autor: Paweł Woźniak
Yakuza: Like a Dragon – turowy tryb walki. Żarty twórców gier, które okazały się prawdą
Spis treści
Yakuza: Like a Dragon – turowy tryb walki
Rozgrywka w Yakuzie: Like a Dragon mocno odbiega od tego, do czego przyzwyczaiły nas poprzednie odsłony tego gangsterskiego cyklu. Tym razem twórcy zdecydowali się porzucić zręcznościowy system walki na rzecz turowych potyczek rodem z klasycznych japońskich gier fabularnych. Jak się jednak okazało, pierwotnie deweloperzy nie mieli tego w ogóle w planach, a grę przez długi czas tworzono z myślą o standardowym sposobie staczania starć.
Pierwszego kwietnia 2019 roku do sieci trafił gameplay z najnowszej Yakuzy, w którym zaprezentowano turowy system walki. Był to tylko naprędce przygotowany żart twórców, ale pomysł ten został przyjęty przez fanów niezwykle dobrze (niektórzy wierzyli nawet, że od początku było to planem deweloperów), więc na kilka miesięcy przed premierą zdecydowano, że musi on trafić do finalnej wersji gry.
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie