Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 29 stycznia 2021, 14:55

autor: Paweł Woźniak

The Ascent. 12 najlepszych nadchodzących gier hack'n'slash

Spis treści

The Ascent

  - 12 nadchodzących gier w stylu Diablo - dokument - 2021-01-29
 
  1. Data premiery: 2021
  2. Dlaczego warto czekać: bo szykuje się pełne akcji cyberpunkowe RPG

Zapowiedziane na początku maja The Ascent to debiutancka produkcja studia Neon Giant, w skład którego wchodzą deweloperzy pracujący w przeszłości nad takimi tytułami jak Doom, Far Cry 3 czy Bulletstorm. Twórcy postawili sobie za cel stworzenie mrocznego i pełnego akcji izometrycznego RPG w cyberpunkowych klimatach, w którym graczom przyjdzie odkryć powód upadku korporacji The Ascent Group, do niedawna kontrolującej, co tylko się dało. Nagła wolność nie sprawiła jednak, że życie wszystkich stało się lepsze – społeczeństwo zostało zdane na łaskę opryszków i pomniejszych firm konkurujących ze sobą.

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
TWOIM ZDANIEM

Jaki typ gier RPG lubisz najbardziej?

Klasyczne, takie jak za dawnych czasów
28,1%
Action-RPG
45,2%
RPG w stylu Dark Souls
6,2%
Hack'n'slashe
4,5%
Taktyczne RPG
7,6%
jRPG
4,2%
Roguelike'i
1,1%
MMORPG
2%
Inne
0,9%
Zobacz inne ankiety
W hack and slashach najfajniejsze są początki
W hack and slashach najfajniejsze są początki

Wiecie, co jest najlepsze w hack and slashach? Początki. To może umknąć, gdy gonimy za dopełniającym build Ostrzem Ostatecznej Zagłady, ale przypomniał mi o tym dopieszczany we wczesnym dostępie Last Epoch.

Zróbcie sobie sami Diablo 2 Remaster – najlepsze mody do kultowej gry
Zróbcie sobie sami Diablo 2 Remaster – najlepsze mody do kultowej gry

W końcu zobaczyliśmy zapowiedź Diablo 4, ale w tej próbie odzyskania serc graczy przez Blizzarda zabrakło remastera Diablo 2. Cóż, gdzie twórcy nie mogą, tam moderzy sobie poradzą.