Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls poradnik Dark Fall 3: Lost Souls

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Hotel - Andrew Verney cz. 1

1 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Zejdź do recepcji i przeczytaj wpis w książce gości - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Zejdź do recepcji i przeczytaj wpis w książce gości. W pokoju 2E zameldował się niejaki Andrew Verney #1. Dostajesz klucz do jego pokoju. Jak pamiętasz, w przegródce 2E w recepcji znajduje się telegram o śmierci jego matki. Udaj się na 2 piętro. Użyj klucza na drzwiach do pokoju 2E ze świecącym symbolem #2 - zostaniesz przeniesiony do jego wspomnień.

2 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Zbadaj biurko #1 - znajdziesz książkę oraz kolejne puzzle - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Zbadaj biurko #1 - znajdziesz książkę oraz kolejne puzzle. Po jego złożeniu okaże się, że to list od Dr Wimleya #2 - matka Andrew jest bardzo chora a jemu zaleca się odłożenie lub zaniechanie urlopu. Znajdziesz też informację od personelu hotelowego o zabezpieczeniu rzeczy w sejfie a także telegram o pogorszeniu stanu zdrowia matki.

3 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Przejdź do dalszej części pokoju - zbadaj rozwieszone na ścianach obrazy konstelacji - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Przejdź do dalszej części pokoju - zbadaj rozwieszone na ścianach obrazy konstelacji. Rzuć okiem na biurko - jest tam książka #1, którą opublikował jako pierwszą. Zabierz z książki jego zdjęcie #2 i przeczytaj czym się zajmuje - prowadzi sklep o nazwie Curious Curiosities. W dolnej szufladzie jest zdjęcie jego matki.

4 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Odwróć się w kierunku łóżka i zbadaj walizkę - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Odwróć się w kierunku łóżka i zbadaj walizkę. Użyj wytrychów - S, NE, NW, N. Zabierz z walizki teleskop #1. Wyjdź z pokoju. Po prawej stronie znajduje się stolik z wazonem pełnym goździków - zbadaj go i zabierz jeden kwiat #2. Zerknij też na gazetę, gdzie w tytule jest coś o ucieczce Sly Fox - tak więc udało się zmienić przeszłość.

5 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Obróć się w lewo - w oddali widzisz portret starszej kobiety - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Obróć się w lewo - w oddali widzisz portret starszej kobiety. Idź w tym kierunku i skręć w lewo - zobaczysz stojak na teleskop #1. Zamontuj teleskop na stojaku #2 - usłyszysz jak Andrew mówi, że potrzebuje jeszcze soczewek oraz koordynatów. Wróć do głównego korytarza - przechodząc obok 2E zostaniesz przeniesiony do teraźniejszości.

6 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
7 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
8 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Wejdź ponownie do 2E - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Wejdź ponownie do 2E. Zbadaj ścianę po prawej stronie, gdzie znajdowała się szafa. Usłyszysz "here" - zapal latarkę. Zobaczysz artefakt (którego części masz w ekwipunku) w działaniu #1. Wyjdź z pokoju i zlokalizuj teleskop (portret kobiety, który w przeszłości wisiał, teraz spadł - po 6 krotnym obejrzeniu go dostaniesz bonusowy przedmiot #2). Zbadaj dokładnie teleskop #3 - zanotuj koordynaty #4 (są losowe!).

Hotel - pokój dziecinny

9 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Udaj się do pokoju 2D - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Udaj się do pokoju 2D. Usłyszysz płacz dziecka - zbadaj łóżeczko dziecinne #1. Ponownie zostaniesz przeniesiony w przeszłość. Na fotelu znajdziesz gazetę z 1940 roku oraz butelkę z mlekiem - weź ją #2.

10 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
11 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
12 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Odwróć się i zbadaj łóżko - weź zdjęcie matki z dzieckiem #1 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Odwróć się i zbadaj łóżko - weź zdjęcie matki z dzieckiem #1. Sprawdź walizkę #2 i zabierz zdjęcie żołnierza. Na stoliku obok drzwi #3 znajduje się grzechotka - zabierz ją. Podejdź do łóżeczka i połóż w nim wszystkie znalezione tu przedmioty. Pojawi się pozytywka (wyprodukowana w sklepie Andrew) - weź ją #4. Zostaniesz przeniesiony do teraźniejszości.

Hotel - pokój 2A (nożyczki i Zagubiony)

13 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry
Jeśli nie posiadasz nożyczek, udaj się do pokoju 2A - pełno ich na ścianie #1 - Hotel - Andrew Verney (1) | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Jeśli nie posiadasz nożyczek, udaj się do pokoju 2A - pełno ich na ścianie #1. W pokoju przebywa również jeden z Zagubionych - możesz z nim porozmawiać #2. Niestety nie jest on zbyt pomocny, a po pytaniu o Amy wpada we wściekłość i wyrzuca cię z pokoju po ataku paniki.