Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris poradnik Alpha Polaris - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości

Z miejsca postoju skutera udaj się do wejścia do budynku (w prawo). Przejdź do laboratorium. Porozmawiaj z Alem, następnie otwórz okap i wyjmij z niego zostawione tam wczoraj kości. Bohater ulokuje je automatycznie na blacie przy skórze.

Obejrzyj je w zbliżeniu: oczyszczoną kość ramieniową (1) i oczyszczoną kość udową (2), a na niej: głębokie nacięcie u dołu i kalcynację bardziej u góry.

Przyjrzyj się też znakom na skórze (idąc od góry): łukowi złożonemu z symboli (1), trzem symbolom w owalu (2), rozkładającej się części (3), dwóm znakom (4) oraz nieczytelnym symbolom (5).

Idź porozmawiać o swoich obserwacjach z Novą, która znajduje się w kuchni. Otrzymasz od niej artykuł na temat kanibalizmu na tych terenach.

Znajdziesz go w notesie Rune'a (Artykuł), kliknij tekst LPM, pojawi się zbliżenie umożliwiające jego przeczytanie. Zwróć uwagę na symbole w dolnej części artykułu i ich opis.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie