Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 23 lipca 2021, 15:05

Friday the 13th: The Game ma licencję na pecha. Gry które obiecano naprawić, ale nie wyszło

Spis treści

Friday the 13th: The Game ma licencję na pecha

Z pewnością kojarzycie serię filmów o pewnym pechowym piątku, który wypada w trzynasty dzień miesiąca. Nie mogliście również nie słyszeć o grze wykorzystującej to uniwersum – Friday The 13th: The Game. Niestety, nie będzie ona dalej rozwijana, ale nie z powodu niechęci twórców (chociaż nie są tu bez winy). W tym przypadku problemem okazały się kwestie prawne.

Na hasło „asymetryczny sieciowy horror” pewnie przychodzi Wam do głowy Dead by Daylight, ale dotyczy ono również Friday The 13th: The Game. Jest to wyjątkowo pechowy tytuł, który na początku zebrał ostre cięgi za niedziałające serwery. Następnie okazało się, że twórcy porzucili pomysł ukończenia kampanii dla pojedynczego gracza oraz wprowadzenia fabuły do gry. Zamiast tego chcieli kontynuować prace nad innym projektem.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Patryk Manelski

Patryk Manelski

Chciał być informatykiem, potem policjantem, a skończyło się na „dziennikarzeniu” na UŚ. Tam odkrył, że można połączyć pasję do grania z pisaniem. Następnie bytował w kilku redakcjach, próbując przekonać wszystkich, że gry MMO są najlepsze na świecie. Tak trafił do działu publicystyki na GOL-u, gdzie niestrudzenie kontynuuje swoją misję – bez większych sukcesów. W przerwach od walenia z axa hoduje cyfrowe pomidory, bawiąc się w wirtualnego farmera. Nie mając własnego ogródka, zadowala się opieką nad drzewkiem bonsai. Kręci go też jazda na rowerze, zaś czytać lubi mangę i fantastykę. A co najważniejsze, pochodzi z Sosnowca, gdzie zresztą mieszka i z czego jest dumny!

więcej

Dzieje EA - od klapy planszówki, przez świetne gry do... Anthem
Dzieje EA - od klapy planszówki, przez świetne gry do... Anthem

Electronic Arts to studio z przebogatą historią, które kształtowało świat gier od niemal samego początku. A wszystko zaczęło się od finansowej klapy jednej planszówki w 1970 roku.

Oszustwa, ucieczki, przedwczesne premiery – wpadki Wczesnego Dostępu Steam
Oszustwa, ucieczki, przedwczesne premiery – wpadki Wczesnego Dostępu Steam

Czarne karty programu Steam Early Access to nie tylko gry, które małymi – zbyt małymi – kroczkami podążają do premiery. Cieniem na Wczesnym Dostępie kładą się też – albo przede wszystkim – tytuły, których twórcy zachowali się bardzo nie fair wobec graczy.