autor: Krzysztof Rudek
Operative (Agent Operacyjny)
Agenci Operacyjni są sercem każdej służby wywiadowczej. Wszechstronnie wyszkoleni, zabójczy i doskonale posługujący się najnowszymi technologiami. Po prostu klasa sama w sobie.
- Rola: Healer, DPS
- Broń: karabin blasterowy, wibronóż
- Pancerz: średni
- Zasób: Energia
Agenci imperialnego wywiadu, którym uda się przeżyć wystarczająco długo, otrzymują zazwyczaj propozycję awansu i zostania Agentami Operacyjnymi. Dzięki szerokim kompetencjom mogą działać z dala od ośrodków decyzyjnych, operując wszędzie tam, gdzie przyszłość Imperium jest zagrożona.
Dzięki wszechstronnemu wyszkoleniu, Agent Operacyjny jest w stanie poradzić sobie z każdym zadaniem, jakie przed sobą postawi. Jest niezastąpionym sojusznikiem dla każdego zwolennika Imperium nie tylko ze względu na umiejętności pozwalające na niepostrzeżone podkradanie się i mordowanie przeciwników, ale również ze względu na wyszkolenie medyczne umożliwiające mu ratowanie życia rannych towarzyszy.
Agent Operacyjny w grze
Agent Operacyjny charakteryzuje się olbrzymią wszechstronnością. Przy odpowiednim rozłożeniu punktów umiejętności może stać się zarówno healerem (postacią leczącą), walczącym z ukrycia DPS-em specjalizującym się w walce wręcz, jak również całkiem przyzwoitym DPS-em korzystającym z pomocy trucizn i debuffów. Preferują średnie pancerze. W zależności od rozwijanego drzewa umiejętności ich preferowaną bronią jest albo wibronóż, albo karabin blasterowy.
Drzewa Umiejętności
Medicine (Medycyna)
Drzewo Heal. Budując postać w oparciu o to drzewo, otrzymujemy postać leczącą. Umiejętności zawarte w tym drzewie wzmacniają leczenie, dają dodatkowe umiejętności leczące. Pozwalają też na przyzwanie sondy wyposażonej w iniektory kolto i będącej źródłem dodatkowych zdolności leczących.
Concealment (Ukrycie)
Drzewo DPS. Postać oparta o to drzewo będzie ekspertem w skradaniu się i walce z ukrycia przy pomocy wibronoża.
Lethality (Zabójczość)
Drzewo DPS. Wspólne drzewo dla Agentów Operacyjnych i Snajperów. Zawarte w nim umiejętności pozwalają na lepsze tworzenie i administrowanie truciznami, a także zwiększają możliwości używanych przez postać debuffów.