taktyczne strzelanki - newsy i ciekawostki (4)
Post Scriptum - II wojna światowa na godzinnym gameplayu
Kamil Zwijacz, 4 stycznia 2018, 14:05
W sieci pojawił się godzinny wywiad z twórcami strzelanki Post Scriptum. Okraszono go materiałem z nieukończonej wersji produkcji.
Tac-Ops nowym dodatkiem do Arma III
Krzysztof Leśniak, 10 listopada 2017, 13:43
Wczoraj Bohemia Interactive ogłosiła DLC Tac-Ops do swojej taktycznej strzelanki Arma III. Paczka misji dla pojedynczego gracza pozwoli wziąć udział w trzech rodzajach operacji wojskowych. Dodatek zadebiutuje 30 listopada.
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege - premiera Operacji Blood Orchid
Jakub Błażewicz, 5 września 2017, 11:35
Firma Ubisoft udostępni dziś Operację Blood Orchid w grze Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Wraz z nią otrzymamy troje nowych operatorów (w tym polską Elę Bosak), mapę Park Rozrywki oraz mnóstwo zmian w stronie technicznej gry.
Rainbow Six: Siege z dużymi zmianami w rotacji map
Michał Jodłowski, 25 sierpnia 2017, 14:00
Firma Ubisoft podzieliła się informacjami na temat dużych zmian w systemie rotacji map w grze Rainbow Six: Siege. Skutkują one m.in. redukcją puli map w trybach rankingowym i swobodnym.
Rainbow Six: Siege – sierpniowa aktualizacja gry z polskim GROM-em oraz mapą w Hong Kongu
Michał Kułakowski, 11 sierpnia 2017, 20:10
Kolejna aktualizacja Rainbow Six: Siege, zatytułowana Operation Blood Orchid, trafi do graczy pod koniec tego miesiąca. Zawiera ona trzech nowych operatorów, z których jeden reprezentować będzie polskie oddziały GROM-u, a także zupełnie nową mapę umiejscowioną w Hong Kongu.
Arma III – w dodatku Laws of War wcielimy się w saperów
Krzysztof Sobiepan, 11 sierpnia 2017, 09:06
Studio Bohemia Interactive ujawniło szczegóły nadchodzącego DLC do militarnego symulatora Arma III. Laws of War doda do gry nową niezależną frakcję IDAP i minikampanię, w której wcielimy się w sapera.
Rainbow Six: Siege z ważącą ponad 40 GB aktualizacją. Czy to nowy rekord?
Jakub Błażewicz, 7 sierpnia 2017, 10:47
Firma Ubisoft ujawniła plany wydania dużej aktualizacji dla gry Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Patch będzie wymagał od 15 do 42 GB miejsca na dysku (zależnie od wersji i platformy), stanowiąc podstawę dla przyszłych uaktualnień i oferując też tekstury wyższej jakości.
I.G.I.: We're Going In. Kolejna odsłona serii Project I.G.I. w produkcji
Miłosz Szubert, 30 maja 2017, 10:21
W sieci pojawiła się informacja, że norweskie studio Artplant oficjalnie pracuje nad kontynuacją popularnej w niektórych kręgach strzelaniny FPP z elementami strategii – Project I.G.I. Gra będzie się nazywała I.G.I.: We're Going In i najprawdopodobniej skupi się na rozgrywce kooperacyjnej.
Wieści ze świata (Arma III, Resident Evil: Vendetta) 18/5/2017
Krzysztof Mysiak, 18 maja 2017, 16:11
Dziś piszemy o debiucie DLC Jets i aktualizacji 1.70 do gry Arma III oraz o datach premier filmu animowanego Resident Evil: Vendetta i opartego na nim doświadczenia na gogle PlayStation VR. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Ready or Not to SWAT na miarę naszych czasów - realistyczny taktyczny FPS zapowiedziany
Łukasz Szliselman, 5 maja 2017, 13:44
Ready or Not śmiało można nazwać duchowym spadkobiercą gry SWAT 4. Zapowiedziany właśnie taktyczny FPS może pochwalić się wysokim stopniem realizmu rozgrywki oraz bardzo szczegółową grafiką.
Squad z kolejną dużą aktualizacją
Kamil Zwijacz, 2 maja 2017, 16:02
Jedna z ciekawszych sieciowych strzelanek, Squad, doczekała się kolejnej sporej aktualizacji. M.in. wprowadzono w niej tryb Invasion, zmieniono wyposażenie niektórych klas postaci i wyeliminowano różne błędy.
Twórcy gry Arma III szczegółowo o nadchodzących DLC
Łukasz Szliselman, 23 marca 2017, 12:27
W najnowszym filmie promocyjnym gry Arma III twórcy opowiadają ze szczegółami o nadchodzących dodatkach, w tym pakiecie Jets, zaplanowanym na maj tego roku.
Seria Hidden and Dangerous dostępna do kupienia w serwisie GOG.com
Miłosz Szubert, 24 lutego 2017, 14:15
Oferta serwisu GOG.com powiększyła się o kolejne dwa tytuły. W sklepie możemy od wczoraj znaleźć pierwszą i drugą odsłonę cyklu Hidden and Dangerous, czyli popularnych taktycznych strzelanin drugowojennych.
Wieści ze świata (SWAT 4, Hitman, Skyrim, Mobius Final Fantasy) 26/1/2017
Krzysztof Mysiak, 26 stycznia 2017, 16:52
Dziś piszemy o przywróceniu SWAT 4 do sprzedaży na GOG.com, aktualizacji z nowym poziomem trudności do Hitmana, możliwym wsparciu dla modów w The Elder Scrolls V: Skyrim na Nintendo Switch i o dacie premiery Mobius Final Fantasy w wersji PC na Steamie. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Project I.G.I. 3 w produkcji?
Adrian Werner, 4 stycznia 2017, 11:25
Wygląda na to, że szykuje się powrót serii taktycznych strzelanek Project I.G.I. Założone przez twórców pierwszej części studio Artplant nabyło bowiem prawa do marki od firmy Square Enix, pozwalające im opracować nową odsłonę cyklu.
Twórcy gry Arma III o przyszłości tytułu w 2017 roku
Krzysztof Sobiepan, 23 października 2016, 14:10
Firma Bohemia Interactive ujawniła nowe informacje na temat planowanych rozszerzeń do symulacyjnej strzelanki taktycznej Arma III. Zapowiedziano 5 nowych DLC, a pierwsze z nich ma pojawić się na początku 2017 roku.
Squad - następny patch wprowadzi do gry pojazdy
Adrian Werner, 2 sierpnia 2016, 11:20
Twórcy taktycznej strzelanki Squad ujawnili dokładną zawartość nadchodzącego patcha. Wprowadzi on do gry pojazdy, zmieni interfejs, doda nową mapę i rozszerzy listę uzbrojenia.
Start otwartej bety Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - First Assault
Jakub Błażewicz, 29 lipca 2016, 09:34
Studio Nexon rozpoczęło otwartą betę gry Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - First Assault. Od teraz z taktycznym shooterem na licencji ikony cyberpunku można zapoznać się za darmo poprzez platformę Steam lub oficjalną stronę twórców.
Premiera Arma III Apex
Konrad Miernik, 11 lipca 2016, 10:30
To dobry dzień dla wszystkich fanów gier militarnych stawiających na realizm. Od dzisiaj mogą oni prowadzić swoje manewry na terenach słonecznego archipelagu Tanoa w dużym rozszerzeniu do Arma III.
Wkrótce do sieciowej strzelanki Squad trafią pojazdy
Kamil Zwijacz, 5 lipca 2016, 09:46
Studio Offworld Industries pochwaliło się, nad czym ciężko pracowało w czerwcu. Z udostępnionej rozpiski wynika, że wkrótce fani strzelanki Squad doczekają się m.in. upragnionych pojazdów.
Mod Day of Infamy do Insurgency zostanie przerobiony na komercyjną taktyczną strzelankę
Adrian Werner, 14 czerwca 2016, 11:59
Studio New World Interactive ogłosiło, że osadzony w realiach II wojny światowej mod Day of Infamy do taktycznej strzelanki Insurgency ulegnie rozbudowaniu i przeobrazi się w samodzielną komercyjną produkcję.
Twórcy gry Arma III o zawartości dodatku Apex w nowym dzienniku dewelopera
Łukasz Szliselman, 9 czerwca 2016, 11:10
Najnowszy film z cyklu dziennik dewelopera gry Arma III omawia szczegóły rozszerzenia Apex. Materiał nakreśla zarys fabularny dodatkowej kampanii, przybliża strukturę świata oraz omawia nowe rodzaje broni, ekwipunku i pojazdów.
Squad - sieciowa strzelanka otrzymała dużą aktualizację (m.in. nowa mapa i zmiana silnika)
Kamil Zwijacz, 27 maja 2016, 17:28
Deweloperzy sieciowej taktycznej strzelanki Squad opublikowali kolejną aktualizację. W wersji alpha 6 przeniesiono grę na silnik Unreal Engine 4.11, wprowadzono nową mapę, zaktualizowaano Sumari oraz Fools Road i nie tylko.
Out of Ammo - zadebiutowała nowa gra twórcy DayZ
Kamil Zwijacz, 16 kwietnia 2016, 11:21
W Steam Early Access zadebiutowała pierwsza gra studia RocketWerkz, dowodzonego przez twórcę DayZ - Deana „Rocket” Halla. Out of Ammo jest strategiczną strzelanką przeznaczoną dla gogli rzeczywistości wirtualnej HTC Vive.
Zapowiedziano Sniper Elite 4. Gracze trafią na włoski front II wojny światowej
Michał Kułakowski, 7 marca 2016, 19:25
Studio Rebellion zapowiedziało czwartą część serii taktycznych strzelanek pod tytułem Sniper Elite, która będzie bezpośrednią kontynuacją Sniper Elite III: Afrika. Jej akcja ma rozgrywać się we Włoszech w 1943 roku. Produkcja ukaże się jeszcze w tym roku, debiutując jednocześnie na komputerach PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Przyszłość gry Arma III w filmie z komentarzem twórców
Łukasz Szliselman, 15 stycznia 2016, 11:45
W nowym filmie z gry Arma III studio Bohemia Interactive opowiada o swoich planach na rozwój produkcji. W najbliższej przyszłości ten realistyczny FPS otrzyma aktualizację Eden oraz płatne rozszerzenie Apex. To jednak nie koniec wrażeń, gdyż twórcy już myślą nad kolejnymi usprawnieniami.
Squad - następca Project Reality zadebiutował w Steam Early Access
Adrian Werner, 15 grudnia 2015, 11:55
W Steam Early Access ruszyła sprzedaż gry Squad, czyli taktycznej sieciowej strzelanki, za którą stoją autorzy legendarnego moda Project Reality.
Arma III otrzymała aktualizację Nexus – taktyczny FPS jeszcze bardziej realistyczny
Łukasz Szliselman, 3 grudnia 2015, 11:44
Aktualizacja Nexus do gry Arma III wprowadziła m.in. rozszerzony tryb multiplayer End Game 2.0, bardziej realistyczne systemy kondycji i obrażeń oraz przydatne narzędzie dla modderów. Studio Bohemia Interactive uruchomiło także usługę społecznościową Arma III Units.
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege rozpoczęło szturm na rynek gier wideo
Kamil Zwijacz, 1 grudnia 2015, 09:29
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, najnowsza strzelanka ze stajni firmy Ubisoft, debiutuje dziś na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz komputerach PC. Tytuł kupicie u rodzimych sprzedawców w polskiej wersji językowej (napisy).
Zobacz gameplay z Escape from Tarkov, miksu S.T.A.L.K.E.R.-a i The Division
Łukasz Szliselman, 24 listopada 2015, 14:42
Fani realistycznych sieciowych strzelanin powinni rzucić okiem na gameplay z Escape from Tarkov, rosyjskiej gry MMO będącej czymś pomiędzy S.T.A.L.K.E.R.-em a The Division. Tytuł stawia przede wszystkim na realizm, współpracę w zespole, fabułę oraz aspekty survivalowe.
Squad – taktyczny FPS autorów Project Reality trafi do Steam Early Access w grudniu
Adrian Werner, 22 listopada 2015, 11:40
Założone przez autorów moda Project Reality studio Offworld Industries poinformowało, że wczesna wersja taktycznej strzelanki Squad trafi do sprzedaży w Steam Early Access w przyszłym miesiącu. Ujawniono także wymagania sprzętowe gry.
America's Army: Proving Grounds - darmowy FPS zadebiutował na rynku
Kamil Zwijacz, 2 października 2015, 11:10
Po ponad dwóch latach beta testów strzelanki America's Army: Proving Grounds, produkcja współtworzona przez amerykańską armię zadebiutowała na rynku w pełnej wersji. Gra dostępna jest za darmo na komputerach PC.
Burstfire – nowy taktyczny FPS od byłych twórców Hawken
Michał Kułakowski, 10 czerwca 2015, 20:45
Studio Nacho Games, w którego skład wchodzą deweloperzy pracujący wcześniej nad grą Hawken, zapowiedziało nową strzelankę pod tytułem Burstfire. Produkcja ma być drużynowym FPS-em nastawionym na taktyczne rozgrywki pięcioosobowych drużyn. Gra ma trafić do graczy najpewniej jeszcze latem tego roku i powinna być dostępna w programie wczesnego dostępu w serwisie Steam.
Project Reality - popularny mod do Battlefielda 2 dostępny jako samodzielna, darmowa gra
Kamil Zwijacz, 31 maja 2015, 10:52
Twórcy modyfikacji Project Reality do strzelanki Battlefield 2 kilkanaście dni temu zapowiedzieli, że mod wkrótce stanie się samodzielną produkcją. Słowa dotrzymano i wczoraj opublikowano wersję 1.3, która nie wymaga do działania gry studia DICE.
Ruszyła zbiórka na Squad - realistyczny FPS twórców Project Reality
Jakub Mirowski, 27 maja 2015, 10:37
W serwisie Kickstarter wystartowała zbiórka pieniędzy na Squad - realistycznego FPS-a osadzonego w realiach współczesnej wojny. W przeciągu 10 godzin od rozpoczęcia akcji deweloperom z Offworld Industries udało się zebrać ponad 60 tysięcy dolarów kanadyjskich.
Breach & Clear: Deadline - ogłoszono kontynuację taktycznej gry akcji
Kamil Zwijacz, 29 lipca 2014, 13:21
W marcu bieżącego roku światło dzienne ujrzała PC-towa wersja gry Breach & Clear, znanej wcześniej z urządzeń mobilnych. Fani tego projektu mogą już zacząć skakać z radości, gdyż zapowiedziano jego kontynuację, która ukaże się we wczesnej wersji na komputerach osobistych jesienią.
Spec Ops: The Line – nie będzie drugiej części
Artur Raciborski, 22 lipca 2014, 10:54
Studio Yager Development poinformowało w wywiadzie dla niemieckiego serwisu Gamestar, że nie doczekamy się kontynuacji gry Spec Ops: The Line. Głównym powodem tego jest niska sprzedaż tytułu oraz przekonanie twórców, że na rynku nie ma miejsca na ambitniejsze produkcje.
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege – zobacz zapis sesji multiplayer
Krzysztof Nieradko, 18 lipca 2014, 20:21
Wczoraj o godzinie 20:00 gracze mieli możliwość obejrzeć stream sesji multiplayerowej z gry Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege. Była to bardzo dobra okazja do zobaczenia zupełnie nowego fragmentu rozgrywki z omawianej produkcji. Jeżeli jednak przegapiliście wczorajszy gameplay, nic straconego, ponieważ Ubisoft upublicznił nagranie.
Rainbow Six: Siege – efektowny zwiastun i stream sesji multiplayerowej
Michał Jodłowski, 17 lipca 2014, 12:10
Rainbow Six: Siege, kolejna odsłona kultowej serii taktycznych strzelanek, otrzymała nowy, efektowny zwiastun. Ponadto o godzinie 20:00 w serwisie Twitch strumieniowana będzie sesja multiplayer.
Tom Clancy’s: Rainbow Six Siege – nowe szczegóły prosto z E3
Krzysztof Nieradko, 10 czerwca 2014, 14:52
W trakcie konferencji Ubisoftu usłyszeliśmy zapowiedź nowej odsłony serii Tom Clancy’s: Rainbow Six o podtytule Siege. Zobaczyliśmy kilkuminutowy, efektowny zapis rozgrywki sieciowej, teraz przyszedł czas na pokaźną porcję szczegółów na temat gry prosto z E3 2014.
Tom Clancy’s: Rainbow Six Siege – gameplay z nowej odsłony serii
Krzysztof Nieradko, 10 czerwca 2014, 02:03
Firma Ubisoft w czasie swojej konferencji zorganizowanej w ramach E3 ujawniła grę Tom Clancy’s: Rainbow Six Siege. W ramach zapowiedzi mogliśmy zobaczyć kilkuminutowy gameplay z drużynowej rozgrywki sieciowej.
Ghost Recon Online zmieni tytuł na Ghost Recon Phantoms i trafi w ręce graczy 10 kwietnia
Krzysztof Mysiak, 18 marca 2014, 08:52
Firma Ubisoft poinformowała, że darmowa taktyczna strzelanka Tom Clancy’s Ghost Recon Online od 10 kwietnia będzie znana jako Tom Clancy’s Ghost Recon Phantoms. Wtedy to zakończą się bowiem otwarte beta testy, a w ręce graczy trafi finalna wersja gry, zawierająca sporo modyfikacji.
"Mission accomplished" - najlepsze misje w militarnym klimacie, w grach starych i nowych
Dariusz Matusiak, 5 marca 2014, 17:45
Rzut okiem na najlepsze do tej pory wirtualne misje w militarnych klimatach
CryEngine na smartfonach – Crytek tworzy darmową grę mobilną
Łukasz Szliselman, 12 grudnia 2013, 12:45
The Collectables to tytuł pierwszej produkcji studia Crytek przeznaczonej na urządzenia mobilne. Zespół znany przede wszystkim z FPS-ów formatu AAA stworzy darmową strzelaninę taktyczną, w której gracz pokieruje czteroosobowym oddziałem. Produkcję napędzać ma technologia CryEngine.
America’s Army: Proving Grounds zaprasza do gry – darmowa strzelanka sieciowa
Szymon Liebert, 30 sierpnia 2013, 12:14
America’s Army: Proving Grounds, nowa odsłona serii strzelanek sieciowych, wystartowała wczoraj na Steamie. Produkcja finansowana przez amerykańską armię jest dostępna za darmo.
The Bureau: XCOM Declassified trafiło do polskich sklepów
Bartosz Woldański, 23 sierpnia 2013, 09:36
The Bureau: XCOM Declassified, najnowsza produkcja studia 2K Marin, wylądowało na półkach polskich sklepów. Tytuł ukazał się w angielskiej wersji językowej na wszystkich platformach sprzętowych.
The Bureau: XCOM Declassified z głównym wątkiem na 10-15 godzin. DLC w drodze
Bartosz Woldański, 16 sierpnia 2013, 12:58
Ukończenie The Bureau: XCOM Declassified zajmie graczom średnio 10-15 godzin, ale ten czas zostanie dwukrotnie wydłużony, jeśli nie skupimy się wyłącznie na głównym wątku fabularnym. Potwierdzono, że gra otrzyma po premierze kolejne dodatki DLC – już trwają nad nimi prace.
The Bureau: XCOM Declassified – poznaliśmy wymagania sprzętowe
Bartosz Woldański, 24 lipca 2013, 12:05
Na platformie Steam udostępniono wymagania sprzętowe The Bureau: XCOM Declassified, nowej gry studia 2K Marin. Tytuł zadebiutuje 23 sierpnia 2013 roku na PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.
Twórcy The Bureau: XCOM Declassified o ewolucji gry i poziomie trudności
Łukasz Szliselman, 19 lipca 2013, 15:44
Studio 2K Marin zaprezentowało materiał z kulisów produkcji The Bureau: XCOM Declassified. Twórcy wyjaśnili w nim m.in., skąd wzięły się zmiany w projekcie gry oraz jak duże znaczenie dla rozgrywki ma wysoki poziom trudności