Episode IV - Gateway | Obcy poradnik Aliens vs Predator Classic 2000
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Episode IV - Gateway
Wspinamy się na platform z drzwiami i otwieramy je uderzając w panel po prawej. [1] Dalej rozwalamy kratkę i pełzniemy po ścianie do góry. Dotrzemy do kolejnych krat - rozwalamy je i niszczymy działka. [2]
Otwieramy którekolwiek drzwi koło działek (niszcząc panel). W środku, za skrzyniami z ładunkiem, jest szyb. [1] Dotrzemy nim do dużego pomieszczenia - po bokach są balkony, których nie widać z dołu, wspinamy się tam i wybijamy ludzi w wąskim korytarzu. Na środku korytarza niszczymy osłony dwóch wind. [2] Wchodzimy do szybu lewej.
Kawałek wyżej znajdziemy wyjścia na kolejne piętro - tutaj rozwalamy wrogów i przechodzimy przez którekolwiek z drzwi. W każdym z pokoi musimy zniszczyć generator (uderzając w konsolę). [1] Wracamy do szybu i idziemy wyżej. Tutaj niszczymy jeszcze jeden generator, a następnie wspinamy się po drabince w górę. Tam wydostajemy się przez którąś z krat, uważając na działka i gościa z miotaczem. [2]
Ruszamy dalej dowolnymi drzwiami - dotrzemy do kolejnych wind. Rozwalamy drzwi i udajemy się obojętnie którym szybem do góry. Wyżej wychodzimy na korytarz rozwalając właz windy. Skręcamy w drugie drzwi po prawej. Trafimy do charakterystycznego pomieszczenia ze sprzętem na platformie. [1] Musimy uważać na żołnierza, który tam stoi (najlepiej wejść po jednym z bocznych słupów). Po zabiciu go rozwalamy skrzynki z kablami. [2]
Wiatrak obok został wyłączony - oczywiście przechodzimy tunelem za nim. Trafimy do pierwszego okrągłego pomieszczenia z dwoma przejściami. Niszczymy tu dwie kolejne wiszące skrzynki, [1] uważając na działko strzelające z jednego z korytarzy. Ruszamy na wprost, by zniszczyć kolejne dwa obiekty i skręcić w lewo. Piąta i szósta skrzynka jest kawałek dalej. Ostatnie dwie - i działko (które podejdziemy od bezpiecznej strony) - są na końcu korytarza. [2]
Teraz wchodzimy przez otwór w suficie i dalej w górę szybu pełnego nieruchomych wiatraków. [1] Tam szukamy odnogi tunelu, która na końcu nie jest zamknięta kratą. Wchodzimy na podwyższenie i zeskakujemy do pomieszczenia niżej. [2]
Musimy przebiec przez kilka pokoi rozbijając szyby pomiędzy nimi i oczywiście radząc sobie z ludźmi oraz androidami. [1] Na końcu wchodzimy przez otwór w suficie. [2]
Nie wchodzimy na ściany - musimy najpierw wyłączyć wiatrak, rozwalając mechanizm poniżej. [1] Gdy wiatrak przestanie się kręcić przechodzimy dalej i skręcamy do rury zablokowanej kratą. Na jej drugim końcu [2] spotkamy człowieka. Zanim wyjdziesz z rury przeczytaj poniższy opis!
Gdy wyjdziemy z rury włączy się alarm i w pokoju powoli zaczną podnosisz się włazy po obu stronach - tam czekają na nas Marines. Jak ich pokonać? Szybko wchodzimy na lewą (koniecznie) ścianę i gdy tylko drzwi podniosą się na tyle aby się zmiesić wskakujemy na posadzkę. Tam szybko zabijamy żołnierza i niszczymy komputer. [1] Teraz wybiegamy na główny korytach (przez drzwi) i skręcamy w prawo - na końcu są drzwi do drugiego "balkonu". Gdy się otworzą od razu rzucamy się na wrogów. Niszczymy komputer, zeskakujemy na dół i przebiegamy przez otwierające się wrota. [2]