Bonus II - Vaults | Marines poradnik Aliens vs Predator Classic 2000
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Bonus II - Vaults
W tym zadaniu musimy uwijać się wyjątkowo szybko. Wybiegamy z pokoju (wyskoczy na nas Obcy) i przemykamy błyskawicznie korytarzami - w pewnym momencie znajdziemy odnogę w prawo ze śladem z krwi Predatora (zielone plamy). [1] Na końcu tej drogi leży Minigun - gdy go pochwycimy wracamy do głównej części bazy i nieustannie podążamy za krwawym śladem Predatora , który zaprowadzi nas do drzwi. Tu skręcamy w prawo i mijamy samego przeciwnika (może próbować nas zaatakować, ale nie ma czasu na walkę). Przechodzimy przez kolejne drzwi i szybko niszczymy 4 pojemniki z gazem - są w sąsiadujących pomieszczeniach (w prawym można też pochwycić Smartguna). [2]
Po zniszczeniu kanistrów możemy wrócić i zabić Predatora . Teraz cofamy się nieco po jego krwawych śladach do głównego korytarza i skręcamy nim w lewo - biegniemy cały czas przed siebie, po drodze zgarniając zbroję i apteczkę. [1] Miniemy potrójne drzwi i zjedziemy windą w kolejnym pomieszczeniu. Dalsza droga jest naprawdę długa i pełna Obcych - w pewnym momencie trzeba skręcić w lewo do charakterystycznego korytarza z szybą na końcu [2]. Przy oknie zawracamy w lewo i przechodzimy przez szereg małych pomieszczeń badawczych.
Trzeba podążać nimi aż trafimy do pary drzwi - pierwsze otworzą się automatycznie, a drugie uruchomimy mechanizmem. [1] Za nimi znajdziemy działko i kolejne korytarze - w jednym z pomieszczeń jest szef firmy, którego trzeba chronić. [2] Nie używamy tutaj Smartguna bo może on zostać namierzony. Wybijamy Obcych .