Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem | Dzień 4 | Alpha Polaris poradnik Alpha Polaris - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem

Będąc na zewnątrz, przejdź w lewo (strona kuchenna), do miejsca stacjonowania skutera śnieżnego. W ten sposób dowiesz się, jaki los spotkał Tully'ego.

Pora jeszcze rozeznać się, co z Alem. W tym celu udaj się do jego pokoju, do którego włam się za pomocą wyciętego klucza.

Na biurku znajdziesz zgniecioną kartkę papieru, przeczytaj jej treść (LPM). Następnie maszeruj do pokoju dziennego i porozmawiaj o wszystkim z Alisteirem Eulerem. Zajdź też do Novy, do laboratorium, i powiedz jej, jak wygląda sytuacja (jeśli nie wyczerpiesz za pierwszym razem wszystkich tematów, możesz zagadnąć ją raz jeszcze).

Na koniec idź do swojego pokoju, choć bohaterowi nie do końca uda się do niego trafić. W trakcie rozmowy z Novą zastanów się nad wyborem odpowiedzi - to jedyny moment w grze, kiedy Twoja decyzja w pewnym sensie (nieistotnym w sumie dla głównej linii fabularnej) wpłynie na to, co się stanie.