Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville poradnik Ceville
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Akt 2: Imperator kontratakuje
Ceville i Lilly
Zebranie #1 ma na celu zagłosowanie na następnego króla/królową krainy Faeryanis. Głosowanie zacznie się jak tylko zjawią się wszyscy ambasadorzy. Nim zjawią się tutaj z własnej woli mogą minąć nawet dwa miesiące. Porozmawiaj z Głównym radcą i wypytaj o lokalizację wszystkich ambasadorów.
Ambasador Bohaterów: Akademia Bohaterów na Wyspie Początkujących;
Ambasador Elfów: las Woodstock;
Ambasador Potworów: niesamowicie straszne miejsce;
Ambasador Dusz i Dżinów: Wakacje, brak określonej lokalizacji;
Porozmawiaj także z dwoma ambasadorami (Druidów oraz Krasnoludów), którzy przebywają już w sali. Skieruj się w stronę wyjścia #2 . Drzwi okażą się zamknięte.
Wróć do głównego pomieszczenia. Przy pomocy Haka podważ ogromny głaz po lewej - wyjście na zewnątrz stanie przed Tobą otworem. Na zewnątrz, po lewej, dostrzeżesz Wróżkę zakutą w dyby #1 . Wejdź do teatru - tym razem przez główne wejście, gdyż jest otwarte. Porozmawiaj z Czarnym Rycerzem , Ambasadorem Bohaterów oraz H.Lo #2 . Wypytaj o przedstawienie oraz kiedy się zakończy - zważywszy na fakt, iż przed zakończeniem członek rady wplątany w bycie jurorem nie może opuścić tego miejsca. Dowiesz się, że wciąż potrzeba jednego jurora, dwóch kandydatek innych kandydatek gotowych wystartować w konkursie oraz osoby prowadzącej show. Lilly zaproponuje Ceville'a jako prowadzącego oraz siebie jako jedną z modelek. Opuść teatr.
Podejdź do Ambrosiusa i porozmawiaj z nim. Kiedy odezwiesz się do niego drugi raz, Lilly zaproponuje mu rolę jurora w show. Klikając na przejście po lewej wyświetlisz mapę krainy Faeryanis. Udaj się na poszukiwanie ambasadora Elfów - wybierz na mapie Krainę Krasnoludów. Rozejrzyj się wokół. Zabierz Łopatę leżąco po lewej stronie #1 . Skieruj się w stronę drzwi. Znajdziesz się w recepcji #2 . Z końca biurka zabierz Bilety na prezentację maszyny do wycinki drewna (kliknij na nie trzykrotnie by zabrać wszystkie) oraz znak z napisem "Potrzebna pomoc" , który trzyma śpiący na sofie goblin. Nie jesteś upoważniony do użycia windy, tak więc opuść pomieszczenie i udaj się do mapy głównej.
Na mapie wybierz Las po lewej stronie. Porozmawiaj z elfem przykutym do drzewa #1 . Okaże się on Ambasadorem Elfów , który za wszelką cenę nie chce dopuścić do ścięcia lasów. Udaj się w lewo, do krasnoluda #2 .
Lilly
Użyj Biletów na prezentację maszyny . Jako, że miejsc siedzących wystarcza dla jednej osoby, wybierz kwestię Lilly, by ta wdrapała się na szczyt #1 .
Ceville
Kiedy krasnolud będzie zajęty pokazem, użyj Szczura Otto na pobliskim kablu, by go przegryzł - prezentacja zostanie przerwana.
Lilly
Zadanie na czas! Załaduj Detergent w tabletkach na Procę i zestrzel gniazdo, które widzisz po prawej stronie na gałęzi #2 . Zabierz Starą szmatę , która spadła.