Akt 3+ - Powrót Króla | Ceville poradnik Ceville
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Akt 3+: Powrót Króla
Ceville
Misja rozpocznie się wstawką filmową, podczas której, tuż po dotarciu do tajnego laboratorium Basiliusa #1 , bohaterowie zostaną obezwładnieni. Po chwili obudzisz się w klatce wraz z Gwendolyną, natomiast Lilly będzie usługiwała okrutnemu zdrajcy. Zabierz leżący przed klatką Mały kamień #2 .
Przesuń ekran na prawo, użyj Małego kamienia na fiolce, która znajduje się na stole #1 . Gdy ta spadnie i się roztrzaska, naciśnij na miejsce na stole, który wymaga wyczyszczenia i zgłoś sprawę Basiliusowi . Ten wyśle Lilly aby tam posprzątała. Pożycz od niej Procę , nie masz co próbować z nią porozmawiać, gdyż ta nie będzie reagowała na Twoje wołanie. Użyj Ambrosiusa jako pocisku i załaduj go na Procę . Wybierz opcję dialogową, która jako cel wskazuje kuwetę #2 . Czym prędzej przesuń ekran gry na kuwetę i przekaż Basiliusowi , by Lilly uporała się z nieporządkiem. Dziewczynka sprzątając rozkołysze kuwetę, na skutek czego Ambrosius wyląduje na masce.
Ambrosius
Kot wskoczy do kuwety. Użyj Demonicznego miecza na śrubie wspornikowej, poluzuje to mocowanie maski #1 .
Ceville
Po raz kolejny poproś, by Lilly posprzątała kuwetę. Tym razem po jej rozkołysaniu kot wystrzeli w powietrze, chwyci sie maski i w efekcie cała konstrukcja legnie na podłodze. Ambrosius pod przykrywką maski podejdzie pod klatkę #2 . Podniesiesz Zastraszającą maskę . Użyj jej na śpiącej Gwendolynie.
Lilly
Wyczyść garść włosów, które znajdują się na stole #1 na pierwszym planie. Basilius będzie musiał zabrać kolejną garść włosów Gwendolynie. Niestety nie będzie widział, iż zbierze tak na prawdę włosy z zastraszającej maski, co w efekcie przerodzi go w potwora #2 .
Ceville
Raz jeszcze załaduj Ambrosiusa na Procę i wystrzel go w kierunku demona. Pozostaje Ci już tylko obejrzenie animacji kończącej grę. W krainie Faeryanis na nowo zapanował pokój!