autor: Kamil Zwijacz
Deus Ex: Rozłam Ludzkości – w grze pojawi się wysoki poziom trudności „I never asked for this”
Podczas rozmowy z reżyserem gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości dowiedzieliśmy się, że w produkcji pojawi się bardzo wysoki poziom trudności „I never asked for this”, którego główną atrakcją ma być permanentna śmierć protagonisty, Adama Jensena.
W ostatnim czasie mieliśmy okazję porozmawiać z Jean-Francoisem Dugasem, reżyserem gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości, oraz spędzić trochę czasu z przedpremierową wersją produkcji. Zaowocowało to naszą kolejną zapowiedzią produkcji studia Eidos Montreal, którą przeczytacie, kliknąwszy w widoczny poniżej link.
Poruszyliśmy w niej kilka rozmaitych kwestii, związanych chociażby z oprawą graficzną czy też długością rozgrywki, a przy okazji dowiedzieliśmy się od wspomnianego twórcy, że projekt zaoferuje nowy poziom trudności, nazwany „I never asked for this”. Docenią go oczywiście osoby preferujące poważne wyzwania, gdyż wprowadzi on permadeath. Oznacza to, że w przypadku śmierci Adama Jensena, naszego protagonisty, kampanię trzeba będzie zaczynać od samego początku. Jeżeli wierzyć zapewnieniom twórcy, przejście produkcji na normalnym poziomie zajmie około 20 godzin. Można więc podejrzewać, że większe wyzwanie przełoży się przynajmniej na kilka kolejnych godzin, a poza tym nie można zapominać o rozmaitych znajdźkach, notatkach, kilku zakończeniach itd.
Deus Ex: Rozłam Ludzkości ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych 23 sierpnia bieżącego roku. Gra opowie o kolejnych przygodach Adama Jensena, który po wydarzeniach ukazanych w Buncie Ludzkości został zatrudniony w jednostce Interpolu Task Force 29. Jej głównym celem jest walka z terrorystami, ale oprócz tego bohater współpracuje również z grupą hakerów, znaną jako Juggernaut Collective.