autor: Krzysztof Rudek
Sith Marauder (Maruder Sith)
Maruderzy Sith to wybitnej klasy szermierze używający dwóch mieczy świetlnych w służbie Zakonu i Mrocznych Lordów. Czy to oni podbiją Galaktykę w służbie Ciemnej Stronie?
- Rola: DPS
- Broń: 2 miecze świetlne
- Pancerz: średni
- Zasób: Szał
Uzbrojeni w dwa miecze świetlne i napędzaną niepohamowaną agresją potęgę Ciemnej Strony Maruderzy potrafią z zabójczą dokładnością rozprawić się na polu walki z każdym osobnikiem na tyle głupim, by stanąć do walki przeciw nim. Dzięki intuicji, talentom szermierczym i mistrzowskiemu opanowaniu bojowego aspektu Ciemnej Strony Mocy nie mają problemów z zamienianiem nawet najlepiej wyszkolonych przeciwników w stertę zwłok. Niezależnie od tego, czy trzeba rozbić batalion republikańskich żołnierzy, czy zabić rycerza Jedi, krzyżującego plany Rady, Maruderzy Sith zawsze wykonają swoje zadanie bez cienia wahania. Będą walczyć, pogrążając się coraz głębiej w Ciemnej Stronie Mocy, dopóki cała Galaktyka nie upadnie na kolana i nie pokłoni się przed potęgą Zakonu Sith. Nawet jeżeli miałoby ją to zniszczyć.
Maruderzy w grze
Maruderzy są specjalistami w walce w zwarciu przy użyciu dwóch broni. W grupie pełnią rolę DPS-a. Używają średnich pancerzy i mają możliwość krótkotrwałego ukrycia się i redukcji generowanego przez siebie threatu (zagrożenia, szansy na zdjęcie atakowanego przeciwnika z tanka).
Drzewa umiejętności
Annihilation (Anihilacja)
Drzewo DPS. Skupia się na agresywnej walce w zwarciu. Preferuje się w nim formę Juyo. Zwiększa możliwość zadawania zarówno obrażeń punktowych, jak i typu DOT (ang. damage over time – obrażenia zadawane przez określony czas).
Carnage (Rzeź)
Drzewo DPS. Skupia się wokół umiejętności związanych z szybką i akrobatyczną techniką Ataru. Drzewo zapewnia też bonusy do walki przy użyciu dwóch mieczy świetlnych.
Rage (Szał)
Drzewo DPS. Wspólne drzewo dla Maruderów i Molochów. Skupia się na formie Shi-Cho i ogólnym kontrolowaniu Ciemnej Strony Mocy (czyli Szału i Mocy niewykorzystujących miecza świetlnego).