Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield Hardline - poradnik do gry

Battlefield Hardline - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operator | Klasy postaci w Battlefield Hardline poradnik Battlefield Hardline

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

Operator

Operator w Battlefield Hardline pełni funkcję medyka na polu walki - Operator | Klasy postaci w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Operator w Battlefield Hardline pełni funkcję medyka na polu walki. Do dyspozycji ma karabinki oraz karabiny szturmowe, sprawdzające się przede wszystkim na średnich i krótkich dystansach. Co najważniejsze, operator został wyposażony w gadżety takie jak apteczka, czy defibrylator. Może on dzięki nim leczyć i reanimować swoich sojuszników. Dlatego właśnie klasa ta jest najważniejsza na mapach, na których walczy ze sobą piechota.

Gadżety

Apteczka - Operator | Klasy postaci w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Apteczka

Raz rzucona apteczka nie może zostać podniesiona. Żołnierze, którzy znajdą się w jej pobliżu, będą odzyskiwać zdrowie z prędkością 10 punktów życia na sekundę. Gracz rzucający apteczkę otrzyma 10$ za każdą sekundę leczenia sojusznika. Z apteczki może korzystać kilku sojuszników naraz, a także wrogowie. Każdy operator może rozstawić tylko jedną apteczkę naraz. Gdy rzuci kolejną, poprzednia znika. Ponadto, po rzuceniu jednej musi poczekać 15 sekund, zanim rzuci kolejną.

Jeżeli gracz ma apteczkę w wyposażeniu, a nie rzuci jej, sojusznicy mogą się leczyć poprzez kliknięcie przycisku interakcji na operatora.

Przydatność: na polu walki nie ma sentymentów i co chwilę leje się krew. Dlatego apteczka przydaje się niemal cały czas. Jest to bardzo duże wsparcie dla zespołu oraz łatwe źródło punktów i gotówki. Apteczka powinna znaleźć się na wyposażeniu każdego operatora.

Surwiwalista - Operator | Klasy postaci w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Surwiwalista

Dzięki temu gadżetowi będziesz mógł wskrzesić siebie po śmierci od wybuchu lub śmierci pod kołami samochodu. Zdolność ta nie przyda się jednak po śmierci w wyniku ostrzału, ataku gazem, ataku wręcz, upadku, poparzenia ani porażenia.

Przydatność: gadżet ten przyda się tylko w bardzo rzadkich okolicznościach, przez co raczej nie warto zajmować nim miejsca w ekwipunku.

Defibrylator/Reanimacja - Operator | Klasy postaci w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Defibrylator/Reanimacja

Gadżet pozwalający wskrzesić każdego z sojuszników po śmierci. Przed użyciem defibrylator trzeba go naładować. Jeżeli użyjesz go od razu po wyciągnięciu, reanimowany gracz będzie miał 20 punktów życia. Jeżeli natomiast przytrzymasz przycisk strzału, ładując dłużej elektrody, otrzyma on więcej życia. Ilość życia będzie proporcjonalna do ilości gotówki, jaką gracz otrzyma za reanimację. Defibrylator jest dostępny tylko dla policjantów, reanimacja to jego odpowiednik, dostępny również dla przestępców.

Gdy gracz jest wyposażony w defibrylator, nad ciałami zmarłych graczy pojawią się takie ikony - Operator | Klasy postaci w Battlefield Hardline - Battlefield Hardline - poradnik do gry

Gdy gracz jest wyposażony w defibrylator, nad ciałami zmarłych graczy pojawią się takie ikony. Pasek na kółku to licznik, odliczający 10 sekund, przez które można reanimować poległego sojusznika.

Przydatność: na polu walki co chwilę ginie któryś z sojuszników. Dzięki defibrylatorowi jesteśmy w stanie przywrócić życie sojusznikowi, który być może zaraz się nam odwdzięczy. Oprócz tego naszemu zespołowi zostaje przywrócony kupon, co może okazać się kluczowe dla zwycięstwa w całym meczu. Reanimowanie sojuszników jest też świetnym sposobem na zdobywanie punktów i gotówki.

Zalecane gadżety

Operatorzy to bardzo agresywna klasa. Bardzo często tworzą oni pierwszą linię ataku. Dlatego najlepszymi gadżetami dla nich będą zdecydowanie apteczka i defibrylator/reanimacja. Jeżeli przeciwnik zaatakuje grupkę tak wyposażonych operatorów, to będą oni mogli się uleczyć nawzajem, a nawet reanimować się nawzajem po śmierci. Dobrze współpracująca grupa jest nie do zniszczenia. Ponadto, leczenie i reanimacja to bardzo dobry sposób na zdobywanie punktów i pieniędzy przy bardzo małym wysiłku.

Porady

Rzucaj apteczki zawsze, gdy widzisz sojuszników dookoła siebie. Uleczenie zranionego gracza pomoże mu w dalszym przeżyciu na polu walki, a ty dostaniesz darmowe punkty. Jeżeli jednak rzuciłeś wcześniej apteczkę i teraz dostajesz punkty za leczenie, to oznacza, że któryś z sojuszników właśnie się nią leczy. Nie rozstawiaj więc kolejnej, ponieważ tamta automatycznie zniknie.

Staraj się reanimować jak największą ilość sojuszników. Wskrzeszając ich dajesz ogromną przewagę swojemu zespołowi na polu walki, a sam zdobywasz dużo punktów i pieniędzy. Jeżeli masz czas, to naładuj uprzednio defibrylator lub napełnij strzykawkę, aby reanimowany gracz miał od razu 100 PŻ. Jeżeli nie masz na to czasu, rzuć mu od razu apteczkę.

Nie próbuj reanimować nikogo, jeżeli nie masz pewności, że sam to przeżyjesz. Wtedy nie tylko nie pomożesz swojemu zespołowi, ale osłabisz go ginąc. Jeżeli natomiast jest taka sytuacja, że kolega z zespołu leży w niebezpiecznym miejscu, ale ty możesz go w miarę bezpiecznie wskrzesić, zrób to. Nawet jeśli on zginie zaraz po tym, jego śmierć nie zostanie dodana do statystyk, a jest szansa, że chociaż obije przeciwnika lub odwróci jego uwagę, dzięki czemu ty będziesz mógł go zabić.

Karabinki i karabiny szturmowe sprawdzają się najlepiej na krótkich i średnich dystansach. Gdy masz taką broń w rękach, nie podejmuj walki ze snajperem, tylko staraj się jak najszybciej schować i uciec przed nim. Nie próbuj też być zbyt agresywny, ponieważ na dystansie mniejszym niż 10 metrów lepiej od karabinków i karabinów szturmowych sprawdzają się strzelby i pistolety maszynowe.

Dobieraj broń do sytuacji. Pamiętaj o tym, że im większa szybkostrzelność, tym trudniej broń opanować. Dlatego szybciej strzelające karabiny (850-1200 pocisków na minutę) sprawdzają się najlepiej w walce w zwarciu, a wolniejsze (600-700) będą sprawowały się najlepiej na dystansach 30-50 metrów.