Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.2) | Ceville poradnik Ceville
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Ceville
Ponownie zażądaj prezentacji maszyny, która została naprawiona. Tym razem wybierz Ceville'a jako osobę, która zasiądzie za sterami.
Lilly
Kiedy krasnolud będzie zajęty pokazem, użyj Szczura Otto na pobliskim kablu, by go przegryzł - prezentacja zostanie przerwana.
Ceville
Zadanie na czas! Użyj Starej szmaty na rurze wydechowej, by uszkodzić maszynę przy kolejnym uruchomieniu #1 .
Ceville i Lilly
Ostatni raz użyj Biletów na prezentację maszyny aby dostać się na górę. Nie ma znaczenia kogo wybierzesz - maszyna po kilku chwilach przestanie działać #2 .
Krasnolud użyje młotka na panelu kontrolnym maszyny i postanowi pójść skontaktować się z szefem odnośnie awarii. Zabierz Starą szmatę oraz Młotek . Porozmawiaj z Ambasadorem Elfów na tyle długo, by dowiedzieć się, iż klucz wyrzuciła do pobliskich zarośli. Spróbuj je przeszukać. Nasi bohaterowie stwierdzą, iż nie posiadają odpowiedniego narzędzia do odnalezienia klucza. Przejdź do mapy krainy i udaj się na Cmentarz. Podnieś Kredę leżącą przy mauzoleum, po czym porozmawiaj z Ambasadorem Potworów #1 . Demon nie zdecyduje się iść na wybory dopóki nie znajdzie odpowiedniego miejsca na założenie lochów. Powróć do Zamku Faeryanis gdzie porozmawiasz z kupcem El Chollo . Jego stragan znajduje się za fontanną #2 .
Zabierz puszkę Zielonej farby , która stoi na podeście. Wypytaj o lokalizację, którą wybrał Ambasador Dusz i Dżinów na swe wakacje. Musisz szukać go na Niekończącej się pustyni przeznaczenia. Niestety taka wycieczka kosztuje 500 monet, Ty natomiast nie masz żadnej. Przejdź do Wróżki zakutej w dyby #1 . Po krótkiej rozmowie dobijesz targu - wróżka spełni jedno Twoje życzenie w zamian za uwolnienie jej. Zechcesz, by ta wzięła udział w konkursie organizowanym przez H.Lo. Użyj Młotka na kłódce #2 .
W teatrze porozmawiaj ze wszystkimi i wypytaj o wszystko. Kiedy H.Lo zauważy, że wszystkie wymagane osoby są, możesz rozpocząć konkurs wypowiadając odpowiednią kwestię. Zauważ, że modelki stają na namalowanym na podłodze znaku X. Kiedy Wróżka wyjdzie na scenę, użyj Zielonej farby na kolumnie, na której się opierała #1 . Po chwili zakończy się pierwszy odcinek, jurorzy jednogłośnie wybiorą H.Lo jako zwyciężczynię #2 .
Użyj Kredy by namalować znak X - ten, na którym stają modelki - na miejscu zapadni. Kiedy wykonasz zadanie porozmawiaj z H.Lo by rozpocząć kolejny odcinek show. Kiedy ta, jako pierwsza, wyjdzie na scenę naciśnij przycisk przy Ceville'u odpowiedzialny za zapadnię. Pierwsza modelka zostanie wyeliminowana #1 . Kiedy pojawi się Wróżka, sztuczka nie zadziała, ze względu na skrzydła, które pozwolą unieść się wróżce w powietrzu. Na koniec pozostała Lilly. Gdy wszystkie modelki przybędą na ogłoszenie wyników, tym razem wygra Lilly #2 .
Przegrana rozzłości organizatorkę swojego show i postanowi ona przerwać konkurs. Ambasador Bohaterów #1 postanowi wziąć udział w głosowaniu i zagłosuje na Gwendolynę. Zabierz ze stołu Winogrona . Udaj się do Krainy Krasnoludów. Od razu wejdź do recepcji kopalni. Tym razem próba wejścia do windy zakończy się pomyślnie #2 , jednakże z uwagi na wygraną, tylko Lilly będzie mogła spotkać się z prezesem.
Lilly
Spróbuj porozmawiać z Ambasadorem #1 . Ten nie będzie reagował. Użyj na nim Tabliczki z napisem "Potrzebna pomoc" . Lilly dostanie pracę sprzedawcy nieruchomości. Porozmawiaj z szefem odnośnie posesji, które możesz sprzedać. Wybierz Starą Kopalnię na Wyspie Początkujących. Idealnie będzie nadawała się na lokalizację lochu dla demona. Dostaniesz Książkę z projektem kopalni . Opuść biuro i kopalnie, skieruj się na Cmentarz. Porozmawiaj z Demonem #2 i pokaż mu Książkę z projektem .