Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ceville - poradnik do gry

Ceville - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville poradnik Ceville

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Akt 0: Ucieczka

1 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Gra rozpoczyna się w komnacie królewskiej, gdzie Ceville , siedząc dumnie na swym tronie #1 , musi podjąć kilka bardzo ważnych decyzji - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Ceville

Gra rozpoczyna się w komnacie królewskiej, gdzie Ceville , siedząc dumnie na swym tronie #1 , musi podjąć kilka bardzo ważnych decyzji. Wilk chce zaskarżyć trzy świnki za ranę na głowie, spowodowaną dachówką, której doznał gdy zdmuchiwał ich dom. Z drugiej strony, trzy świnki chcą zaskarżyć wilka za zniszczenie ich mienia. Do Ciebie należy decyzja, kto zostanie ukarany - wilk, trzy świnki, wszyscy czy też nikt nie jest winny. Decyzja ta nie ma żadnego znaczenia w dalszej rozgrywce. Kiedy król przejdzie do kolejnych spraw, na salę wkroczy dwóch strażników oznajmiających o buncie mieszkańców. Niestety sami postanawiają się przyłączyć do rebeliantów ze względu na marne płace. Twoim zadaniem jest wydostać się z sali tronowej. Rozejrzyj się po pomieszczeniu #2 .

2 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
W ekwipunku znajdziesz Wielofunkcyjne berło Cevillea - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

W ekwipunku znajdziesz Wielofunkcyjne berło Ceville'a . Stanowi o bardzo przydatna rzecz, zważywszy na dość niski wzrost bohatera. Berło pozwala sięgnąć po przedmioty usytuowane wysoko. Przejdź na prawą stronę sali, na ścianie #1 znajdziesz Topór . Sięgnij po niego przy pomocy Wielofunkcyjnego berła Ceville'a . Wróć się pod tron i użyj Topora na Barykadzie , by móc zabrać do inwentarza Linę . Połącz Topór z Liną , by uzyskać Topór abordażowy . Próba zarzucenia go na statuę #2 nie dojdzie do skutku ze względu na doglądających strażników. Podejdź do nich i rozpocznij rozmowę.

3 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Napomnij o niebywałym odgłosie, niczym potężny grzmot - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Napomnij o niebywałym odgłosie, niczym potężny grzmot. Okaże się, że większy strażnik jest bardzo głodny. Wybierz kwestię ze zbliżającym się lunchem i cudownym zapachem, który czuć już w sali tronowej. Przekonasz w ten sposób strażników, by opuścili pomieszczenie. Czym prędzej użyj Topora abordażowego na Ramieniu statui by wydostać się przez okno na zewnątrz #1 . Niefortunnie wpadniesz do pomieszczenia niżej, gdzie zazwyczaj Ceville jada posiłki #2 . Gdy dzwonek uderzy w głowę bohatera przybędzie Szef kuchni . W ekwipunku automatycznie znajdzie się Dzwonek .

4 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Zjedz szczuroburgera, zabierz Kufel z piwem i odejdź od stołu - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Zjedz szczuroburgera, zabierz Kufel z piwem i odejdź od stołu. Podejdź do drzwi po lewej - zauważysz w oddali stojących strażników. Aby przemknąć obok nich musisz zdobyć czapkę szefa kuchni. Nad kominkiem znajdziesz klucz #1 . Jako, że nie jesteś w stanie po niego sięgnąć, użyj Wielofunkcyjnego berła Ceville'a . Klucz spadnie do ognia w kominku. Zgaś płomienie przy pomocy Kufla z piwem po czym zabierz Klucz do zegara dziadka . Wciąż będziesz posiadał Kufel . Otwórz Zegar dziadka przy pomocy Klucza do zegara dziadka . Próba schowania się wewnątrz spełźnie na niczym, gdyż nie ma wystarczająco dużo miejsca. Wyrwij Wahadło , wejdź do zegara i użyj Dzwonka , by zawołać Szefa kuchni #2 .

5 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Po chwili znajdziesz się w kuchni #1 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Po chwili znajdziesz się w kuchni #1 . Twój czas jest ograniczony, jednak jeśli nie uda Ci się wykonać wszystkiego, ponownie wykonaj sztuczkę ze schowaniem się w zegarze. Otwórz Drzwi do chłodni i zabierz ze stołu Oliwę z oliwek . Użyj Oliwy z oliwek na Ciemnej plamie znajdującej sie na podłodze i poczekaj aż zjawi się Szef kuchni . Ten poślizgnie się na oliwie i wleci do chłodni #2 . Zabierz Czapkę szefa kuchni , która leży przy drzwiach, ubierz ją i opuść pomieszczenie.

6 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Przejdź do drugich drzwi - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Przejdź do drugich drzwi. Ceville przemknie obok strażników, którzy wezmą go za szefa kuchni (ze względu na czapkę) #1 . Niefortunnie kropla wosku spadnie na pokrycie głowy głównego bohatera, zdradzając tym samym jego tożsamość. Poślizgniesz się i spadniesz do sali tortur #2 . Rozejrzyj się po pomieszczeniu.

7 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Portal, którym chcesz uciec znajduje się za tajemnym przejście - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Portal, którym chcesz uciec znajduje się za tajemnym przejście. Te zaś znajdziesz po prawej stronie. Nietypowy fragment ściany, przed którym stoi szafa grająca, jest owym przejściem #1 . Niestety jest zamknięte. Wróć na lewo i otwórz jedno z narzędzi tortur - Żelazną dziewicę #2 . Wewnątrz jej znajduje się mechanizm otwierający sekretne przejście. Włóż Wielofunkcyjne berło Ceville'a do dziwnego urządzenia. Posłuży ono jako wajcha. Z uwagi na zardzewiały mechanizm, nie jesteś w stanie otworzyć przejścia. Użyj Oliwy z oliwek na mechanizmie, po czym ponownie włóż weń berło.

8 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Pojawi się Basilius #1 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Pojawi się Basilius #1 . Okaże się on zdrajcą, nie zdołasz użyć portalu. Po chwili drugim tajemnym przejściem wejdzie Ambrosius #2 .

9 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Ambrosius opowie Cevilleowi w jaki sposób dostał się do komnaty tortur - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Ambrosius

Ambrosius opowie Ceville'owi w jaki sposób dostał się do komnaty tortur. Akcja rozpoczyna się na świeżym powietrzu, gdzie nasz dzielny paladyn rozpowiada miejskiej ludności o swoich planach pokonania tyrana #1 . Wybierz pierwszą opcję dialogową, Ambrosius wskoczy na murek studni, aby przemówić. Następnie wybierz opcję ostatnią, mówiącą o ostatnich dniach rządów tyrana. Po chwili dzielny paladyn wpadnie do studni #2 . W ekwipunku znajdziesz Demoniczny miecz .

10 - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Podejdź do tabliczki po prawej i odczytaj litery na niej wypisane: CEFE - Poradnik do gry - Akt 0 - Ucieczka | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Podejdź do tabliczki po prawej i odczytaj litery na niej wypisane: CEFE. Każda z Kamiennych głów wydobywa jakiś dźwięk. Aktywuj każdą i wsłuchaj się dokładnie. Głowy, od lewej począwszy, wydają następujące dźwięki: CDEF. Trzecia od lewej ma ten dźwięk lekko stłumiony. Użyj Demonicznego miecza na stalaktycie widocznym po lewej #1 , a następnie uzyskanego w ten sposób Stalaktytu na trzeciej od lewej kamiennej głowie by ją naprawić. Aby otworzyć tajemne przejście musisz wydobyć dźwięki w odpowiedniej kolejności. Licząc od prawej, użyj głowy: 1343. Wkroczysz tym samym do komnaty tortur.

Ceville

Podejmij którąkolwiek decyzję w dialogu. Obejrzyj krótki filmik przedstawiający walkę bohaterów #2 .