Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - poradnik do gry

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Warlord | Analiza map | Battlefield 2 Jednostki Specjalne poradnik Battlefield 2: Jednostki Specjalne

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Warlord

Nazwa mapy: Warlord - Warlord | Analiza map | Battlefield 2 Jednostki Specjalne - Battlefield 2: Jednostki Specjalne - poradnik do gry

Nazwa mapy: Warlord

Lokacja: Bliski Wschód

Frakcje: partyzanci vs SAS

Tryb: Conquest Assault

Opis mapy: Bardzo ciekawa mapa miejska. Teren jest tu na ogół płaski, usiany różnej wielkości budynkami. Partyzanci trzymają pod kontrolą całe miasto, a SAS musi zająć - cichaczem bądź "na chama" - wrogie flagi. Mimo kilku wraków na ulicach miasta, bardzo łatwo jest się poruszać po nim pojazdami pancernymi. Część posterunków umieszczono w budynkach, gdzie pole do popisu ma piechota; czołgom w takich przypadkach pozostaje jedynie wybijanie tych, co nieuważnie wyjrzą na ulicę. Do miasta prowadzi niewiele dróg, więc partyzanci z początku mają ułatwioną obronę. Problem zaczyna się wtedy, gdy SAS zdoła wejść między zabudowania i zająć jakąś flagę...

Analiza: Na tej mapie każdy budynek jest odpowiednim miejscem dla snajpera i piechoty przeciwpancernej. Rezydencja na północy (zielone kółko) jest specyficznym terenem walk - rozkładu pomieszczeń trzeba nauczyć się na pamięć, by swobodnie przemieszczać się między obiema znajdującymi się tam flagami. Dodam, że najlepiej walczyć tam jako żołnierz wsparcia (Support) lub szturmowiec (Assault). Posterunek partyzantów znajdujący się na południu (otoczony zielonym okręgiem) jest również specyficznym miejscem - jest to ten sam charakterystyczny budynek, co na mapie Sharqi Peninsula z podstawki i da się go zająć wyłącznie na piechotę. Trzecie zielone kółko oznacza pochyłą drogę, po której często wjeżdżają angielskie jednostki pancerne. Pojazdy jadące po takiej pochyłości można łatwo zniszczyć, gdyż znajdują się w niewygodnym położeniu i nie są w stanie wycelować lufą w wyżej położonych wrogów. Partyzanci [I] mają u siebie wóz BTR-90. Dodatkowo mogą z [II] wziąć czołg T-90. SAS [III] ma analogiczne uzbrojenie w swojej bazie.

Strategia dla partyzantów: Trzeba migiem przygotować się na atak jednostek pancernych. C4, miny i wyrzutnie RPG-7 powinny poradzić sobie z każdym pojazdem. Zajmowania flag należy dokonywać z bronią na średni dystans w ręku. SAS z pewnością będzie próbował po cichu dojść do flag na północy. Jeżeli wrogowi uda się zająć te posterunki, rozpęta się bitwa obejmują zasięgiem wszystkie części miasta. Do walki z piechotą dobrze jest używać Pick-Up'ów. Jest ich sporo na mapie, więc można je zmieniać jak rękawiczki. Poza tym są świetnym środkiem transportu na tej mapie, podobnie jak ATV. Grenadierzy (Anti-Tank) powinni lokować się na dachach budynków i z nich strzelać do przejeżdżających jednostek pancernych. I jeszcze jedno - nie można pozwolić na to, żeby wróg ukradł partyzanckie BTR-90 i T-90.

Strategia dla SAS: Czołgi i transportery nie mają tutaj łatwego życia. Rakiety RPG-7 dadzą popalić każdej jednostce pancernej próbującej wjechać do miasta. Najlepiej cichcem wejść do miasta drogą na zachodzie i spróbować zająć rezydencję. Rozbije to szyki partyzantów, gdyż część z nich poleci odbić stracone flagi. Zniszczenie urządzeń Commandera i kradzież sprzętu da dodatkową przewagę nad wrogiem. Snajperzy powinni zająć się oczyszczaniem dachów z grenadierów i strzelców wyborowych, natomiast żołnierze wyposażeni w granatniki i wyrzutnie SRAW - niszczeniem wrogich pojazdów, a tych jest na planszy bardzo dużo.