Hotel - Gloria Grable | Opis przejścia Dark Fall 3 Lost Souls poradnik Dark Fall 3: Lost Souls
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hotel - Gloria Grable
Przejdź na pierwsze piętro i skieruj się do pokoju 1E #1. Użyj klucza - zostaniesz przeniesiony do jej wspomnień. W tym pokoju jest całkiem sporo aktywnych punktów. Ważne jest aby zapisywać, co Gloria mówi, ponieważ jej wypowiedzi są losowe, a przydadzą się w dalszej części rozgrywki! Zbadaj łóżko - zapisz co Gloria mówi. Obróć się w lewo - zbadaj obrazy na ścianie. W lewym dolnym rogu jest kolorowy szton - weź go #2.
Zbadaj szafkę przy łóżku - w paczce papierosów jest karta z Matildą Fly - aktorką. Zbadaj popielniczkę #1 - weź kolorowy szton. Zbadaj książkę na półce niżej - zapisz wypowiedź Glorii. Obróć się w stronę obrazów przy drzwiach i zbadaj je - zanotuj wypowiedź Glorii. Kolejny element do zbadania to taca z filiżanką i dzbankiem #2 - weź kolejny kolorowy szton. Zbadaj obraz na tylnej ścianie - zanotuj wypowiedź Glorii. Zbadaj gazetę leżącą na szafce w rogu - przeczytaj o napadzie i zanotuj co Gloria mówi.
Zbadaj również krzesło #1 - w dolnym rogu znajdziesz kolejny kolorowy szton (powinieneś ich mieć już 4). Nie masz tu już więcej do roboty - została tylko walizka przy drzwiach. Otwórz ją przytrzymując LPM i przesuwając kursor do góry. Jest pełna zakrwawionych pieniędzy #2 - Gloria zaczyna się rozglądać po pokoju aby ukryć dowody i spogląda na podłogę pośrodku pokoju. W tym momencie przenosisz się czasów obecnych.
Zbadaj stojący w kącie kredens #1 - znajdziesz piąty, brakujący szton. Kliknij świecący symbol na ścianie - zostaniesz przeniesiony znowu do wspomnień Glorii. Zbadaj pudełko na szafce przy łóżku #2 - zawiera ono 5 pustych miejsc w które pasują kolorowe sztony #3. Użyj ich i ustaw tak, aby pasowały do siebie kolorami. Przekręcenie każdego zewnętrznego powoduje przekręcenie środkowego. Po 5 próbach, gdy nam się nie powiedzie, puzzle są resetowane automatycznie. Klikniecie środkowego sztonu również powoduje zresetowanie zagadki. Poprawna sekwencja #4 to:
1. Prawy dolny x 1
2. Prawy górny x1
3. Lewy dolny x 1
4. Lewy górny x 2
Zbadaj zawartość pudełka #1 - kolejne puzzle do ułożenia. Tym razem są to części gazety Crime True Tales. W pudełku znajduje się też zdjęcie ukochanego Glorii - zanotuj jej wypowiedź. Otwórz ponownie walizkę aby powrócić do teraźniejszości.
Zbadaj podłogę w miejscu, gdzie patrzyła się Gloria - zauważysz obluzowaną deskę. Użyj nożyczek - trzymając wciśnięty LPM poruszaj kursorem lewo/prawo #1. Jeśli pękną pójdź do pokoju 1B po kolejne. W skrytce #2 znajdziesz pamiętnik #3 (należy go wysunąć). Dowiesz się o planach napadu na bank, zdradzie i niepowodzeniu. Znajdziesz też zakrwawiony banknot #4.
Zlokalizuj pijawkę #1 - użyj na niej nożyczek - poczekaj aż zwolnią się jej ruchy i wtedy kliknij zabijając ją #2. Tablica zostaje oczyszczona - całość wygląda podobnie jak wnętrze samochodu a jak pamiętasz Gloria jechała samochodem.
Na stole użyj kolejno kierownicy z inicjałami GG, komiksu z przygodami Sly Fox oraz zakrwawionego banknotu #1. Rozpoczyna się rozmowa z duchem Glorii - musisz wyczerpać wszystkie opcje dialogowe, aż pojawi się oferta pomocy z twojej strony. Na pytanie czy widziała Amy, denerwuje się. Po pytaniu o pomoc, orientujesz się, że Gloria chce się zabić - musisz zrobić wszystko, aby do tego nie dopuścić, czyli poprawnie poprowadzić konwersację. Konkretne linie dialogowe zależą od wypowiedzi Glorii w jej wspomnieniach. Gdy poprawnie poprowadzisz konwersację, Gloria zostanie uwolniona. W podzięce dostaniesz kolejną część artefaktu oraz wytrychy.