Naughty Dog szykuje intrygujące nowości na 10-lecie The Last of Us
Zbliżają się dziesiąte urodziny The Last of Us. Z tej okazji Naughty Dog planuje zdradzić nam wiele nowości. Dziś dostaliśmy ich przedsmak – nową grafikę koncepcyjną z TLoU: Factions i wyniki sprzedaży serii.
W czerwcu tego roku marka The Last of Us skończy 10 lat. W związku z tym Naughty Dog szykuje wiele niespodzianek, a dziś zaserwowało nam przedsmak tego, co nas czeka, i przedstawiło między innymi świeże wyniki sprzedaży oraz drugą grafikę koncepcyjną z nadchodzącej multiplayerowej odsłony cyklu (poniżej).
We wpisie opublikowanym na oficjalnej stronie studia znajdziemy obszerną zapowiedź obchodów 10. urodzin The Last of Us. Zdradzono w nim kilka interesujących szczegółów.
- Gry z serii rozeszły się łącznie w ponad 37 milionach egzemplarzy (do grudnia 2022 r.). Według udostępnionych w czerwcu danych przynajmniej 10 milionów kopii przypada na The Last of Us: Part II. Oprócz tego wiadomo, że wydany we wrześniu remake pierwszej części również został zaliczył udany debiut.
- W dalszej części roku zaczniemy otrzymywać konkretne informacje na temat multiplayerowej odsłony The Last of Us. Na razie nie zdradzono za wiele szczegółów, wliczając w to nawet oficjalny tytuł gry. Wiadomo jedynie, że projekt ma być ambitny, a nad całością czuwają Vinit Agarwal, Joe Pettinati i Anthony Newman (wszyscy są weteranami w Naughty Dog, od lat związanymi z serią TLoU). Zaprezentowano również rysunek koncepcyjny, na którym widzimy statek rejsowy wbity w wybrzeże.
- 15 stycznia na HBO MAX zadebiutuje serial The Last of Us. Z tej okazji Naughty Dog będzie prezentować zakulisowe materiały z produkcji oraz wywiady z osobami pracującymi nad grami i ich adaptacją. Dzięki temu otrzymamy lepszy wgląd w całe uniwersum.
Teraz pozostaje nam czekać na więcej rewelacji od Naughty Dog.