Team Fortress 2 dostało funkcję, której aktywację odradza nawet Valve
Team Fortess 2 doczekało się kolejnej aktualizacji od Valve. Znalazły się w niej m.in. poprawki od polskiego gracza, a także funkcja, której nie polecają sami twórcy.
Team Fortress 2 otrzymało kolejną aktualizację, w której, podobnie jak w tej niedawnej, znalazło się kilka propozycji od społeczności kultowego FPS-a. Co ciekawe, twórcy zdecydowali się wprowadzić do rozgrywki funkcję, której sami nie polecają.
Team Fortress 2 i nowy rekord na Steamie
Team Fortress 2 trafiło na Steama w 2007 roku. Ostantio, po wielu latach przerwy, gra otrzymała od Valve sporą aktualizację. Dzięki temu kultowa strzelanka odżyła i ustanowiła nowy rekord w liczbie jednocześnie bawiących się graczy – aktualnie wynosi on prawie 254 tysięcy użytkowników.
Nic dziwnego zatem, że Valve postanowiło wprowadzić do Team Fortress 2 kolejną porcję nowości i ulepszeń. Pełną listę zmian znajdziecie na Steamie – tutaj przytoczymy jedynie kilka z nich.
Team Fortress 2 – najnowsza aktualizacja
Mówiąc o nowościach dodanych do gry, należy zacząć od funkcji określanej jako „-unrestricted_maxplayers”. Dzięki niej gracze mogą rywalizować w bitwach składających się maksymalnie ze 100 użytkowników – samo Valve jednak odradza korzystanie z tej opcji, zaznaczając, że nie będzie ona w ogóle wspierana (czytaj: rozwijana).
Oprócz tego aktualizacja wprowadza również:
- naprawę błędu w trybie Mann vs Machine, który umożliwiał likwidowanie robotów, kiedy się respawnowały;
- naprawę błędu ładowania skryptów dźwiękowych na mapach ze Steam Workshop (poprawka od gracza o imieniu Jakub, nick ficool2);
- naprawę błędu w game_ui, który powodował wyrzucenie gracza (ta poprawka także pochodzi od gracza ficool2);
- naprawę błędu w efekcie teleportacji (również dzięki ficool2).
Poprawiono też błędy na kilku mapach. Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące Cascade oraz Phoenix, ale uwzględniono także takie areny jak Altitude, Steel, Distillery, Tinyrock, Nucleus oraz Skirmish.
Zmiany na Cascade obejmują:
- poprawki w poruszaniu się graczy oraz pocisków;
- poprawki w grafice;
- poprawki w lokalizacji szafek z zaopatrzeniem.
Z kolei zmiany na mapie Phoenix to:
- wydłużenie czasu odradzania się na „D” z 8 do 9 sekund;
- naprawa trajektorii lotu pocisków wokół windy;
- naprawa błędu powodującego zaklinowanie się wóżka pod windą;
- poprawki graficzne.
Ta aktualizacja od Valve dostarcza kolejne naprawy i zmiany, które powinny ponownie przyciągnąć wielu fanów. Zostanie ona zaimplementowania automatycznie po ponownym uruchomieniu gry, a jak widać powyżej, w update zaangażowany mógł być również Polak, więc jest to dodatkowy powód, aby powrócić do tytułu (lub sprawdzić go po raz pierwszy).