poziom trudności - newsy i ciekawostki (2)
Odświeżony Crash Bandicoot jest trudniejszy od oryginału
Krystian Pieniążek, 18 lipca 2017, 18:31
Studio Vicarious Visions potwierdziło to, co zostało zauważone przez graczy niedługo po premierze kompilacji Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Jak się okazuje, remake pierwszej części serii jest w istocie trudniejszy od oryginału, a winę za taki stan rzeczy ponosi co najmniej jeden czynnik.
Horizon Zero Dawn z trybem New Game+
Kamil Zwijacz, 6 lipca 2017, 16:51
Doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji gry Horizon Zero Dawn. Tym razem studio Guerrilla Games wprowadziło wyczekiwany tryb New Game+, poziom trudności Ultra Hard i kilka innych atrakcji.
Wieści ze świata (SWAT 4, Hitman, Skyrim, Mobius Final Fantasy) 26/1/2017
Krzysztof Mysiak, 26 stycznia 2017, 16:52
Dziś piszemy o przywróceniu SWAT 4 do sprzedaży na GOG.com, aktualizacji z nowym poziomem trudności do Hitmana, możliwym wsparciu dla modów w The Elder Scrolls V: Skyrim na Nintendo Switch i o dacie premiery Mobius Final Fantasy w wersji PC na Steamie. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wieści ze świata (Dishonored 2, Death Stranding, Rainbow Six: Siege, Dying Light) 24/1/2017
Krzysztof Mysiak, 24 stycznia 2017, 15:12
Dziś piszemy o drugiej dużej aktualizacji do Dishonored 2 (z pełniejszą regulacją poziomu trudności), o tym, jaką rolę faktycznie odgrywa Guillermo del Toro przy produkcji Death Stranding, o ujawnieniu pierwszych informacji o piątym DLC do Rainbow Six: Siege (Operation Velvet Shell) i o wsparciu dla Tobii Eye Trackera w Dying Light. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Dishonored 2 – grudniowy patch wprowadzi tryb New Game+ oraz różne poziomy trudności
Michał Kułakowski, 18 listopada 2016, 20:15
Deweloperzy Dishonored 2 zapowiedzieli dużą aktualizację gry, która powinna trafić do graczy w przyszłym miesiącu. Wprowadzi ona tryb New Game+, a także możliwość zmiany poziomu trudności oraz dalszego dostosowania zabawy do naszego stylu.
Wieści ze świata (Call of Duty: Infinite Warfare, EA Access / Origin Access, Rainbow Six: Siege) 3/11/2016
Krzysztof Mysiak, 3 listopada 2016, 14:02
Dziś piszemy o poziomach trudności w grze Call of Duty: Infinite Warfare i opartym na niej Jackal Assault VR Experience, bliskim dodaniu Mirror’s Edge Catalyst i Star Wars: Battlefront do EA Access i Origin Access oraz o wstępnej zapowiedzi czwartego dodatku do Rainbow Six: Siege (Operation Red Crow). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Deus Ex: Rozłam Ludzkości – w grze pojawi się wysoki poziom trudności „I never asked for this”
Kamil Zwijacz, 18 lipca 2016, 15:01
Podczas rozmowy z reżyserem gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości dowiedzieliśmy się, że w produkcji pojawi się bardzo wysoki poziom trudności „I never asked for this”, którego główną atrakcją ma być permanentna śmierć protagonisty, Adama Jensena.
Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - nowe informacje na temat dodatku
Kamil Zwijacz, 7 września 2015, 18:37
Poznaliśmy dwie nowe informacje związane z dodatkiem Serca z Kamienia do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Zadania z rozszerzenia dostosowane będą do postaci na 30 poziomie doświadczenia, a dodatkowo mają być skalowane pod tryb New Game +.
"Gry Electronic Arts są zbyt trudne do opanowania" - twierdzi szef kreatywny firmy
Adrian Werner, 7 lutego 2015, 11:12
Podczas panelu dyskusyjnego na imprezie D.I.C.E. Summit Richard Hilleman z Electronic Arts argumentował, że współczesne gry jego firmy są zbyt trudne do opanowania.
Za łatwe, za trudne czy w sam raz – jakie są dzisiejsze gry MMO?
Adam Zechenter, 6 czerwca 2014, 16:21
W tym odcinku rozMMÓw pytamy Was o „casualowość” współczesnych gier MMO. Czy to dobrze, że są one łatwiejsze (bo w końcu prościej nie znaczy, że z mniejszą przyjemnością) czy jednak źle (bo MMORPG-i utraciły swój „elitarny” klimat)?
Batman: Arkham Origins - pierwsze DLC, tryb I Am the Night i szacowany czas przejścia gry
Łukasz Szliselman, 30 września 2013, 10:17
Twórcy Batman: Arkham Origins wyjawili nowy tryb rozgrywki, nazwany I Am the Night. Postawi on prawdziwe wyzwanie przed weteranami gry: przejść kampanię na jednym życiu i bez zapisywania. Stanie się on dostępny po ukończeniu zabawy w Nowej Grze Plus.
Dark Souls II - niektórych bossów pokonamy nawet w połowie etapu
Marcin Skierski, 8 września 2013, 15:10
W nadchodzącej grze Dark Souls II najbardziej doświadczeni gracze będą mieli możliwość pokonania niektórych bossów już w połowie przechodzenia danego etapu. Taką możliwość zapowiedział producent Takeshi Miyazoe ze studia From Software.
Dragon Age: Inquisition najbardziej wymagającą grą z serii?
Michał Kułakowski, 5 września 2013, 19:07
Twórcy Dragon Age: Inquisition zapewniają, że gra będzie najbardziej wymagającą produkcją z serii, oferującą dużą liczbę taktycznych wyzwań, testujących różne strategie graczy. Deweloperzy myślą jednak także o osobach, które zainteresowane są głównie fabułą gry, więc wprowadzą skalowany poziom trudności.
Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki
Marcin Skierski, 17 czerwca 2013, 11:00
Studio Crytek broni systemu walki w grze Ryse: Son of Rome, w której efektowne wykończenia przeciwników tak naprawdę nie wymagają żadnej ingerencji ze strony gracza. Twórcy przedstawili nagrody, jakie będą czekać dla osób poprawnie wykonujących sekwencje QTE oraz zdradzili szczegóły na temat najwyższego poziomu trudności.
The Elder Scrolls V: Skyrim – patch 1.9 oficjalnie na Steamie. Konsolowa wersja łatki już wkrótce
Łukasz Szliselman, 21 marca 2013, 12:24
Studio Bethesda Softworks wypuściło dopracowaną wersję łatki z numerem 1.9 do The Elder Scrolls V: Skyrim na PC. Aktualizacja znosząca limit maksymalnego poziomu doświadczenia pobierana jest automatycznie ze Steama. Konsolowi gracze powinni otrzymać łatkę jeszcze w tym miesiącu.
Poziom trudności Inferno w grze Diablo III będzie ogromnym wyzwaniem
Marcin Skierski, 7 maja 2012, 10:40
Jedną z nowości w grze Diablo III w stosunku do poprzednich części serii będzie niezwykle wymagający poziom trudności Inferno. Jeden z twórców bardzo oczekiwanej produkcji opowiedział trochę o tej opcji zabawy.
Gra Mass Effect 3 trudniejsza od poprzednich części trylogii
Aleksander Kaczmarek, 31 grudnia 2011, 14:37
"Normalny" poziom trudności w grze Mass Effect 3 będzie być równy "Weteranowi" z Mass Effect i Mass Effect 2 - przekonuje jeden z członków ekipy deweloperskiej firmy BioWare. Finalna część trylogii z komandorem Shepardem promować ma zabawę w trybie 4-osobowej kooperacji.
Gra Dark Souls momentami zbyt trudna zdaniem twórców
Marek Oramus, 17 października 2011, 08:06
Hidetaka Miyazaki ze studia From Software wypowiedział się na temat poziomu trudności w grze Dark Souls oraz jej ewentualnej kontynuacji. W sieci pojawił się również speedrun prezentujący ukończenie tej produkcji w niecałe półtorej godziny.