Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem | Dzień 4 | Alpha Polaris poradnik Alpha Polaris - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem

Będąc na zewnątrz, przejdź w lewo (strona kuchenna), do miejsca stacjonowania skutera śnieżnego - Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem | Dzień 4 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Będąc na zewnątrz, przejdź w lewo (strona kuchenna), do miejsca stacjonowania skutera śnieżnego. W ten sposób dowiesz się, jaki los spotkał Tully'ego.

Pora jeszcze rozeznać się, co z Alem - Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem | Dzień 4 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Pora jeszcze rozeznać się, co z Alem. W tym celu udaj się do jego pokoju, do którego włam się za pomocą wyciętego klucza.

Na biurku znajdziesz zgniecioną kartkę papieru, przeczytaj jej treść (LPM) - Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem | Dzień 4 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Na biurku znajdziesz zgniecioną kartkę papieru, przeczytaj jej treść (LPM). Następnie maszeruj do pokoju dziennego i porozmawiaj o wszystkim z Alisteirem Eulerem. Zajdź też do Novy, do laboratorium, i powiedz jej, jak wygląda sytuacja (jeśli nie wyczerpiesz za pierwszym razem wszystkich tematów, możesz zagadnąć ją raz jeszcze).

Na koniec idź do swojego pokoju, choć bohaterowi nie do końca uda się do niego trafić - Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem | Dzień 4 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Na koniec idź do swojego pokoju, choć bohaterowi nie do końca uda się do niego trafić. W trakcie rozmowy z Novą zastanów się nad wyborem odpowiedzi - to jedyny moment w grze, kiedy Twoja decyzja w pewnym sensie (nieistotnym w sumie dla głównej linii fabularnej) wpłynie na to, co się stanie.