Todd Howard - newsy i ciekawostki (2)

Starfield to „Skyrim w kosmosie” i „symulator Hana Solo”
Jakub Błażewicz, 15 czerwca 2021, 14:11
„Skyrim w kosmosie” i „symulator Hana Solo” – takich określeń użył Todd Howard z Bethesdy na opisanie Starfielda. Zapewnił też, że będzie to „hardkorowe RPG”, które da graczom setki godzin zabawy.

Starfield to „Spotkanie NASA, Indiany Jonesa i Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”, twierdzi Todd Howard
Agnieszka Adamus, 14 czerwca 2021, 17:47
Todd Howard udzielił wywiadu, w którym określił Starfield jako „spotkanie NASA, Indiany Jonesa i Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”. Jednocześnie podkreślił on, że produkcja ma pod względem konstrukcji przypominać Skyrima. Dowiedzieliśmy się również, że za napisanie muzyki odpowiada Inon Zur.

Todd Howard: „Niewielu rzeczy nie schrzaniliśmy przy premierze Fallout 76”
Bartosz Świątek, 12 marca 2021, 11:47
Znany deweloper Todd Howard ze studia Bethesda Softworks przyznał,że firma nie poradziła sobie z premierą Fallouta 76, odnotowując, że „schrzaniono praktycznie wszystko, co się dało”.

Fallout 76 - „Zawiedliśmy wielu ludzi”, mówi Todd Howard
Karol Laska, 1 grudnia 2020, 17:15
W sieci pojawił się historyczny wywiad, w którym Todd Howard, reżyser i producent wykonawczy w Bethesda Game Studios, okazał skruchę w związku z nieudaną przed laty premierą Fallouta 76.

Starfield tylko dla jednego gracza i z największą mapą w grach Bethesdy
Michał Kułakowski, 3 listopada 2020, 17:35
Todd Howard podzielił się kilkoma nowymi szczegółami na temat Starfield, który wraz z The Elder Scrolls VI powstaje obecnie w studiach Bethesdy. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra pozbawiona zostanie modułu zabawy wieloosobowej oraz zaoferuje największą mapę spośród współczesnych gier dewelopera.

The Elder Scrolls 6 - Todd Howard nie wyobraża sobie ekskluzywności
Paweł Woźniak, 29 października 2020, 19:37
Serwis gamesindustry.biz opublikował wywiad z deweloperem Toddem Howardem, w którym twórca opowiedział nieco m.in. o przyszłości branży oraz ekskluzywności tytułów Bethesdy (na przykładzie The Elder Scrolls VI).

Morrowind na Xboksie, czyli Bethesda zdradza, jak oszukała graczy
Jakub Błażewicz, 24 września 2020, 17:25
Phil Spencer, Todd Howard i Pete Hines wzięli udział w niedawnym podcaście Microsoftu. W trakcie rozmowy producent z Bethesdy ujawnił, w jaki sposób Bethesda zdołała uruchomić The Elder Scrolls III: Morrowind na konsoli Xbox. Opowiedział też o niefortunnej demonstracji Fallouta 3.

Todd Howard o zbroi dla konia w The Elder Scrolls: „Ludzie kupią wszystko”
Bartosz Świątek, 5 czerwca 2019, 14:27
Todd Howard – producent ze studia Bethesda Softworks – stwierdził w wywiadzie dla serwisu IGN, że kontrowersyjna zbroja dla konia z TES IV: Oblivion nie była niczym złym. Jego zdaniem klienci kupią wszystko, pod warunkiem że cena będzie adekwatna do rzeczywistej wartości.

The Elder Scrolls 6 ma starczyć graczom na dziesięć lat
Adrian Werner, 5 czerwca 2019, 14:08
Todd Howard, szef studia Bethesda, poinformował, że The Elder Scrolls VI projektowane jest tak, aby w grę można się było bawić co najmniej przez dekadę. Ujawnił też garść ciekawostek na temat Starfielda.

Todd Howard: wiedzieliśmy, że Fallout 76 nie otrzyma wysokich ocen
Bartosz Świątek, 3 czerwca 2019, 09:21
Todd Howard ze studia Bethesda przyznał w wywiadzie udzielonym serwisowi IGN, że jego firma spodziewała się, iż premiera Fallouta 76 będzie problematyczna. Twórcy oczekiwali słabych ocen i byli świadomi wielu z problemów gry.

Zapomnijcie o nowym Falloucie od Obsidian Entertainment
Krystian Pieniążek, 19 lipca 2018, 19:50
Todd Howard i Pete Hines z firmy Bethesda Softworks udzielili wywiadu, z którego jednoznacznie wynika, że Fallout: New Vegas był jednorazowym „wybrykiem”. Jak się okazuje, wydawca nie zamierza w najbliższej przyszłości zatrudniać do rozwoju swoich marek zewnętrznych studiów deweloperskich. Podobną niechęć Bethesda przejawia wobec remasterów starszych gier.

Skyrim nadal się sprzedaje – „jeśli chcecie, byśmy przestali go wydawać, to go nie kupujcie”
Krzysztof Sobiepan, 10 lipca 2018, 10:43
Todd Howard podzielił się swoim zdaniem na temat niekończących się portów i reedycji The Elder Scrolls V: Skyrim. Wedle twórcy gracze w dalszym ciągu kupują i grają w tę produkcję – nie widzi więc problemu w dalszym jej wydawaniu.

Todd Howard: Bethesda wciąż stawia na gry dla pojedynczego gracza
Konrad Serafiński, 5 lipca 2018, 18:35
Todd Howard, główny producent Fallouta 76, podczas konferencji Gamelab w Barcelonie zadeklarował, że Bethesda wciąż skupia się na produkcjach dla pojedynczego gracza. Dodał również, że Fallout 76 nie wyznaczy nowego kierunku tworzenia gier przez studio.

Skyrim – ponad 10 mln osób zagrało w grę. Pecetowcy grają średnio 75 godzin
Szymon Liebert, 9 lutego 2012, 11:58
Todd Howard ze studia Bethesda Softworks powiedział podczas swojej prezentacji na imprezie DICE Summit 2012, że miliony pecetowych graczy spędziło średnio 75 godzin w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Producent ujawnił parę innych ciekawostek na temat produkcji i pokazał kilka zabawnych pomysłów na to jak rozwinąć ją w przyszłości.
The Elder Scrolls V: Skyrim - pierwszy film z rozgrywki
Mateusz Kądziołka, 7 czerwca 2011, 12:18
W sieci ukazał się film prezentujący rozgrywkę w najnowszym produkcie firmy Bethesda Softworks, czyli The Elder Scrolls V: Skyrim. Todd Howard – główny producent gry – oprowadza nas po lochach, demonstruje walkę ze smokami i pokazuje nowy silnik w akcji.
Kolejna porcja szczegółów o The Elder Scrolls V: Skyrim
Daniel Kłosiński, 4 maja 2011, 13:00
Todd Howard, jedna z ważniejszych postaci w studiu Bethesda, odpowiadającym za zbliżające się wielkimi krokami The Elder Scrolls V: Skyrim udzielił wywiadu dla niemieckiego portalu Gameswelt.