Hotel - Andrew Verney (2) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls poradnik Dark Fall 3: Lost Souls
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hotel - Andrew Verney cz. 2
Udaj się do łazienki obok teleskopu #1. Podejdź do stolika na którym jest pijawka. Zabij ją za pomocą nożyczek #2. Połóż na stoliku pozytywkę, goździk oraz zdjęcie Andrew. Okazuje się, że Andrew a raczej jego duch bierze kąpiel. Po krótkiej konwersacji (wybierając odpowiednie linie dialogowe) nakłaniamy go aby wrócił do matki obiecując pomóc w jego badaniach.
1. You run a shop in Dorchester, Curious Curiosities.
2. You were advised to stay home and not come here.
3. You should have stayed by your mother's bedside.
Andrew zapisuje dla nas kod na przepierzeniu - uwaga, losowo! Jest to kod do sejfu, który znajduje się obok recepcji.
Idź do recepcji. Jeśli wcześniej tego nie sprawdzałeś, zbadaj przegródki w tle - na samej górze znajduje się podpowiedź #1, która w połączeniu z kodem otrzymanym od Andrew, pozwala ona na do otwarcie sejfu znajdującego się po prawej stronie recepcji. W środku znajdziesz soczewki do teleskopu #2.
Wróć do pokoju 2E i kliknij świecący symbol na ścianie #1 - zostaniesz ponownie przeniesiony w przeszłość. Zlokalizuj teleskop i umieść w nim soczewki #2.
Zbadaj go dokładniej i ustaw koordynaty #1, które spisałeś wcześniej. Teraz jesteś gotowy aby użyć teleskop. Po lewej stronie pojawi się lista konstelacji #2, które musisz zlokalizować na niebie. Po znalezieniu poprawnej konstelacji, zaznacz odpowiednie miejsce na liście (uwaga, lista jest losowa!). Odpowiednie konstelacje znajdują się na ścianach u Andrew w pokoju (Fervian jest na okładce jego książki). Aby przewijać konstelacje klikaj na środek soczewki. Jeśli wszystko się powiodło usłyszysz Andrew mówiącego, że jego praca dobiegła końca i może powrócić do domu. Po chwili również przenosisz się do teraźniejszości.
Udaj się do łazienki, gdzie był Andrew. Zbadaj wannę - znajdziesz w niej kolejny kawałek artefaktu oraz mokrą lalkę #1. Jest tam również telegram do Andrew, mówiący, że jego matka wyzdrowiała. Wyjdź z pokoju i idź korytarzem w stronę klatki schodowej. Dostaniesz SMSa a potem kolejnego.
- theRe is somEthing you neeD to see... (RED ready).
- ...Something you nEED to reMEmber (SEED ME Amy).
Idź dalej. Kolejny SMS.
- your regRESsion begins on plaTform2 (REST)
- you'll meet where THE owls are HUNTing (THE HUNT)
- THere's a nEw GUESt at recepTion (THE GUEST).
Jak widzisz, kolejnym celem jest peron 2 - skieruj się tam. Na miejscu powita cię kolejna wiadomość.
Być może nie pamiętasz, ale sowy słychać było obok wieży, gdzie znalazłeś kierownicę oraz taśmy - czas udać się tam ponownie. Wejdź po drabinie na górę i zapal latarkę. Jak pamiętasz są tutaj łańcuchy i kłódki #1 - użyj wytrychów: SW, S, N, NE. Wejdź przez właz do środka wieży #2.
Zostaniesz automatycznie obrócony - zobaczysz świecące malunki na ścianach a pod nimi 3 trumienki #1. Obróć się w prawo i zbadaj blachy na ścianie #2 - można je przesunąć - trzymając wciśnięty LPM przesuń kursor maksymalnie w lewo.
We wnęce zobaczysz szkielet #1. Zabierz monety z jego oka #2 oraz papiery w okolicach widocznego zdjęcia. Dostaniesz kolejne zaproszenie do pokoju 2C #3 (hasło MORCANA) oraz identyfikator Pana Bonesa (to jego kościotrup), który był ogrodnikiem. W trumnach jak można się domyśleć należy umieścić lalki #4, ale jednej jeszcze brakuje. Wyjdź z wieży.
Udaj się do hotelu - Amy ma przecież dla Ciebie kolejną grę. Zatrzymaj się przed bufetem - przy wejściu widzisz automat z papierosami. Wrzuć do niego monety, które znalazłeś w wieży i pociągnij przełącznik. Dostaniesz pudełko papierosów - w środku jest karta z Matildą Fly - identyczna jak ta, którą widziałeś w pokoju Glorii. Idź do pokoju 2C.
Na stole do seansów wpisz CRABTREE - otrzymasz kolejny bonusowy przedmiot. Teraz wpisz hasło od Amy - MORCANA. Rozpocznie się kolejna gra. Twoim zadaniem jest odwracanie się w kierunkach, które poda Amy #1. Aby się zorientować, co jest gdzie sprawdź mapę. Jak możesz zauważyć, okna pokoju 2C wychodzą na zachód, tak więc północ jest tam gdzie Amy, wschód - drzwi, południe to ściana. Musisz obracać się kolejno na: południe, wschód, południe, zachód, wschód, północ. Amy zniknie a ty dostaniesz kolejną część artefaktu #2. Wyjdź z pokoju. Dostaniesz SMSa
Udaj się w stronę recepcji. Zostaniesz przeniesiony do przeszłości.