Apex Legends – sieciowa rozgrywka w chmurze jest możliwa. RTX 3080 w starym laptopie - tak, to możliwe
Spis treści
Apex Legends – sieciowa rozgrywka w chmurze jest możliwa
W ostatnim czasie dużo mniej czasu spędziłem z COD-em, Battlefieldem, Apexem czy PUBG-iem niż w latach ubiegłych. Wolałem zabrać się za ogrywanie przegapionych produkcji nastawianych na fabułę (FF VII Remake, Cyberpunk 2077 czy God of War). W przypadku testów RTX-a 3080 w GeForce NOW musiałem jednak sprawdzić, czy da się bez frustracji bawić w szybkich, multiplayerowych strzelankach. Zdecydowałem się wrócić do Apex Legends, żeby sprawdzić, co zmieniło się tam w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
Wszystkie ustawienia graficzne przesunąłem na ultra i wskoczyłem do rozgrywki. Apex Legends nie ma zbyt wysokich wymagań, więc zgodnie z przewidywaniami tytuł „śmigał” bez żadnych zacięć. Co więcej, input lag był dla mnie niewyczuwalny – zarówno na Wi-Fi, jak i kablu. Byłem w stanie bez problemu sprzątnąć kilku wrogów oraz poruszać się dynamicznie po mapie. Dla porównania odpaliłem Apexa natywnie na pececie, postawiłem obok laptopa z GFN i nadal nie widziałem żadnej wyczuwalnej różnicy w input lagu.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie