Na ratunek i Zespołowy Deadthmatch | Tryby rozgrywki w Battlefield Hardline poradnik Battlefield Hardline
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Na ratunek i Zespołowy Deadthmatch
Na ratunek
"Na ratunek" to również tryb, w którym spotykają się dwa zespoły po pięciu graczy, z których każdy ma jedno życie na rundę. Mecz wygrywa zespół, który jako pierwszy zwycięży 5 rund.
Na mapie rozmieszczonych jest dwóch zakładników. Zadaniem policjantów jest przedostanie się do jednego z nich oraz przeniesienie go do bezpiecznej strefy. Jeżeli gracz niosący zakładnika zginie, to więzień jest upuszczany w tym miejscu i kolejny policjant może podnieść go i dostarczyć do strefy docelowej.
Runda kończy się zwycięstwem policjantów, jeżeli uda im się uwolnić i dostarczyć do bezpiecznej strefy przynajmniej jednego zakładnika lub zabić wszystkich przestępców. Kryminaliści zwyciężają, jeżeli upłynie czas 3 minut lub zabiją wszystkich policjantów.
Przydatne klasy
Tak samo, jak w przypadku trybu "Na celowniku", najprzydatniejszą klasą jest operator wyposażony w defibrylator. Jest tak dlatego, że każdy gracz ma tylko jedno życie na rundę, więc reanimacja daje tu znacznie większą przewagę, niż w trybie, w którym dany gracz może ponownie się odrodzić.
Porady
Przestępcy powinni rozstawić się w jednej linii, na całej szerokości mapy, dzięki czemu wszystkie drogi prowadzące do zakładników będą bronione. Policjanci z kolei powinni podzielić się na dwie grupy i zaatakować z kilku stron.
Policjanci nie powinni szczególnie spieszyć się z atakiem. Najlepiej wykorzystać cały dostępny czas, sprawdzając wszystkie ukrycia po kolei. Nadmierny pośpiech może skutkować wpakowaniem się w zasadzki przestępców.
Zespołowy DM
Zespołowy DM to najprostszy tryb w Battlefield Hardline. Polega on po prostu na zabijaniu się nawzajem. Nie ma tu żadnych innych celów. Za jedno zabicie zespół otrzymuje jeden kupon. Zespół może odzyskać kupon, poprzez reanimację. Runda kończy się, gdy jeden z zespołów zdobędzie 300 kuponów. Jeżeli minie 30 minut, to wygrywa zespół, który zgromadzi ich więcej.
Zespołowy DM służy głównie do treningu, testowania nowych broni. Nie można więc powiedzieć, że jakaś klasa jest tu bardziej przydatna od innej. Nie ma tutaj również szczególnego sposobu na zwyciężenie rundy. Wygrywa po prostu zespół, który będzie wygrywał bezpośrednie pojedynki z przeciwnikiem.