Bonus I - Temple | Marines poradnik Aliens vs Predator Classic 2000
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Bonus I - Temple
Na początku poziomu zaatakują nas 3 Obcy - wykańczamy ich i lecimy do góry dzięki silnikowi odrzutowemu (klawisz ~ ). Przechodzimy przez dziurę w ścianie (przejście oświetlone na zielono - przed nim znajdziemy apteczkę). [1] Udajemy się korytarzami pokonując przeciwników, aż dotrzemy do pomieszczenia z posągiem. [2]
Zlatujemy na dół z krawędzi (używając plecaka odrzutowego) i tam bierzemy miotacz ognia i zbroję, a potem wchodzimy do tunelu. [1] W nim poruszamy się powoli - w ciemności czai się dwóch Facehuggerów . Trzeci jest na końcu tunelu, na niższej półce - zanim zeskoczymy trzeba go usunąć. Niżej znajdziemy Smartguna i apteczkę - na końcu tego poziomu trzeba wzlecieć do góry szybem. [2]
Na górze zabijamy przeciwników i przechodzimy przez przejście oświetlone żółtym światłem. [1] Dalej lecimy pod sufit i przekraczamy kolejny tunel (można też skorzystać z windy). [2]
Miniemy drzwi i znajdziemy się w małym pomieszczeniu z balkonem - podlatujemy na niego i idziemy jedynym przejściem dalej (korytarz z zakrwawionymi ścianami). Trafimy na zepsutą windę - skręcamy koło niej w prawo do drzwi. [1] Tutaj w dalszym korytarzu w prawo trafimy na dziurę w ziemi z ostrzeżeniami. [2]
Zlatujemy do dziury i zgarniamy dwa pistolety oraz apteczkę. Koło jednego z pistoletów, na węższej platformie, jest przycisk za szybką - strzelamy do niej. [1] Winda została włączona, więc wracamy do niej i jedziemy na górę. Zbieramy sprzęt (Minigun). Z tego pomieszczenia wychodzą trzy odnogi - do Lab 2 (gdzie znajdziemy apteczkę i Facehuggerów ) oraz dwóch par podstacji (South/East i North/West). Musimy odwiedzić właśnie stacje i w każdej zniszczyć panele podwieszone pod sufitem. [2] Po drodze spotkamy nawet Praetorian , ale ze Smart Gunem powinno pójść łatwo.
Po zniszczeniu czterech stacji wracamy do głównego pomieszczenia i lecimy do góry. [1] Po drodze trzeba uważać na Obcych skaczących na naszą głowę. Gdy dotrzemy do sufitu udajemy się korytarzem zaznaczonym krwią - najprawdopodobniej spotkamy w nim jednego z groźniejszych wrogów. Na końcu, zeskakujemy do pomieszczenia ze statkiem za pękniętą szybą. [2]