Hotel - Matilda Fly | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls poradnik Dark Fall 3: Lost Souls
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hotel - Matilda Fly
Tutaj nie można nic zrobić oprócz zbadania hotelowego wózka z jedzeniem. Podnieś pokrywkę i zabierz butelkę ginu #1. Przeniesiesz się ponownie do teraźniejszości. Idź do recepcji. Sprawdź książkę gości. Nową osobą w hotelu jest Matilda Fly #2 (ta z karty papierosów), która zameldowała się w pokoju 2B (z przegródki wziąłeś cygarniczkę). Zamiast klucza jest niedopałek papierosa. Idź do pokoju 2B.
Pokój jest otwarty a na szafce widzisz pijawkę #1. Zabij ją nożyczkami. Połóż na szafce cygarniczkę, butelkę ginu oraz zdjęcie Matildy #2. Usłyszysz Matildę mówiącą o swoim nieudanym przedstawieniu. Wykorzystaj wszystkie linie dialogowe, Matilda poprosi cię o pomoc. Dostaniesz klucz do ... pokoju 2B.
Wyjdź z pokoju - zauważysz, że na drzwiach pojawił się świecący symbol #1. Użyj klucza na drzwiach - przeniesiesz się w przeszłość. Wszystko wiruje - jesteś we wspomnieniach Matildy a ona jest kompletnie pijana #2.
Rozejrzyj się po pokoju klikając na wszystkie możliwe aktywne punkty. W pewnym momencie będziesz mógł kliknąć na wiadro z szampanem (i lodem) #1. Kliknij na lód #2 - wytrzeźwiejesz. Teraz możesz dokładniej rozejrzeć się po pokoju.
Zbadaj biurko #1 - zobaczysz kilka zdjęć Matildy oraz (pośrodku) scenariusz do sztuki #2, a konkretnie jej linie dialogowe. Zapisz je albo zrób screena ponieważ są one losowe a po chwili rozmywają się - będą potrzebne później. Zbadaj gazetę na komodzie - dowiesz się, że Matilda grała w Empire Theater, była pijana oraz w złym stroju. Zbadaj łóżko - pod poduszką jest liścik od Charlesa #3. Przyjrzyj się bliżej plakatom leżącym na łóżku - zobaczysz jak powinna być ubrana bohaterka sztuki - kapelusz z piórkiem, kolczyk, szarfa #4. Zbadaj sofę i leżące na niej kwiaty - dostała jest od Charlesa.
Kliknij na świecący symbol na ścianie #1 - przeniesiesz się do teraźniejszości. Kliknij na krzesło - ponownie zaoferuj pomoc Matildzie #2. Teraz nastąpi konwersacja, na temat tego, co źle zrobiła - wybieraj poprawne opcje dialogowe. Matilda następni rozpocznie swój występ a twoim zadaniem jest podawanie odpowiednich kwestii - teraz przyda się znajomość scenariusza z jej biurka. Po nieprawidłowej kwestii usłyszysz buczenie publiki.
Gdy występ okaże się sukcesem, zobaczysz nagłówki gazet - na trzeciej z nich będą artykuły o uratowanych przez Ciebie osobach - zmieniłeś przeszłość. Matilda jest wdzięczna za pomoc - poproś ją o pomoc w walce z Amy. Otrzymasz kolejną część artefaktu #1. Przed wyjściem zbadaj biurko ponownie - w kubełku stoi syfon #2, weź go.