Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Deathloop Publicystyka

Publicystyka 19 września 2021, 10:45

Mimiki, kubki i klej. Dlaczego gry studia Arkane są takie dobre?

Spis treści

Mimiki, kubki i klej

Prey jest produkcją dość powolną, ale to momenty, w których nieprzygotowani musimy radzić sobie z przeważającymi siłami obcych, są tutaj motorem napędowym zabawy. - Wysokie oceny i rozgłos Deathloop to sukces, który Arkane Studios zwyczajnie się należał - dokument - 2021-09-18
Prey jest produkcją dość powolną, ale to momenty, w których nieprzygotowani musimy radzić sobie z przeważającymi siłami obcych, są tutaj motorem napędowym zabawy.

Niekoniecznie są to rozwiązania najbardziej widoczne w kampaniach marketingowych, takie jak np. uczynienie z głównych antagonistów Preya obcych potrafiących przyjmować formę przedmiotów codziennego użytku. Jednocześnie bowiem w tej samej grze znajdziemy masę potężnych zdolności, które możemy nabyć w zamian za część swojego człowieczeństwa, karabin strzelający klejem, pozwalający zarówno spowalniać przeciwników, jak i tworzyć sobie całkowicie nowe ścieżki prowadzące w niedostępne miejsca, a także... zabawkową kuszę. Myślicie sobie, że ta ostatnia jest bezużyteczna? A skąd – Arkane pozwala gumowymi pociskami obsługiwać dotykowe ekrany poza naszym zasięgiem. I co najlepsze, o tych patentach twórcy nie wspominają w żadnym samouczku – po prostu liczą na to, że zamiast biegać z pistoletem i strzelać do wszystkiego, co się rusza, postawimy na rozwiązania wymagające albo szczypty szaleństwa, albo przebłysku geniuszu... a zazwyczaj obydwu naraz.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej

Deathloop

Deathloop