Shuhei Yoshida - newsy i ciekawostki
God of War doskonale pokazuje, jak na przestrzeni lat wzrósł koszt produkcji gier
Jakub Tarchała, 25 kwietnia 2023, 10:46
Były prezes SIE Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, wypowiedział się na temat wzrostu kosztu produkcji gier na przestrzeni ostatnich 12 lat. Stworzenie gry AAA kosztuje dziś niemal 5 razy tyle, co w 2010 roku.
Deweloperzy twierdzą, że tworzenie gier na PS5 jest prostsze niż kiedykolwiek
Konrad Serafiński, 28 grudnia 2019, 09:15
Deweloperzy twierdzą, że tworzenie gier na PlayStation 5 jest bardzo proste i przyjemne. Takie informacje podał w wywiadzie z Dengeki PlayStation Shuhei Yoshida, prezes Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios.
Sony o nudnościach w VR - przyzwyczaisz się, to miną
Konrad Serafiński, 17 września 2019, 11:25
Shuhei Yoshida z Sony Interactive Entertainment uważa, że gracze powoli zaczynają przezwyciężać dolegliwości związane z zabawą w wirtualnej rzeczywistości. Zdaniem CEO WWS, lekiem na „chorobę lokomocyjną" jest adaptacja.
PlayStation 5 pod znakiem zapytania? Sony planuje bardziej elastyczny model rozwoju swoich konsol?
Michał Kułakowski, 20 kwietnia 2016, 19:23
W prywatnej rozmowie Shuhei Yoshida, szef Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios, postawił pod znakiem zapytania premierę PlayStation 5, wskazując na to, że Sony rozważa bardziej elastyczny model rozwoju swoich konsol (którego efektem może być powstanie ulepszonej wersji PlayStation 4).
Sony wypuszcza "remastery", bo 40% posiadaczy PS4 nie miało PS3
Kamil Zwijacz, 19 czerwca 2015, 11:38
Shuhei Yoshida, szef Sony Worldwide Studios, zdradził, że około 40% posiadaczy konsoli PlayStation 4, nie miało wcześniej PlayStation 3. Stąd też te wszystkie zremasterowane wersje hitów z poprzedniej generacji.
20 lat marki PlayStation – Sony przedstawia limitowaną wersję PS4
Michał Kułakowski, 3 grudnia 2014, 19:21
3 grudnia mija równo 20 lat od premiery pierwszej konsoli PlayStation w Japonii. Z tej okazji firma Sony przedstawiła limitowaną edycję PlayStation 4, która w najbliższym czasie będzie sprzedawana na całym świecie i trafi do najbardziej zagorzałych fanów marki.