Episode II - Area 52 | Predator poradnik Aliens vs Predator Classic 2000
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Episode II - Area 52
Na początku wbiegamy do pokoju po lewej i zabijamy dwóch przeciwników. Niszczymy alarm [1] i przełączamy przycisk. Biegniemy do drzwi na wprost korytarza i za nimi przywołujemy windę, którą jedziemy do góry. Tam schodzimy na niższy poziom, eliminując ludzi. Przechodzimy koło poręczy na dole i skręcamy w lewo - dotrzemy do dużego pomieszczenia z beczkami. [2]
W rogu na dole znajdziemy kartę. [1] Wracamy do miejsca z czterema kolumnami i poręczami i przechodzimy do wcześniejszego korytarza - skręcamy w lewo i rozwalamy kratę do szybu wentylacyjnego. [2]
Po drugiej stronie trafimy na windę, która zabierze nas do pokoju z dwoma wrogami - jeden z nich ma miotacz ognia (płomienie ugasi Medicomp - prawy przycisk myszy). Aktywujemy mechanizm [1] i biegniemy przed siebie, aby przeskoczyć na opuszczony most. Na nim skręcamy w prawo. Mijamy salę z dużym stołem. [2]
Za salą są schody - idziemy nimi w dół, pod piętro z małymi drzwiami prowadzącymi w bok. Przechodzimy przez duże drzwi na wprost - za nimi trzeba wykonać spory skok nad przepaścią. [1] Trafimy do następnej części bazy - skręcamy w lewo i wchodzimy do pokoju po prawej. Przełączamy mechanizm na ścianie. [2]
Wracamy korytarzem kawałek wcześniej i biegniemy w przeciwną stronę niż poprzednio. Na końcu dotrzemy do dużych drzwi (zamkniętych) i kuchni po lewej. [1] Przechodzimy przez nią na drugą stronę, gdzie za drzwiami natkniemy się na działko - niszczymy je [2] i biegniemy w prawą odnogę korytarza.
Przebiegamy przez salę ze stołami i skręcamy w lewe drzwi. Na końcu korytarza zobaczymy żołnierzy - trzeba ich szybko wyeliminować. [1] Gdy podbiegniemy drzwi się zamkną (nie zawsze tak się dzieje), więc skręcamy w prawo po schodach na dół. W "bibliotece" zabijamy dwóch ludzi i jedziemy na dół windą, a potem przechodzimy przez drzwi do pralni - niszczymy wózki na końcu pomieszczenia żeby odkryć zsyp na pranie. [2]
Na dole trafimy na robota - nie będzie podświetlony na wizjerze, ale zacznie do nas strzelać. [1] Po zabiciu go wskakujemy na skrzynie, rozwalamy kratę i przeczołgujemy się do hangaru. [2] Tutaj eliminujemy żołnierzy i wchodzimy do statku.