Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bonus I - Temple | Marines poradnik Aliens vs Predator Classic 2000

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Bonus I - Temple

1 - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry
Na początku poziomu zaatakują nas 3 Obcy - wykańczamy ich i lecimy do góry dzięki silnikowi odrzutowemu (klawisz ~ ) - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Na początku poziomu zaatakują nas 3 Obcy - wykańczamy ich i lecimy do góry dzięki silnikowi odrzutowemu (klawisz ~ ). Przechodzimy przez dziurę w ścianie (przejście oświetlone na zielono - przed nim znajdziemy apteczkę). [1] Udajemy się korytarzami pokonując przeciwników, aż dotrzemy do pomieszczenia z posągiem. [2]

2 - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry
Zlatujemy na dół z krawędzi (używając plecaka odrzutowego) i tam bierzemy miotacz ognia i zbroję, a potem wchodzimy do tunelu - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Zlatujemy na dół z krawędzi (używając plecaka odrzutowego) i tam bierzemy miotacz ognia i zbroję, a potem wchodzimy do tunelu. [1] W nim poruszamy się powoli - w ciemności czai się dwóch Facehuggerów . Trzeci jest na końcu tunelu, na niższej półce - zanim zeskoczymy trzeba go usunąć. Niżej znajdziemy Smartguna i apteczkę - na końcu tego poziomu trzeba wzlecieć do góry szybem. [2]

3 - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Na górze zabijamy przeciwników i przechodzimy przez przejście oświetlone żółtym światłem - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Na górze zabijamy przeciwników i przechodzimy przez przejście oświetlone żółtym światłem. [1] Dalej lecimy pod sufit i przekraczamy kolejny tunel (można też skorzystać z windy). [2]

4 - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry
Miniemy drzwi i znajdziemy się w małym pomieszczeniu z balkonem - podlatujemy na niego i idziemy jedynym przejściem dalej (korytarz z zakrwawionymi ścianami) - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Miniemy drzwi i znajdziemy się w małym pomieszczeniu z balkonem - podlatujemy na niego i idziemy jedynym przejściem dalej (korytarz z zakrwawionymi ścianami). Trafimy na zepsutą windę - skręcamy koło niej w prawo do drzwi. [1] Tutaj w dalszym korytarzu w prawo trafimy na dziurę w ziemi z ostrzeżeniami. [2]

5 - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry
Zlatujemy do dziury i zgarniamy dwa pistolety oraz apteczkę - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Zlatujemy do dziury i zgarniamy dwa pistolety oraz apteczkę. Koło jednego z pistoletów, na węższej platformie, jest przycisk za szybką - strzelamy do niej. [1] Winda została włączona, więc wracamy do niej i jedziemy na górę. Zbieramy sprzęt (Minigun). Z tego pomieszczenia wychodzą trzy odnogi - do Lab 2 (gdzie znajdziemy apteczkę i Facehuggerów ) oraz dwóch par podstacji (South/East i North/West). Musimy odwiedzić właśnie stacje i w każdej zniszczyć panele podwieszone pod sufitem. [2] Po drodze spotkamy nawet Praetorian , ale ze Smart Gunem powinno pójść łatwo.

6 - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry
Po zniszczeniu czterech stacji wracamy do głównego pomieszczenia i lecimy do góry - Bonus I - Temple - Marines - Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry

Po zniszczeniu czterech stacji wracamy do głównego pomieszczenia i lecimy do góry. [1] Po drodze trzeba uważać na Obcych skaczących na naszą głowę. Gdy dotrzemy do sufitu udajemy się korytarzem zaznaczonym krwią - najprawdopodobniej spotkamy w nim jednego z groźniejszych wrogów. Na końcu, zeskakujemy do pomieszczenia ze statkiem za pękniętą szybą. [2]