Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris poradnik Alpha Polaris - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi

Budzącemu bohatera mechanikowi, Tedowi "Tully'emu" Creanowi, odpowiedz wedle uznania. Wstawszy z łóżka, wyjdź z pokoju (drzwiami po prawej). Na korytarzu skieruj się do garażu (drzwi na wprost). Rune usłyszy jednak rozmawiającą przez radio mikropaleontolog Novę Anawak i skręci w prawo.

Wysłuchawszy dialogu Novy z technikiem Alem Schaumannem oraz pogawędziwszy z nią przez moment, wróć na korytarz (kursor w dole ekranu) i wreszcie wejdź do garażu. Drzwiami po lewej dostań się na kolejny korytarz, skąd przejdź do laboratorium (drzwi na lewo od suszarki).

Burko Rune'a mieści się przy wejściu (po prawej). Zabierz stamtąd sprzęt do usypiania. Zajrzyj do plecaka bohatera (lewy dolny róg ekranu), przekonasz się, że wzbogaciłeś się o: igły do usypiania, oksymetr, obrożę z nadajnikiem i odtrutkę.

Wyjdź z laboratorium i ze stojaka na broń (na ścianie po prawej) zdejmij karabin na strzałki usypiające. Wyjdź na zewnątrz przez podwójne drzwi tuż obok.