Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 sierpnia 2001, 08:57

W.A.T.E.R. na silniku Unreala

Już kilkukrotnie informowaliśmy was o najnowszym projekcie zespołu Arithmetic Studios, grze akcji W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep i na dobrą sprawę od poprzednich wiadomości autorzy nie podali żadnych konkretnych informacji dotyczących gry, poza jedną, gwarantującą jej bardzo dobry wygląd wizualny. Mianowicie W.A.T.E.R. będzie wykorzystywał engine graficzny Unreala nowej generacji (Unreal Warfare).

Już kilkukrotnie informowaliśmy was o najnowszym projekcie zespołu Arithmetic Studios, grze akcji W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep i na dobrą sprawę od poprzednich wiadomości autorzy nie podali żadnych konkretnych informacji dotyczących gry, poza jedną, gwarantującą jej bardzo dobry wygląd wizualny. Mianowicie W.A.T.E.R. będzie wykorzystywał engine graficzny Unreala nowej generacji (Unreal Warfare)

W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep to oryginalne połączenie elementów strategii i gier akcji/FPP osadzone w fantastycznych realiach, gdzie nasi herosi i zastępy wojsk będą toczyć epickie bitwy.

Akcja toczy się w świecie zniszczonym i wysuszonym przez niemiłosierne słońce, w którym najcenniejszym surowcem oraz najdroższym z jakichkolwiek towarów stała się woda. Codziennie setki ludzi chcąc jedynie przetrwać staje do walki na śmierć i życie o możność zdobycia choć jej kropli, esencji życia.

Od kiedy wszystkie naturalne źródła wody (rzeki, jeziora, itp.) znikły, degradacja planety oraz ludzkości osiągnęła niespotykany dotąd rozmiar, a cała nadzieja na przeżycie cywilizacji spoczęła na rękach garstki. Jeden człowiek, bohater musi uratować jeszcze żyjących i zapobiec całkowitej zagładzie.

Wydanie gry przesunięto na rok 2004. Zapraszam na oficjalną stronę W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej