autor: Radosław Grabowski
Z ilu wieloboków składa się naprawdę McLaren F1 w Project Gotham Racing 3?
Graficzną efektowność wyścigów samochodowych o nazwie Project Gotham Racing 3, przygotowywanych z myślą o konsoli Xbox 360, poznaliśmy już w lipcu bieżącego roku przy okazji prezentacji wyglądu wirtualnego otoczenia. Natomiast możliwe do obejrzenia w naszej galerii modele aut miały według developerów składać się z 80.000 wieloboków. Twórcy oświadczyli jednak, że tak się nie stanie.
Graficzną efektowność wyścigów samochodowych o nazwie Project Gotham Racing 3, przygotowywanych z myślą o konsoli Xbox 360, poznaliśmy już w lipcu bieżącego roku przy okazji prezentacji wyglądu wirtualnego otoczenia. Natomiast możliwe do obejrzenia w naszej galerii modele aut miały według developerów składać się z 80.000 wieloboków. Twórcy oświadczyli jednak, że tak się nie stanie.
W zależności od typu pojazdu liczba figur wyniesie bowiem od 85.000 do 105.000. Ta ostatnia wartość tyczy się przykładowo bolidu McLaren F1, widocznego na poniższych obrazkach (grafiki w zdecydowanie wyższej rozdzielczości udostępniono na oficjalnej witrynie Bizarre Creations). Przypomnijmy, iż samochody z poprzedniej części serii Project Gotham Racing dla platformy Xbox pierwszej generacji składały się z zwykle z około 10.000 wieloboków.
Trzecia odsłona cyklu ma należeć do grona tzw. tytułów startowych „trzystasześćdziesiątki”, więc rynkowy debiut nastąpi w drugiej połowie przyszłego miesiąca. Zgodnie ze standardową konwencją developerzy ponownie zaserwują użytkownikom kapitalną zabawę w świecie motoryzacji, toczącą się na ulicach autentycznych miast (np. Nowy Jork i Tokio). Oprócz trybu zabawy jednoosobowej szykowana jest opcja multiplayer, wykorzystująca również system Xbox Live.