Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - poradnik do gry

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost Town | Analiza map | Battlefield 2 Jednostki Specjalne poradnik Battlefield 2: Jednostki Specjalne

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Ghost Town

Nazwa mapy: Ghost Town - Ghost Town | Analiza map | Battlefield 2 Jednostki Specjalne - Battlefield 2: Jednostki Specjalne - poradnik do gry

Nazwa mapy: Ghost Town

Lokacja: brzeg Morza Kaspijskiego

Frakcje: SAS vs Specnaz

Tryb: Conquest Head-On

Opis mapy: Jedyna mapa, na której walkę toczy SAS ze Specnazem. Akcja rozgrywa się w mieście, teren przeważnie jest tutaj płaski. Obie drużyny zaczynają grę poza zabudowaniami. Muszą szybko dotrzeć między budynki i przygotować się na walkę z wrogiem. Ważnym atutem jest znajomość wszelkich dróg, punktów widokowych oraz ścieżek dla piechoty. Niemal każdy dach na tej planszy jest dobry dla snajpera i piechoty przeciwpancernej. Porozrzucane po ulicach wraki i niewielkie płotki stanowią utrudnienie dla wszelkiej maści pojazdów. Helikoptery natomiast są w stanie zebrać śmiertelne żniwo kosząc piechotę zbierającą się całymi tabunami na dachach budynków... oraz trzymające się na obrzeżach miasta pojazdy pancerne.

Analiza: Punkt [1] oznacza zespół budynków - świetne pozycje strzeleckie, z których widać okoliczne flagi. [2] wskazuje wieżę, z której widać tak okoliczne posterunki, jak i pozostałe kryjówki zaznaczone na mapce powyżej. Punkt [3] oznacza budynki otaczające środkową flagę. Z nich można elegancko niszczyć przejeżdżające dołem pojazdy pancerne. Zaznaczone na zielono flagi na zachodzie są bardzo ważne dla przebiegu rozgrywki, bowiem tuż obok nich respawnuje się helikopter. Maszyn, niestety, nie można naprawiać przy tych flagach; trzeba lecieć na lądowisko w głównej bazie. Zielone kółko po środku mapy sygnalizuje obecność barykady. Jest ona przeszkodą nie do przebycia dla pojazdów, więc muszą one szukać objazdów na wschodzie i zachodzie. Można je, oczywiście, zaminować. Dzięki owej barykadzie nie da się również dojechać do flagi koło [3] - trzeba ją przejmować na piechotę. Obok posterunków na północy i południu (tuż przy mostach) respawnują się pojazdy przeciwlotnicze. Między zabudowaniami nie są one zbyt narażone na ataki z powietrza, zatem można je wykorzystać w walce z piechotą (nawet tą na dachach - możliwość wysokiego uniesienia lufy na to pozwala). I Specnaz [I], i SAS [III] mają u siebie po jednym czołgu, APC i helikopterze transportowym. Między punktami [II] i [IV] często toczy się osobna walka. Żołnierze obu frakcji podpływają do wrogów na łodziach i próbują zająć flagę. Czasem do tej małej, jeszcze jednej bitwy, swoje trzy grosze dorzuca helikopter.

Zostało jeszcze 34% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie