Wstęp | Trasy | Colin McRae DiRT poradnik Colin McRae: DiRT
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Kilka uwag odnośnie filmików. Wierzcie lub nie - powstawały na poziomie trudności pro-am (oczko niżej od najwyższego). Mało tego - pochodzą tylko z przejazdów, w których zajmowałem pierwsze miejsca. To filmy z powtórek, jako że Fraps mocno obciąża komputer/spowalnia właściwą grę i dlatego raczej niezbyt przyjemnie (a przede wszystkim skutecznie) się jeździ gdy masz średnio 10 klatek/sekundę. Nie ma więc na filmach prędkościomierza, itp., ale za to każdy filmik okraszony jest wielce fachowym ;-P komentarzem wygłaszanym - powiedzmy to sobie szczerze - aksamitnym głosem ;-P autora tegoż poradnika. Grałem na padzie, tyle że... bez użycia gałki analogowej bo kciuka mam niezbyt delikatnego ;-), na "krzyżaku", co łatwo rozpoznać po efekcie "pijanego kierowcy". De facto jest to więc jak gra na klawiarce i chyba trochę tymi filmami zadaję kłam twierdzeniom, że nie da się w DIRTa w ten sposób grać. Oczywiście sposoby przejazdu/technika, którą na nich zobaczycie pozostawia jeszcze wiele do życzenia (nie robię z siebie bohatera, sam to widzę) ale naprawdę wystarczyła do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników. Poza tym to filmy z pierwszych lepszych przejazdów - czas gonił i nie starczało go na siedzenie nie wiadomo ile nad jednym OSem: jeździłem więc głównie na słuch/słuchając pilota, do poznania tras na pamięć była jeszcze daleka droga.
Aha, ustawienia samochodu pod konkretne trasy jakie sugeruję na filmach to tylko propozycje. Ustawienia i tak zależą bowiem od konkretnego wózka, a nawet od stylu jazdy gracza.
Trasy z literami "B" na końcu nazw (np. Punta Brava B) to de facto odwrócone wersje innych OSów.