autor: Brittany Vincent
Nowości na Xbox Series X i przyszłość Gears of War. Rozmawiamy z ludźmi z The Coalition Studio
Spis treści
Nowości na Xbox Series X i przyszłość Gears of War
Czy planujecie kolejne aktualizacje już po tym jak gra zadebiutuje na Series X?
Tyler Bielman: Tak, ale teraz jesteśmy całkowicie skupieni na wydaniu gry i udostępnieniu jej graczom. Bardzo ekscytuje nas to, że Tactics jest tytułem premierowym na Series X i Series S, ale nie zapowiedzieliśmy niczego poza tą aktualizacją, więc na ten moment nie mogę nic zdradzić. Wybacz.
To będzie kolejny start konsoli, któremu towarzyszy gra z serii Gears. Czy uważasz że to ważne, by na każdy nowy rozdział historii Xboksa przypadała nowa przygoda w świecie Gears?
Tyler Bielman: W The Coalition jesteśmy dumni z tego, że możemy dostarczać graczom wspaniałe doświadczenia, które prezentują technologie albo usługi oferowane przez Xboksa. Tak jak przykładowo… Gears 5 było wspaniałym dodatkiem do Game Passa. Gears Tactics natomiast było jednym z pierwszych tytułów AAA w Game Passie na PC. Jak wspomniałaś, Gearsy w pewnym sensie uczestniczyły w debiutach sprzętu. W The Coalition kochamy być częścią tych wielkich momentów i podróży graczy inwestujących w Xboksa, łączących się z nami i opowiadających swoje historie. Nie powiedziałbym, że mamy w tej kwestii dużo swobody wyboru.
Jesteśmy dumni z tego, że możemy uczestniczyć w tych wielkich wydarzeniach i w przyszłości również chcielibyśmy być ich częścią.
Cam McRae: Tak, popieram te słowa i chciałbym tylko dodać, że to bardzo ważne, przynajmniej dla naszego studia, że możemy pokazywać, co potrafi nowa, debiutująca platforma sprzętowa i próbować przesuwać dalej granice. A to oznacza stawianie się na premierę konsoli z grą z serii Gears w charakterze tytułu startowego, pomaganie innym wewnętrznym studiom Microsoftu i nawet studiom zewnętrznym, z którymi współpracujemy, w zrozumieniu, jak działa nowy sprzęt.
Jakie są najważniejsze elementy Gears Tactics, przy których najbardziej zależało Wam, by na konsoli działały równie dobrze jak na PC?
Tyler Bielman: Kluczowe było sterowanie. Praktycznie opracowaliśmy je od nowa dla gamepada. Drugim bardzo istotnym elementem była użyteczność Convoy – ekranów ekwipunku, na których dostosowujesz swoje jednostki. Odświeżyliśmy ten moduł tak, by przede wszystkim lepiej działał na kontrolerze, ale również przy użyciu klawiatury i myszy. Oczywiście możesz podłączyć klawiaturę i mysz do swojego Xboksa i w ten sposób uzyskać najlepsze możliwe doznania z grania tymi urządzeniami. Te dwie kwestie były bardzo ważne.
Cam McRae: Tak, oczywiście ważna była też płynność, nie mogliśmy pozwolić, by gra gubiła klatki. Ale tak jak wspomniał Tyler, najbardziej skupiliśmy się na sterowaniu. Na tym jak porusza się kamera, jak wchodzimy w interakcje. Dodaliśmy różne skróty, których na klawiaturze i myszy nie było, gdyż tam nie miały sensu, a na padzie są przydatne. Nie pytaliśmy siebie „Jak przenieść tę pecetową grę na Xboksa?” Raczej „Mamy tę świetną grę na PC od której możemy zacząć. Wróćmy do deski kreślarskiej sterowania i zaprojektujmy je w unikalny sposób, tak by miało sens na gamepadzie. Nie próbujmy po prostu przenieść tego, co już mamy na klawiaturze i myszy, ale sprawmy że granie klawiaturą i myszą będzie przyjemne, ale granie kontrolerem niech również będzie tak samo przyjemne”.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie