Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

torpedia - newsy i ciekawostki (5)

Boarding Party – ucieczka z więzienia
Boarding Party – ucieczka z więzienia

Mateusz Kądziołka, 12 grudnia 2011, 08:32

Gdy bardzo ważny członek Republiki ucieka z więzienia Imperium, drużyna graczy musi go wytropić i powstrzymać zuchwały atak na Sithów.

Directive 7 – neutralizacja zbuntowanych droidów
Directive 7 – neutralizacja zbuntowanych droidów

Mateusz Kądziołka, 12 grudnia 2011, 08:32

Zbuntowane droidy na jednym z odległych księżyców pracują nad technologią, która może przynieść kres zarówno Republiki, jak i Imperium. Drużyna graczy musi zgładzić rebelię, zanim będzie za późno.

Hammer Station – starożytna broń zagraża Galaktyce
Hammer Station – starożytna broń zagraża Galaktyce

Mateusz Kądziołka, 12 grudnia 2011, 08:32

Grupa ekspansjonistycznych Advozse odnalazła Hammer Station – potężną broń stworzoną przez Republikę w czasie Wielkiej Wojny. Drużyna graczy musi zatrzymać Advozse, zanim uda im się aktywować Hammer Station i stać się zagrożeniem zarówno dla Republiki, jak i dla Imperium.

The Black Talon – przejęcie kontroli nad statkiem
The Black Talon – przejęcie kontroli nad statkiem

Mateusz Kądziołka, 12 grudnia 2011, 08:32

Kapitan imperialnego statku odmawia wykonania rozkazu przechwycenia republikańskiego transportowca. W związku z tym, drużyna graczy musi przejąć kontrolę nad statkiem kosmicznym i dokończyć zleconą misję. Pytanie brzmi: ocalą czy zabiją nieposłusznego kapitana?

Taral V – na ratunek republikańskiemu bohaterowi
Taral V – na ratunek republikańskiemu bohaterowi

Mateusz Kądziołka, 12 grudnia 2011, 08:32

Przedstawiciele Imperium przetrzymują Rycerza Jedi jako więźnia, który jest niezwykle ważny dla wojennych starań Republiki. Drużyna graczy musi przedostać się głęboko na terytorium wroga i zdobyć klucz, który uwolni republikańskiego bohatera.

Mission Skills (Umiejętności Wypełniania Misji)
Mission Skills (Umiejętności Wypełniania Misji)

Adrian Werner, 12 grudnia 2011, 07:24

Missions Skills to jedna z kategorii Umiejętności Załogi. Umożliwia wysyłanie podwładnych na samodzielne misje, podczas których będą szukać skarbów, prowadzić negocjacje i śledztwa oraz handlować na czarnym rynku.

Gathering Skills (Umiejętności Gromadzenia)
Gathering Skills (Umiejętności Gromadzenia)

Adrian Werner, 12 grudnia 2011, 06:42

Gathering Skills to jedna z kategorii Umiejętności Załogi. Wchodzące w jej skład specjalizacje pozwalają na odszukiwanie i zbieranie cennych przedmiotów, informacji i materiałów.

Crew Skills (System Umiejętności Załogi)
Crew Skills (System Umiejętności Załogi)

Adrian Werner, 12 grudnia 2011, 06:06

Podczas przygód do waszej drużyny dołączy wielu kontrolowanych przez komputer kompanów. Na misję możecie zabrać jednak tylko jednego z nich. System Umiejętności Załogi (Crew Skills) pozwala zlecać zadania pozostawionym na pokładzie statku postaciom.

Kompani dla Rycerza Jedi
Kompani dla Rycerza Jedi

Aleksander Kaczmarek, 11 grudnia 2011, 22:10

Lojalny, choć krnąbrny, droid astromechaniczny, młoda, ale doświadczona życiowo Jedi, wyjątkowo utalentowany medyk, pragnący zwycięstwa za wszelką cenę żołnierz oraz nieznający litości Czystej Krwi Sith – na pomoc takich kompanów liczyć może Rycerz Jedi.

Vanguard (Strażnik)
Vanguard (Strażnik)

Krzysztof Rudek, 11 grudnia 2011, 18:48

Strażnicy to ciężkozbrojna piechota posyłana na najcięższe odcinki pola bitwy. Radzą sobie z klasą wszędzie tam, gdzie inni giną albo łamią szyk i uciekają.

Commando (Komandos)
Commando (Komandos)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 20:36

W całej Armii Republiki mówi się, że Komandosi dostają najlepsze zabawki. Sprawdź, czy to prawda i wybierz tę klasę. Jeżeli to cię jeszcze nie przekonało, to może zrobią to trzy magiczne słowa: ręczne działo blasterowe.

Gunslinger (Rewolwerowiec)
Gunslinger (Rewolwerowiec)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 20:25

Gdy Rewolwerowiec ze swoimi blasterami pojawia się w kantynie, nawet najwięksi twardziele wolą nie patrzeć mu w oczy. Klasa, jaką osiągnęli w posługiwaniu się bronią, nie ma sobie równych w całej Galaktyce.

Scoundrel (Łotrzyk)
Scoundrel (Łotrzyk)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 20:20

Łotrzyk to najsprytniejszy i najbardziej zaradny typ po tej stronie Jądra Galaktyki. Poradzi sobie w każdej sytuacji i jeszcze na tym zarobi. Wybierz tę klasę, jeżeli uważasz, że to Han strzelił pierwszy.

Jedi Guardian (Strażnik Jedi)
Jedi Guardian (Strażnik Jedi)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 20:09

Strażnicy Jedi to generałowie, wojownicy stojący wśród swych podwładnych, inspirujący ich i prowadzący ich do walki. Wybierz tę klasę i stań się jednym z bohaterów opiewanych w legendach.

Jedi Sentinel (Obrońca Jedi)
Jedi Sentinel (Obrońca Jedi)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 19:50

Jasna Strona Mocy prowadzi Obrońców Jedi do walki w służbie uciśnionym mieszkańcom Republiki. Wybierz tę klasę i przyłącz się do krucjaty przeciw krwiożerczym Sithom. I pamiętaj, to twoje miecze mogą zmienić oblicze Galaktyki.

Jedi Shadow (Cień Jedi)
Jedi Shadow (Cień Jedi)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 19:18

Cienie Jedi to oczy i uszy Rady. Docierają tam, gdzie nikt inny nie miałby szansy się dostać i wracają, by donieść Radzie o planach wrogów. To klasa dla tych, którzy dla dobra Zakonu są w stanie poświęcić wszystko. W końcu z cienia już tylko krok do ciemności.

Jedi Sage (Mędrzec Jedi)
Jedi Sage (Mędrzec Jedi)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 19:10

Niezbadane są ścieżki Mocy. Mędrcy Jedi od tysiącleci starają się zrozumieć najważniejszego ze swoich sojuszników. Pójdź w ślady Yody i zagraj tą klasą, a może właśnie tobie uda się odkryć tajemnice Jasnej Strony.

Powertech
Powertech

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 19:03

Powertech to bardziej maszyna niż człowiek, pancerny wojownik niezatrzymujący się nawet w huraganowym ogniu wrogich blasterów. W swojej klasie wagowej nie ma sobie równych.

Mercenary (Najemnik)
Mercenary (Najemnik)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 18:57

Najemnicy podejmą się każdego zadania. To klasa dla tych, którzy uważają, że nie ma rzeczy niemożliwych. Oczywiście wszystko za właściwe pieniądze.

Operative (Agent Operacyjny)
Operative (Agent Operacyjny)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 18:43

Agenci Operacyjni są sercem każdej służby wywiadowczej. Wszechstronnie wyszkoleni, zabójczy i doskonale posługujący się najnowszymi technologiami. Po prostu klasa sama w sobie.

Sniper (Snajper)
Sniper (Snajper)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 18:36

Snajperzy potrafią zlikwidować swój cel, nim ten zorientuje się, że ktoś wziął go na muszkę. To klasa dla tych, którzy uwielbiają walkę z dystansu i zabijanie, nim przeciwnik zbliży się do nich.

Sith Sorcerer (Czarnoksiężnik Sith)
Sith Sorcerer (Czarnoksiężnik Sith)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 18:26

Czarnoksiężnicy Sith władają najciemniejszymi i najpotężniejszymi aspektami Ciemnej Strony. Jeżeli marzyła ci się potęga z czasów Złotego Wieku, to jest to klasa dla ciebie.

Sith Assassin (Zabójca Sith)
Sith Assassin (Zabójca Sith)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 18:04

Zabójcy Sith są cichymi egzekutorami Rady Sith. Niezależnie od tego, na której planecie się urodziłeś i z jakiej klasy społecznej pochodzisz, jeżeli Mroczni Lordowie wydadzą na ciebie wyrok, jesteś już martwy.

Sith Juggernaut (Moloch Sith)
Sith Juggernaut (Moloch Sith)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 17:48

Niepowstrzymana i stoicka potęga Molochów budzi strach w sercach wszystkich żołnierzy Republiki. Wybierz tę klasę zaawansowaną, jeżeli chcesz przetrwać w walce nawet wtedy, kiedy wszyscy wokół ciebie już dawno padną.

Sith Marauder (Maruder Sith)
Sith Marauder (Maruder Sith)

Krzysztof Rudek, 10 grudnia 2011, 17:23

Maruderzy Sith to wybitnej klasy szermierze używający dwóch mieczy świetlnych w służbie Zakonu i Mrocznych Lordów. Czy to oni podbiją Galaktykę w służbie Ciemnej Stronie?

Voidstar – turowy Capture The Flag
Voidstar – turowy Capture The Flag

Mateusz Kądziołka, 9 grudnia 2011, 13:02

Voidstar to opuszczony krążownik imperialny, który zaginął w czasie Wielkiej Wojny. Uważa się, że na statku znajdują się plany potężnej broni. Teraz, gdy odnaleziono jego położenie, zarówno Imperium, jak i Republika chcą odzyskać tajne dane.

Huttball – ekstremalny football amerykański w wydaniu Huttów
Huttball – ekstremalny football amerykański w wydaniu Huttów

Mateusz Kądziołka, 9 grudnia 2011, 13:02

Nowy niebezpieczny sport przyciąga uwagę mieszkańców Nar Shaddaa. Sponsorowane przez sławnego Giradda the Hutta, zawody Huttball stawiają naprzeciw sobie najpotężniejszych zawodników z całej Galaktyki. Stawką w tej emocjonującej grze są pieniądze i sława.

Alderaan – taktyczna dominacja
Alderaan – taktyczna dominacja

Mateusz Kądziołka, 9 grudnia 2011, 13:02

Podczas gdy dwie potężne floty statków powietrznych zmagają się w przestworzach, na powierzchni planety trwa zacięta walka pomiędzy siłami Imperium i Republiki. Każda ze stron chce przejąć kontrolę nad trzema działkami laserowymi, wycelowanymi w statki znajdujące się ponad planetą.

The Eternity Vault – tajemnicza potęga z wnętrzności Belsavis
The Eternity Vault – tajemnicza potęga z wnętrzności Belsavis

Mateusz Kądziołka, 9 grudnia 2011, 13:02

Odkryte niedawno więzienie zakopane głęboko pod lodowymi szczytami Belsavis kryje w sobie niewyobrażalne niebezpieczeństwo zagrażające zarówno Imperium, jak i Republice. Obydwie strony zdają sobie z niego sprawę i wysłały na Belsavis najśmielszych bohaterów zdolnych wyeliminować zagrożenie raz na zawsze.

Planety w Star Wars: The Old Republic
Planety w Star Wars: The Old Republic

Mateusz Kądziołka, 9 grudnia 2011, 12:30

Galaktyka jest ogromna i składa się z niezliczonych systemów planetarnych. Wiele z nich nadal stanowi tajemnicę. Część jednak na stałe wpisała się w krajobraz nieustającej walki pomiędzy Imperium a Republiką.

Polskie gildie w Star Wars: The Old Republic
Polskie gildie w Star Wars: The Old Republic

Szymon Liebert, 7 grudnia 2011, 16:10

W Star Wars: The Old Republic można grać samemu, ale prawdziwa zabawa rozpoczyna się dopiero, gdy dołączymy do gildii. Jest w czym wybierać, gdyż w Polsce funkcjonuje wiele rozmaitych grup, opowiadających się po obu stronach konfliktu.

The Esseles –  tajemniczy pasażer
The Esseles – tajemniczy pasażer

Mateusz Kądziołka, 7 grudnia 2011, 10:10

Gdy republikański statek potajemnie transportujący bardzo ważnego pasażera zostaje zaatakowany przez siły Imperium, drużyna graczy musi bronić go i zdecydować o przyszłości tajemniczego podróżnego.

Chronologia świata Gwiezdnych Wojen
Chronologia świata Gwiezdnych Wojen

Filip Grabski, 6 grudnia 2011, 20:45

Star Wars: The Old Republic prezentuje wydarzenia z burzliwego dla Galaktyki okresu – tuż po wojnie między Republiką a Imperium Sith.

Statki graczy w Star Wars: The Old Republic
Statki graczy w Star Wars: The Old Republic

Aleksander Kaczmarek, 6 grudnia 2011, 12:28

Przemierzanie rozległych obszarów Galaktyki nie byłoby możliwe bez statków kosmicznych. Podróże poza uczęszczanymi szlakami nie są jednak bezpieczne. Działa laserowe, potężne osłony oraz doskonałe wyszkolenie kapitana to podstawa.

Wymagania sprzętowe Star Wars: The Old Republic
Wymagania sprzętowe Star Wars: The Old Republic

Filip Grabski, 6 grudnia 2011, 12:18

Przedstawiamy minimalne wymagania sprzętowe, które pozwolą uruchomić grę Star Wars: The Old Republic.

Okręt desantowy BT-7 Thunderclap
Okręt desantowy BT-7 Thunderclap

Aleksander Kaczmarek, 6 grudnia 2011, 11:28

Szybki, wytrzymały, dysponujący dużą siłą ognia – takiego statku potrzebują żołnierze Sił Specjalnych Republiki. Wymagania te spełnia BT-7 Thunderclap, oferując dodatkowo komfortowe warunki odbywania długich podróży do odległych zakątków galaktyki.

Imperialna kanonierka przechwytująca klasy Fury
Imperialna kanonierka przechwytująca klasy Fury

Aleksander Kaczmarek, 6 grudnia 2011, 11:28

Stworzona z myślą o zadaniach wysokiego priorytetu imperialna kanonierka klasy Fury łączy zwrotność myśliwców przechwytujących z uzbrojeniem znacznie większych jednostek. Walory te doceniają wpływowi Sithowie, którzy chętnie korzystają ze statku w trakcie wykonywania misji.

Koreliański lekki frachtowiec XS
Koreliański lekki frachtowiec XS

Aleksander Kaczmarek, 6 grudnia 2011, 10:59

Każdy Przemytnik potrzebuje statku, w którego ładowni ukryje kontrabandę i który w razie niebezpieczeństwa pozwoli mu na szybką ucieczkę. Koreliański lekki frachtowiec XS spełnia te kryteria, oferując ponadto udogodnienia, jakich potrzebuje załoga.

Lordowie Sith
Lordowie Sith

Adrian Werner, 6 grudnia 2011, 10:55

Lordowie Sith to spadkobiercy Mrocznych Jedi wygnanych z Republiki tysiące lat temu. Gardzą słabością, a emocje uznają za źródło siły.

Prototyp statku szpiegowskiego X-70B Phantom
Prototyp statku szpiegowskiego X-70B Phantom

Aleksander Kaczmarek, 6 grudnia 2011, 10:46

Phantom to najnowocześniejszy i jednocześnie najbardziej dyskretny ze statków we Flocie Imperium. Powstał na specjalne zamówienie wywiadu i powierzany jest jedynie zaufanym Agentom Imperialnym w najtrudniejszych misjach.

Zakon Jedi
Zakon Jedi

Adrian Werner, 6 grudnia 2011, 10:26

Zakon Jedi to strażnicy pokoju i równowagi. Kierują się rozumem, a nie emocjami, i całe swoje życie podporządkowują zgłębianiu tajników Mocy.

Koreliańska lekka korweta klasy Defender
Koreliańska lekka korweta klasy Defender

Aleksander Kaczmarek, 6 grudnia 2011, 10:21

Koreliańska lekka korweta klasy Defender jest statkiem używanym przez Rycerzy i Negocjatorów Jedi. Jednostka powstała na specjalne zamówienie Zakonu Jedi i dysponuje szeregiem usprawnień, które czynią z niej szybki środek transportu i jednocześnie skuteczny oręż w walce.

Imperium Sith
Imperium Sith

Adrian Werner, 6 grudnia 2011, 10:19

Imperium Sith to jedna z dwóch głównych frakcji, którą możecie wybrać w grze. Jej siły są mniej liczne niż Republiki, ale nadrabiają to bezwzględnością i perfekcyjnym zdyscyplinowaniem jednostek.

Republika Galaktyczna
Republika Galaktyczna

Adrian Werner, 6 grudnia 2011, 07:29

Republika Galaktyczna to jedna z dwóch głównych frakcji w grze. Od ponad dwudziestu tysięcy lat jest dominującą potęgą w tej części wszechświata. Nigdy w swojej długiej historii nie musiała zmierzyć się jednak z tak wielkim zagrożeniem jak Imperium Sith.

Tatooine – piaskowe królestwo
Tatooine – piaskowe królestwo

Mateusz Kądziołka, 5 grudnia 2011, 22:05

Tatooine to pustynna planeta umiejscowiona na Zewnętrznych Rubieżach Galaktyki. Jest pierwszym ciałem niebieskim w systemie Tatoo orbitującym wokół układu dwóch gwiazd.

Tython – kolebka Jedi
Tython – kolebka Jedi

Mateusz Kądziołka, 5 grudnia 2011, 22:05

Tython jest planetą położoną w Głębokim Jądrze. To właśnie tutaj mieszkali pierwsi użytkownicy Mocy i tu narodził się Zakon Rycerzy Jedi.

Voss – niekończący się konflikt Gormaków i Vossów
Voss – niekończący się konflikt Gormaków i Vossów

Mateusz Kądziołka, 5 grudnia 2011, 22:05

Voss to zamieszkana przed dwa rywalizujące ze sobą gatunki planeta położona w Zewnętrznych Rubieżach. Galaktyczne siły nie wiedziały o niej aż do podpisania Traktatu z Coruscant.

Quesh – toksyczny skarb
Quesh – toksyczny skarb

Mateusz Kądziołka, 5 grudnia 2011, 21:56

Quesh to skażona chemicznie planeta położona w Środkowych Rubieżach. Jej głównym bogactwem, a zarazem niebezpieczeństwem, jest silnie trujący gaz służący do tworzenia niezwykle skutecznych stymulantów.

Taris – postapokaliptyczne bagno
Taris – postapokaliptyczne bagno

Mateusz Kądziołka, 5 grudnia 2011, 21:56

Taris to umiejscowiona w pobliżu często uczęszczanych szlaków handlowych planeta, która niegdyś była światem tętniącym życiem. Teraz jednak krajobraz Taris zdobią głównie ruiny dawnej cywilizacji.

Korriban – cmentarzysko Mrocznych Lordów
Korriban – cmentarzysko Mrocznych Lordów

Mateusz Kądziołka, 5 grudnia 2011, 14:43

Korriban to pustynna planeta leżąca w układzie Horuset. Od setek lat jest silnie związana z Ciemną Stroną Mocy. To właśnie tam znajdują się liczne grobowce Mrocznych Lordów Sith.