Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 września 2024, 14:16

autor: Adrian Werner

Twórcy ETS2 szykują duże ulepszenia w sterowaniu. Mają być fundamentem pod nowe projekty

Studio SCS Software przybliżyło ulepszenia sterowania padami, jakie wkrótce trafią do gier Euro Truck Simulator 2 oraz American Truck Simulator.

Źródło fot. SCS
i

Studio SCS Software poinformowało, że aktualizacje 1.51 do Euro Truck Simulator 2 oraz American Truck Simulator wprowadzą duże ulepszenia w sterowaniu padami.

  1. Autorzy zamierzają dodać presety dla modyfikatorów, tak aby wszystkie podstawowe funkcje gry dostępne były bez konieczności odkładania pada.
  2. Przerobili również sterowanie kontrolerami w sposób, który bardziej przypomina kierowanie ciężarówkami w rzeczywistości.

Zmiany te będą na tyle duże, że gracze, którzy mają mocno zmodyfikowane ustawienia sterowania za pośrednictwem interfejsu konfiguracji kontrolera Steam i przenieśli je z ustawień domyślnych, po instalacji aktualizacji mogą odkryć, że ich niestandardowe konfiguracje zostały zresetowane do ustawień domyślnych.

Źródło fot. SCS.

Źródło fot. SCS.

Ciekawe jest to, że w blogu przybliżającym te plany autorzy piszą, iż zmiany utorują również drogę dla ich ekscytujących przyszłych projektów. Część graczy uważa, że może tutaj chodzić o konwersje obu gier na konsole. Obecnie dostępne są one wyłącznie na pecety – Euro Truck Simulator 2 zadebiutowało w 2012 roku, a American Truck Simulator w 2016 r.

Obie gry cały czas są intensywnie rozwijane. ATS w przyszłym tygodniu otrzyma dodatek Arkansas, a w drodze są Iowa oraz Missouri. Z kolei fani ETS2 wypatruja rozszerzeń Greece oraz Nordic Horizons.

  1. Recenzja gry Euro Truck Simulator 2 – tirem po drogach Europy
  2. Euro Truck Simulator 2 – poradnik do gry
  3. Recenzja gry American Truck Simulator
  4. American Truck Simulator – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej