autor: Krzysztof Rudek
Sniper (Snajper)
Snajperzy potrafią zlikwidować swój cel, nim ten zorientuje się, że ktoś wziął go na muszkę. To klasa dla tych, którzy uwielbiają walkę z dystansu i zabijanie, nim przeciwnik zbliży się do nich.
- Rola: DPS
- Broń: karabin snajperski, wibronóż
- Pancerz: średni
- Zasób: Energia
Agenci Imperialni, którzy w trakcie szkolenia wykazali się ponadprzeciętnymi umiejętnościami strzeleckimi i talentami technicznymi, rekrutowani są do specjalnego programu dla Snajperów. Dzięki specjalistycznemu treningowi, któremu zostają poddani, stają się najbardziej elitarnymi strzelcami w Galaktyce. Wyposażeni w specjalnie dla nich konstruowane i konfigurowane karabiny snajperskie są w stanie bezproblemowo likwidować cele oddalone nawet o wieleset metrów. Każdy imperialny dowódca wie, że odpowiednie zastosowanie ich umiejętności w trakcie operacji może zmienić losy starcia i zadecydować o zwycięstwie w bitwie.
Snajper w grze
Snajperzy są doskonałymi DPS-ami specjalizującymi się przede wszystkim w walce na dystans, ale mogącymi również, choć w zdecydowanie mniejszym stopniu, poradzić sobie w zwarciu. Preferują karabiny snajperskie i średnie pancerze. Odpowiednio rozkładając umiejętności, mogą też stać się ekspertami w konstruowaniu i wykorzystywaniu sond, droidów i materiałów wybuchowych. Dodatkowo potrafią też korzystać z własnoręcznie stawianych osłon energetycznych.
Drzewa umiejętności
Marksmanship (Snajperstwo)
Drzewo DPS. Postać oparta na tym drzewie staje się ekspertem w walce na dystans przy użyciu karabinu snajperskiego. Zawarte w tym drzewie talenty pozwalają na zadawanie potężnych ilości obrażeń nawet na znaczne odległości.
Engineering (Inżynieria)
Drzewo DPS. Umiejętności zawarte w tym drzewie pozwalają na stworzenie postaci specjalizującej się w konstruowaniu materiałów wybuchowych i sond, a także wzmacnianiu możliwości, jakie oferują rozstawiane przez snajperów tarcze.
Lethality (Zabójczość)
Drzewo DPS. Wspólne drzewo dla Agentów Operacyjnych i Snajperów. Zawarte w nim umiejętności pozwalają na lepsze tworzenie i administrowanie truciznami, a także zwiększają możliwości używanych przez postać debuffów.