Episode III - Invasion | Marines poradnik Aliens vs Predator Classic 2000
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Episode III - Invasion
Na końcu pojazdu, w którym się znajdujemy jest pistolet. Uważając na Obcych wchodzimy po schodach i przechodzimy przez drzwi. Teraz biegniemy korytarzem w lewo i później w prawo, aż dotrzemy do większego pomieszczenia ze schodami. [1] Idąc dalej nimi znajdziemy wejście wyżej koło rur. [2] Biegniemy dalej jedyną możliwą drogą.
Za drzwiami skręcamy w lewo w następne i od razu udajemy się w prawo. [1] Na końcu tej drogi jest pomieszczenie z monitorami i miotaczem ognia. [2] Zakręcamy tutaj zawór na jednym z pulpitów (co wyłączy wiatrak na zewnątrz), wracamy do wcześniejszego korytarza i udajemy się w przeciwną stronę.
Za korytarzem znajdziemy się w wysokim pomieszczeniu - okrążamy platformę i szukamy miejsca z barierkami. [1] Zjeżdżamy windą na dół. Tutaj w jednej z odnóg zobaczymy otwarty kokon Obcych - wypatrujemy Facehuggerów , których będzie co najmniej dwóch. [2]
Po zabiciu małych potworów przechodzimy przez drzwi otwierające się pionowo - tu na platformie wyłączamy drugi wiatrak i bierzemy Smartguna oraz apteczkę. [1] Wracamy do miejsca, gdzie były kokony i pokonujemy masywną kratę po lewej. Biegniemy korytarzem i skręcamy w odnogę w prawo. Trafimy na windę. [2]
Piętro wyżej stajemy na kolejnej windzie. Na górze dotrzemy do miejsca z rurą i bronią po lewej oraz schodami po prawej. [1] Zabieramy amunicję, ale nie wchodzimy dalej. Zamiast tego zawracamy na schody. Nieco wyżej dowództwo poinformuje, że musimy przedostać się do drzwi naprzeciwko. Żeby to zrobić trzeba strzelić w sufit (obok mrugających świateł), dzięki czemu na dół opadnie platforma. [2]
Biegnąc przez wspomniane drzwi trafimy do korytarza, który poprowadzi krętą ścieżką do pomieszczenia z miotaczem ognia, apteczką i dwoma zaworami. [1] Oczywiście zbieramy przedmioty i używamy mechanizmów. Gdy wiatraki staną przechodzimy prawą tubą, omijając dziurę w ziemi. Wracamy schodami do miejsca gdzie musieliśmy opuścić platformę strzelając w sufit i teraz wychodzimy na korytarz. [2]
W korytarzu skręcamy od razu w drzwi po lewej - do pomieszczenia oświetlonego na zielono (z dużym ekranem). Za schodami jest ukryta zbroja. Po drugiej stronie tego miejsca jest przejście do mniejszego pokoju z szybą i kolejnym zaworem (oraz napalmem). [1] Wracamy do głównego korytarza i biegniemy na wprost. [2]
Na końcu (koło mocnych świateł) skręcamy w prawo a potem w lewo, uważając na kręcącego się nieopodal Facehuggera (w pobliżu jest też trochę sprzętu). W końcu aktywujemy ostatni zawór (jest na platformie). [1] Wracamy do głównego korytarza i mijając małe pomieszczenia załogi skręcamy w prawo - przed nami ukażą się drzwi oświetlone zielonym światłem (wcześniej nie dało się przez nie przejść). [2]
Za nimi trzeba przeskoczyć nad przepaścią do windy. [1] Udamy się nią na górę, gdzie czekamy na statek. [2]