Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2019, 13:59

autor: Adrian Werner

The Sims 4 zarobiło już ponad miliard dolarów

Gra The Sims 4 wraz z dodatkami wygenerowała już ponad miliard dolarów przychodu. Co więcej, w zeszłym roku do społeczności gry dołączyło prawie 5 mln osób.

The Sims 4 nadal cieszy się dużym wzięciem. - The Sims 4 zarobiło już ponad miliard dolarów - wiadomość - 2019-02-07
The Sims 4 nadal cieszy się dużym wzięciem.
THE SIMS 4:
  1. Deweloper gry: EA Maxis
  2. Wydawca: Electronic Arts
  3. Gatunek: symulacje
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery na PC: 2 września 2014 r.
  6. Data premiery na konsolach: 17 listopada 2017 r.

Firma Electronic Arts pochwaliła się, że The Sims 4 wygenerowało ponad miliard dolarów przychodu. Na tę sumę składają się wyniki pecetowego pierwowzoru, konwersji konsolowych oraz dodatków. Liczba nie obejmuje za to mobilnego The Sims Mobile.

Co ciekawe, The Sims 4 wciąż odkrywają nowi gracze. W zeszłym roku do społeczności gry dołączyło bowiem 4,8 mln osób, a liczba aktywnych użytkowników cały czas rośnie.

Przypomnijmy, że The Sims 4 zadebiutowało na PC 2 września 2014 roku. Gra została przyjęta dosyć ciepło, choć krytykowano uproszczenia mechaniki w porównaniu do „trójki”. Produkcja posiada średnią ocen na poziomie 70% według serwisu Metacritic. Nasz redaktor był trochę bardziej łaskawy i wystawił projektowi notę 7.5/10.

Gra doczekała się wielu dodatków. Najnowszym z nich jest Zostań gwiazdą, które ukazało się w listopadzie zeszłego roku. W 2017 roku The Sims 4 doczekało się także konwersji na Xboksa One i PlayStation 4. Rozszerzenia trafiają również na konsole, ale z pewnym opóźnieniem w stosunku do PC.

Dodatki do The Sims 4 sprzedają się jak świeże bułeczki. W zeszłym roku firma Electronic Arts chwaliła się, że rozszerzenie Cztery poru roku znalazło 800 tysięcy nabywców w raptem osiem dni od premiery.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry The Sims 4
  3. The Sims 4 - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej