Bonus III - Ferarco | Marines poradnik Aliens vs Predator Classic 2000
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Bonus III - Ferarco
Od pierwszych chwil tego poziomu trzeba uważać na Obcych . W okolicy zrobi się szybko ciemno, więc używamy noktowizora. Po wyjściu z małego tunelu podlatujemy na wyższy poziom szybem szerokiej windy. [1] Tutaj skręcamy w lewo do kolejnego wąskiego przejścia, na końcu którego rozwalamy kratę. W pokoju jest miotacz ognia, pistolet i apteczka. Żeby przejść dalej niszczymy wybuchowy kanister w drzwiach. [2]
Podążamy dalej korytarzami aż dotrzemy do dużego pomieszczenia. [1] Na górze (używamy plecaka odrzutowego) jest kolejny szyb wentylacyjny. [2] Na jego końcu trzeba będzie rozwalić kratę.
Trafimy do korytarza oświetlone pulsującym czerwonym światłem. Podążamy do końca i skręcamy w lewo, a potem zaraz w prawo. Tutaj lecimy na dół do pomieszczenia niżej. Przeczołgujemy się pod drzwiami. [1] Po drugiej stronie trzymamy się lewej ściany i gdy trafimy na szybę niszczymy ją. [2]
W jednym z rogów pomieszczenia jest przycisk - strzelamy do niego. [1] Biegniemy dalej korytarzem aż dotrzemy do pokoju z "drabiną" na środku. [2]
Wchodzimy po schodkach znajdujących się dokoła pomieszczenia i na poziomie 3 (Deck 3) szukamy dwóch przycisków na ścianie. [1] Strzelamy do szybek. Schodzimy niżej i udajemy się przez otwarte właśnie drzwi (oświetlone na czerwono). Trafimy do kompleksu małych zaułków - na pierwszym rozwidleniu idziemy przez śluzę po prawej. [2]
Podążamy cały czas na wprost, mijając kolejne drzwi, aż dotrzemy do jadalni. [1] Tutaj skręcamy przed stołem w prawo - w bocznym, małym pokoju leży zwitek z kodem dostępu (czasami leży on w innym miejscu w tej okolicy). [2]
Wracamy kawałek wcześniej tę samą drogą - w pewnym momencie po lewej znajdziemy znacznie szersze drzwi. [1] Przechodzimy przez nie i trzymamy się prawej ściany. Gdy zobaczymy dwoje drzwi z dziwnymi przełącznikami [2] to znak, że jesteśmy na dobrej drodze. Wystarczy podążać nią do końca żeby zakończyć poziom.