Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 stycznia 2002, 08:40

W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep - update strony

Z firmą Arithmetic Studios, Inc. to jak z pogodą. Przypominam, że we wrześniu 2001 roku firma podjęła decyzję o nie ujawnianiu żadnych szczegółów dotyczących swej najnowszej produkcji W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep do czasu, gdy będzie ukończona (rok 2004). Późnej, w listopadzie, Arithmetic złamało swoje postanowienie i szef firmy udzielił wywiadu serwisowi Gameplex. Zapowiedział jednocześnie, że kolejne informacje zostaną przedstawione za zamkniętymi drzwiami na przyszłych targach E3. Teraz znowu nie dotrzymano postanowienia.

Z firmą Arithmetic Studios, Inc. to jak z pogodą. Przypominam, że we wrześniu 2001 roku firma podjęła decyzję o nie ujawnianiu żadnych szczegółów dotyczących swej najnowszej produkcji W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep do czasu, gdy będzie ukończona (rok 2004). Późnej, w listopadzie, Arithmetic złamało swoje postanowienie i szef firmy udzielił wywiadu serwisowi Gameplex. Zapowiedział jednocześnie, że kolejne informacje zostaną przedstawione za zamkniętymi drzwiami na przyszłych targach E3. Teraz znowu nie dotrzymano postanowienia.

Uaktualniono, poprzednio całkowicie pustą oficjalną stronę W.A.T.E.R.: Blood Runs Deep. Teraz znajdziemy na niej obszerny opis fabuły gry oraz FAQ.

Niewtajemniczonym przypomnę, że W.A.T.E.R. będzie trójwymiarową grą z gatunku action/strategic oraz przytoczę wypowiedź redaktora (Trey Walker), serwisu GameSpot: „W.A.T.E.R. Blood Runs Deep looks set to be one of the most insanely ambitious games ever made... It sounds like Deus Ex crossed with Shenmue to the power of ten. And it should have the looks to match...”

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej