Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris poradnik Alpha Polaris - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Poszukaj odpowiedzi w jaskini

Bohater znajdzie się przed wejściem do jaskini - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Bohater znajdzie się przed wejściem do jaskini. Udaj się tam - niestety, okaże się, że w środku jest okrutnie ciemno. Wprawdzie przy wejściu na ziemi stoi misa, w której można by rozpalić ogień, jednak potrzeba paliwa.

Wyjdź na zewnątrz i ponownie użyj pilota do wyciągarki, by opuścić próbnik - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i ponownie użyj pilota do wyciągarki, by opuścić próbnik. Następnie kliknij go raz jeszcze, by wciągnąć próbnik na górę.

Narzędziem uniwersalnym odczep od próbnika pojemnik z ropą - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Narzędziem uniwersalnym odczep od próbnika pojemnik z ropą. Wejdź do jaskini.

Do stojącej tam misy nalej trochę ropy z pojemnika i podpal ją zapalniczką - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Do stojącej tam misy nalej trochę ropy z pojemnika i podpal ją zapalniczką. Przejdź do drugiej misy (po prawej) i zrób dokładnie to samo.

Przyjrzyj się zmumifikowanym zwłokom w dole ekranu - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Przyjrzyj się zmumifikowanym zwłokom w dole ekranu. Następnie zagłąb się w dalszą część groty, czyli w tunel po prawej.

Tu w znany już sposób rozpal ogień w misie po lewej - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Tu w znany już sposób rozpal ogień w misie po lewej. Obejrzyj usytuowany w pieczarze lodowy tron oraz leżące po lewej kości.

Wróć do poprzedniej groty i zbadaj symbole na ścianie pośrodku pomieszczenia (mural) - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wróć do poprzedniej groty i zbadaj symbole na ścianie pośrodku pomieszczenia (mural). W górnej części znajdują się identyczne rysunki w owalu, jak na znalezionej przez Ala skórze. Poniżej widnieją jeden nad drugim cztery symbole. Obejrzyj je - podobnie jak w przypadku znaków na skórze musisz je nazwać.

Pomocny będzie tu drugi artykuł od Novy (Mit Wendigo/Ashten), który znajdziesz w stosownej zakładce w notesie - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Pomocny będzie tu drugi artykuł od Novy (Mit Wendigo/Ashten), który znajdziesz w stosownej zakładce w notesie. Przeczytaj go w zbliżeniu (LPM). Zwróć uwagę na fotografię szamana.

Przyjrzyj się pierwszemu z symboli na ścianie (najbardziej na dole) - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Przyjrzyj się pierwszemu z symboli na ścianie (najbardziej na dole). Przedstawia on postać człowieka bardzo podobną do tej z owalu, tylko jej głowa wygląda nieco inaczej, jakby została w jakiś sposób ozdobiona. Zwróć uwagę na pióra na głowie odprawiającego egzorcyzmy szamana na zdjęciu. Tak, rysunek oznaczony jako symbol I to SZAMAN. Wpisz tę odpowiedź na pasku i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr II przypomina Runeowi lodowy diament, z którego unosi się para - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Symbol nr II przypomina Rune'owi lodowy diament, z którego unosi się para. Powinien Ci się zatem skojarzyć z widzianym przed chwilą lodowym tronem. Wpisz więc na pasku TRON i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr III to dwa nałożone na siebie kształty - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Symbol nr III to dwa nałożone na siebie kształty. Dolny to rysunek zorzy, który znajduje się w pierwszym artykule. Górny przypomina nieco wzgórza z pierwszej sekwencji trzech znaków z poprzedniego artykułu, niewątpliwie oznacza jakieś miejsce. Po lekturze drugiego artykułu, wiesz, że za zorzą znajduje się lodowa pustynia, na której przebywa Wendigo. Miejsce to zwie się: BOREAS. Wpisz tę odpowiedź na pasku i kliknij: Zatwierdź.

Ostatni z symboli (IV) przedstawia okaleczoną postać - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Ostatni z symboli (IV) przedstawia okaleczoną postać. Z lektury drugiego artykułu wiesz, że WENDIGO (ASHTEN) ma zdeformowane ciało, pozbawione kończyn. Wpisz zatem któreś z tych imion i kliknij: Zatwierdź.