Specjalista | Najlepsze bronie w Battlefield Hardline poradnik Battlefield Hardline
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Specjalista
Specjaliści w Battlefield Harldine do wyboru mają dwa rodzaje karabinów snajperskich. Jedne z nich to karabiny powtarzalne - w których po każdym strzale manualnie trzeba umieścić pocisk w komorze. Drugie natomiast to karabiny półautomatyczne. Te pierwsze zadają duże obrażenia, a ich przeznaczeniem są długie i bardzo długie dystanse. Karabiny samopowtarzalne natomiast są w tej odsłonie serii Battlefield bardzo słabe. Zadają tyle samo obrażeń, co wymieniony w poprzednim podrozdziale SA-58 strzelając przy tym dwa razy wolniej. Dlatego właśnie żaden karabin półautomatyczny nie został opisany w rozdziale o najlepszych broniach.
Scout Elite
Dostępność | Oba zespoły |
Szybkostrzelność | 85 pocisków na minutę |
Maksymalne obrażenia (do 45 metrów) | 75 |
Minimalne obrażenia (od 90 metrów) | 51 |
Prędkość wylotowa kuli | 640 m/s |
Pojemność magazynka | 10 + 1 |
Przeładowanie przy pustym magazynku | 4,3 s |
Przeładowanie, gdy pozostała kula w komorze | 2,85 s |
Kule potrzebne do zabicia
Scout elite zadaje stosunkowo niskie obrażenia jak na karabin powtarzalny. Na każdym dystansie trzeba trafić przeciwnika dwa razy w korpus lub raz w głowę.
Dodatki
Scout elite to karabin snajperski, który idealnie nadaje się do agresywnej gry u boku szturmowców, czy operatorów. Do takiego zastosowania idealnie sprawdzi się celownik ACOG (4X) lub TA 648 (6X).
Akcesorium, które najbardziej przyda się snajperowi jest zamek dwutaktowy pozwalający na oddanie kolejnego strzału bez wychodzenia z trybu celowania.
Do karabinu snajperskiego nie trzeba zakładać żadnego innego dodatku.
Zalety
Scout elite to najlepsza dostępna snajperka powtarzalna dla agresywnego snajpera. Strzela ona najszybciej ze wszystkich, ma też największy magazynek, a prędkość wylotowa kuli jest najwyższa. Karabin ten jest też bardzo celny, jeżeli chodzi o strzelanie z biodra.
Wady
Największą wadą omawianego karabinu są stosunkowo małe zadawane obrażenia. Nie zabija on jednym strzałem w klatkę piersiową na żadnej odległości. Często gracz ma tylko jedną szansę, a jeżeli nie trafi w głowę, to nie dostanie czasu na oddanie drugiego strzału.
.300 KNOCKOUT
Dostępność | Oba zespoły, po wykonaniu zadania "Specjalista (syndykat)" |
Szybkostrzelność | 60 pocisków na minutę |
Maksymalne obrażenia (do 50 metrów) | 100 |
Minimalne obrażenia (od 80 metrów) | 50 |
Prędkość wylotowa kuli | 480 m/s |
Pojemność magazynka | 5 + 1 |
Przeładowanie przy pustym magazynku | 4,5 s |
Przeładowanie, gdy pozostała kula w komorze | 3,2 s |
Kule potrzebne do zabicia
.300 KNOCKOUT to broń zadająca największe obrażenia w grze. Do odległości 50 metrów karabin ten zabija jednym strzałem w klatkę piersiową. Powyżej tego dystansu potrzeba dwóch trafień w korpus lub jednego w głowę.
Dodatki
Omawiany karabin został stworzony do walki na długim dystansie. Odpowiednim dla niego przyrządem będzie luneta celownicza (8X) lub luneta myśliwska (14X), w zależności od mapy.
Akcesorium, które najbardziej przyda się snajperowi jest zamek dwutaktowy pozwalający na oddanie kolejnego strzału bez wychodzenia z trybu celowania.
Do karabinu snajperskiego nie trzeba zakładać żadnego innego dodatku.
Zalety
Największą i w zasadzie jedyną zaletą tego karabinu są zadawane obrażenia. Jest to jedyna broń w grze, która zabije przeciwnika jednym strzałem w korpus na odległości 50 metrów.
Wady
Karabin ten nie nadaje się do agresywnej gry. Ma do tego zbyt mały magazynek oraz strzela zbyt wolno. Niewątpliwie dużą wadą jest też niezbyt wysoka prędkość wylotowa kuli, przez którą trzeba brać większą poprawkę na odległy lub poruszający się cel.