zbadaj przegródki widoczne z tyłu #1. Na samej górze znajdziesz wskazówkę do otwarcia sejfu #2 znajdującego się po prawej stronie (niestety nie masz szyfru). W przegródce 2B znajduje się cygarniczka. W 2E jest telegram dla pana AV od doktora Wimleya informujący o śmierci jego matki.
Przejdź do korytarza obok recepcji i podejdź do drzwi widocznych na końcu #1. Znajdziesz tam kolejny numer Dowerton Messenger o zawieszeniu inspektora. Zerknij w dół - znajdziesz kolejne puzzle do złożenia. Tym razem jest to broszura na temat wakacji w Shangri-la dla rodzin z dziećmi wymagającymi specjalnej opieki #2. Czytając broszurę możesz dowiedzieć się, iż Hazel zginęła w pożarze.
Pojawia się zaproszenie od Amy #1. W programie jest gra zatytułowana Statues a zabawa ma się odbyć ... teraz, za twoimi plecami. Odwróć się - zobaczysz Amy #2, która wytłumaczy reguły zabawy. Polega ona na tym, że Amy skrada się za tobą, a gdy ją usłyszysz musisz się odwrócić. Jeśli zrobisz to w złym momencie, zabawa zaczyna się od początku. Jej nadejście sygnalizowane jest trzeszczeniem podłogi. Jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, Amy nic nie powie. Po kilku (5) poprawnie wykonanych ruchach Amy znika a do twojego ekwipunku trafia pierścień - jedna część artefaktu #3. Zauważ, iż są na nim symbole podobne do tych widocznych w czerwonej książce. Przejdź do recepcji - dostaniesz kolejną wiadomość.
Pamiętając iż coś się stało gdy byliśmy w piwnicy, udaj się na górę schodów. Teraz droga do hotelowych pokojów stoi otworem #4.
Widoki są dość makabryczne. Niestety, jedyne dostępne pokoje - 1A oraz 1B - są zamknięte. Możesz jedynie zerknąć przez dziurki od klucza. W pokoju 1A widzisz migający telewizor #1, natomiast pokój 1B pełen jest nożyczek powbijanych w łóżko #2. Wróć do recepcji i wejdź do bufetu. Udaj się do drzwi wyjścia z bufetu, ale zanim je przekroczysz dostaniesz kolejne SMSy.
Nie można ignorować tak konkretnej wskazówki - wróć do hotelu i skieruj się na górę. Drzwi do pokoju 1A są teraz uchylone #1 - wejdź do środka. Na razie nic nie można zrobić z telewizorem #2. Obróć się w prawo - usłyszysz dziwne dźwięki i zobaczysz dziurę w podłodze, z której wychodzi ktoś lub coś #3. Zbadaj telewizor - zauważ, że w panelu który się pojawił, są miejsca na wcześniej znalezione płytki z kolorowymi przewodami.
Użyj ich na panelu a następnie obracaj tak, aby odpowiednie lampki zostały połączone przewodami. Jeśli nie zrobisz tego dość szybko, Mroczny cię dopadnie i po chwili szoku znajdziesz się przed drzwiami. Wtedy należy powtórzyć całą operację. Jeśli zdążysz telewizor przestanie migotać i będzie można go dokładniej zbadać.
Zobaczysz scenę przesłuchania Pana Bonesa #1. Na ekranie znajdują się 4 aktywne punkty - na cieniu obok postaci inspektora, na inspektorze, na Bonesie oraz na cieniu podobnym do nietoperza za jego plecami. Rozwiązaniem tej zagadki jest kliknięcie na punkty w odpowiedniej kolejności. Rozejrzyj się po pokoju - na jednej ze ścian zauważysz cyfrę 4 w otoczeniu nietoperzy #2, cyfrę 2 przy której figuruje lupa #3 oraz cyfrę 1 w otoczeniu kości #4. Tak więc prawidłowa sekwencja kliknięć wygląda następująco:
1 - Pan Bones
2 - inspektor
3 - brak na ścianach czyli chodzi o cień koło inspektora
4 - cień w kształcie nietoperza